پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ اکثر گوشی های خود را در فصل جشن هند فروخت

چند هفته پیش، فاش شد که سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2023 بزرگترین برند گوشی هوشمند در سطح جهان و در هند بوده است. اکنون، گزارش دقیق‌تری نشان می‌دهد که این برند کره‌ای جنوبی در هند چگونه عمل کرده است. فصل جشن جای تعجب نیست که این برند بسیار خوب عمل کرد.

Samsung 22% سهم بازار در کانال خرده‌فروشی گوشی‌های هوشمند هند در طول فصل جشن داشت

طبق گزارش TechInsights، سامسونگ بزرگترین برند گوشی هوشمند هند در مورد فروش واحد بود. در مرحله اول فصل جشن کشور (جشنواره های دوسهرا و دیوالی در اکتبر 2023)، برند گوشی هوشمند کره جنوبی 19 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. پس از آن شیائومی و برندهای زیرمجموعه آن Redmi و POCO، 18 درصد از بازار را به خود اختصاص دادند. Vivo (و زیر نام تجاری آن iQOO) 14 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد.

طبق گفته ابهیلاش کومار، تحلیلگر TechInsights، اپل به لطف پیشنهادها و تخفیف های جذاب در آیفون 13 و آیفون 14، رشد چشمگیری در بازار با 50 درصد افزایش نسبت به سال قبل از خود نشان داد. سامسونگ به نمایش گذاشت. فروش خوب Galaxy S21 FE، Galaxy S22 و Galaxy S23 FE .

اگر فقط کانال‌های فروش آنلاین را در نظر بگیرید، شیائومی کمی بهتر از سامسونگ است. برند چینی گوشی های هوشمند به لطف فروش POCO و Redmi 12 19 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. سامسونگ 17 درصد از سهم بازار کانال های فروش آنلاین را در اختیار داشت. اپل در فروش آنلاین 33 درصد پیشرفت داشته است.

در کانال‌های فروش آفلاین، سامسونگ با ۲۲ درصد سهم از بازار، بزرگترین برند گوشی‌های هوشمند بود. پس از آن Vivo (19%) و Xiaomi (17%). فروش کلی بین 76 درصد از فروش ها از طریق کانال آنلاین توزیع شد، در حالی که 24 درصد از گوشی های هوشمند از طریق فروشگاه های خرده فروشی فروخته شدند.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا