پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ دیگر بازی نمی کند، شکایتی را مستقیماً به BOE ارسال می کند

به عنوان اختلاف حقوقی بین نمایش سامسونگ و چین BOE ادامه دارد، سامسونگ قدم بعدی را برداشته است. در حالی که ماه اکتبر رو به پایان بود، غول فناوری کره ای شکایتی علیه BOE به کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده (ITC) ارائه کرد.

شکایتی که در 31 اکتبر ارائه شد، ادعا می‌کند که BOE قوانین “روش‌های رقابت ناعادلانه” را نقض کرده و دارایی‌های معنوی سامسونگ را برای OLED (از طریق رویترز).

Samsung Display و BOE از زمانی که BOE تحت تحقیقات ITC در ابتدای سال 2023 پس از سامسونگ دیسپلی تلاش کرد تا عمده فروشان را از تجاری سازی پنل های OLED “کلون شده” در ایالات متحده باز دارد. این پنل ها به صورت غیرقانونی در چین و بر اساس پتنت های سرقت شده سامسونگ ساخته شده اند.

در آن زمان، Samsung Display مستقیماً به BOE حمله نکرد، بلکه در مقابل 17 عمده‌فروش که با محصولات OLED تولید شده با استفاده از پتنت‌ها و فناوری‌های دزدیده شده سر و کار داشتند، مقابله کرد. اتفاقاً BOE در حال تطبیق این لایحه بود و این امر باعث شد که ITC ایالات متحده تحقیقاتی را با هدف قرار دادن سازنده نمایشگر چینی آغاز کند.

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

BOE این حرکت ITC را با مهربانی نپذیرفت، اما پاسخ آن، چندین ماه بعد، مستقیماً متوجه سامسونگ و بسیاری از شعبه‌های آن شد – نه فقط Samsung Display.

در تلاشی ناامیدکننده برای ارعاب، BOE سیلی از دعوا علیه سامسونگ در چین به راه انداخت. از شعبه هایی از جمله Semiconductor، Investment، Vision و سایر شرکت های تابعه شکایت کرد.

به دنبال این رگبار شکایت، در ماه ژوئیه، گزارش‌ها حاکی از آن بود که نمایشگر سامسونگ آماده شدن برای پاسخ دادن به BOE.

سامسونگ ممکن است برنده نبرد OLED در داخل و خارج دادگاه باشد

اکنون، طبق آخرین اسناد ITC، سامسونگ مستقیماً علیه BOE به دلیل روش های ناعادلانه رقابت و نقض IP شکایت کرده است. این بار فرق می کند. این شرکت عمده فروشان را هدف قرار نمی دهد، بلکه مستقیماً BOE را هدف قرار می دهد.

به‌عنوان یک تولیدکننده نمایشگر، BOE چندین بار پیش از این خود را در آب‌های گرم پیدا کرد. سازنده پنل به شدت در تلاش است تا اپل را به عنوان یک مشتری جذب کند، اما همه چیز به همین راحتی پیش نمی رود.

در یک نقطه، BOE سعی کرد اپل را با ارسال نمایشگرهای آیفون که مطابق با مشخصات غول فناوری ایالات متحده نبود، فریب دهد. اپل به این موضوع پی برد و اگرچه شکایتی علیه BOE تنظیم نکرد، اما آن را از تلاش برای کسب جایگاه به عنوان تامین کننده معلق کرد.

چند سال بعد، BOE در تست‌های کیفی اپل برای پنل‌های OLED آیفون 15 شکست خورد، به این معنی که اپل مجبور شد نمایشگرهای بیشتری را به سامسونگ سفارش دهد.

در مورد شکایت اخیر Samsung Display علیه BOE، رسانه های کره ای ادعا می کنند که دادگاه برای 22 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا