پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اولین رندر گلکسی Xcover 7 ظاهر می شود که اشاره ای به باتری قابل جابجایی توسط کاربر دارد

رندرهایی با نسل بعدی گوشی Galaxy Xcover سامسونگ ظاهر شده است. Galaxy Xcover 7 مانند هر مدل قبلی ناهموار به نظر می رسد در این سری و رنگ مشکی و قرمز آتشین را حفظ می کند.

این اولین رندرهای Galaxy Xcover 7 (از طریق Android Headlines) یک تلفن مقاوم با یک دوربین تکی در پشت در کنار فلاش LED دوگانه، صفحه نمایش Infinity-V را نشان می دهد. و طراحی پیچیده با الگوی شکلات مانند در پنل پشتی.

Galaxy Xcover 7 به رنگ مشکی با لهجه‌های قرمز آتشین در اطراف دوربین پشتی و دکمه اختصاصی کناری Push-to-Talk نشان داده شده است. مورد دوم جزء اصلی سری Xcover است و می توان آن را به برنامه ها و انواع دستورات اختصاص داد.

یکی از معدود تلفن‌هایی که باتری قابل تعویض توسط کاربر باقی مانده است

یکی دیگر از موارد اصلی سری Galaxy Xcover یک باتری قابل جابجایی توسط کاربر است که به کاربران سازمانی در این زمینه اجازه می دهد تا به سرعت باتری ها را تعویض کنند و Xcover را برای مدت زمانی که نیاز دارند بدون وقفه حفظ کنند.

اگرچه هنوز نمی‌توانیم مطمئن باشیم که Galaxy Xcover 7 دارای باتری قابل جابجایی توسط کاربر است یا خیر، با توجه به فرورفتگی نزدیک گوشه سمت راست بالای پنل پشتی، به نظر می‌رسد که واقعاً چنین است. .

چیز دیگری در مورد Galaxy Xcover 7 آینده مشخص نیست، به جز شماره مدل SM-G556B. این نشان می دهد که نسل بعدی مدل Xcover ممکن است بر اساس Galaxy A55 آینده باشد که باید در نیمه اول سال 2024 عرضه شود.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا