پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس و بازار ارز دیجیتال

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس و بازار ارز دیجیتال

معاملات ارزهای دیجیتال، به دلیل ماهیت سریع بازار، عملکرد بالا و قابلیت اطمینان بالایی را از سخت‌افزار محاسباتی می‌طلبد. معامله‌گران، به رایانه‌هایی متکی هستند که می‌توانند چندین کار را به‌طور موثر انجام دهند؛ مانند اجرای پلتفرم‌های پیچیده معاملاتی، تجزیه و تحلیل فنی و مدیریت چندین تراکنش به‌طور همزمان. با رشد بازار ارزهای دیجیتال، اهمیت داشتن بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس که بتواند با نیازهای محاسباتی برنامه‌های تجاری مطابقت داشته باشد، بسیاربالاست.

در ضمن اگر مشتاق آموزش فارکس به صورت رایگان هستید به سایت گوگل فارکس مراجعه کنید.

بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس

تجارت فارکس، صنعتی بسیار رقابتی و سریع است که نیاز به معامله‌گران برای دسترسی به فناوری قدرتمند و قابل‌اعتماد دارد. یکی از ضروری‌ترین ابزار برای هر معامله‌گر فارکس، خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس است که می‌تواند نیازهای معاملات، ترسیم نمودار و تجزیه و تحلیل آنی را برطرف کند. با این حال، با گزینه‌های موجود در بازار، تعیین بهترین لپ تاپ برای معاملات فارکس که عملکرد و قیمت را متعادل می‌کند، امری چالش‌برانگیز است.

لپ تاپ تجاری با ویژگی‌هایی مناسب، استفاده از نرم‌افزار و پلتفرم‌های معاملاتی طراحی شده است. در این بخش، ویژگی‌های بهترین لپ ‌تاپ‌های انجام معاملات در فارکس معرفی شده است:

نوشته های مشابه

عملکرد لپ تاپ

عملکرد لپ تاپ، بدون شک مهم‌ترین ویژگی آن برای معاملات فارکس است. لپ تاپ، باید دارای یک پردازنده سریع و کارآمد برای مدیریت چندین نمودار، نشانگر و تحلیل داده‌ها باشد. برای این منظور، به پردازنده اینتل i5 یا AMD Ryzen 5 نیاز است؛ اما، برای عملکرد مطلوب، Intel i7 یا AMD Ryzen 7 توصیه می‌شود. علاوه‌بر این، یک لپ تاپ با حداقل 8 گیگابایت رم برای اطمینان از انجام چندین عملکرد به‌صورت همزمان برای اجرای سریع معاملات ضروری است.

کیفیت نمایشگر

یکی دیگر از نکات مهم خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس، کیفیت نمایشگر است. معامله‌گران فارکس، ساعت‌ها وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل نمودارها و الگوها می‌کنند. بنابراین، لپ تاپ با صفحه نمایش با وضوح و کیفیت رنگ بالا ضروری است. معمولا اندازه صفحه نمایش 15 اینچی برای قرار دادن چندین پنجره نمودار بدون به خطر انداختن دید ترجیح داده می‌شود. علاوه‌بر این، استفاده از فناوری پنل IPS برای زاویه دید بیشتر و کیفیت بهتر رنگ گزینه مناسب‌تری است.

واحد پردازش گرافیکی

برای معاملات سهام، نیاز به یک کارت گرافیک قوی وجود دارد. زیرا، باید به‌روزرسانی‌های معاملاتی را تا حد امکان واضح ببینید. برخی از نرم‌افزارها مانند Velocity یا MT4 به کارت گرافیک نیاز دارند. حتی زمانی که می‌خواهید روند سفارش یک بازار را ببینید، به کارت گرافیک بالا در لپ تاپ خود نیاز دارید تا داده‌ها را سریع دریافت کنید. لزومی ندارد که واحد پردازش گرافیکی پیشرفته باشد؛ اما، مطمئنا به پردازش گرافیکی بالاتر از حد متوسط نیازمند خواهید بود.

گنجایش ذخیره‌سازی اطلاعات

ذخیره‌سازی، جنبه مهم دیگری است که باید برای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس در نظر گرفته شود. از آن‌جایی که معامله‌گران فارکس اغلب با حجم زیادی از داده‌ها سروکار دارند، بهتر است لپ تاپ با درایو حالت جامد (SSD) را به جای هارد دیسک سنتی انتخاب کنند. ویژگی لپ تاپ دارای SSD، سرعت بالاتر انتقال داده، کاهش زمان راه‌اندازی و بهبود عملکرد کلی است. لپ تاپ با حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD توصیه می‌شود و اگر مشکل بودجه ندارید، لپ تاپ 512 گیگابایت یا بیشتر امکان ذخیره‌سازی اطلاعات گسترده‌تری را فراهم می‌کند.

اتصال اجزای لپ تاپ

اتصال نیز برای معامله‌گران فارکس قابل توجه است. یک لپ تاپ، باید چندین پورت USB برای اتصال مانیتورها، کیبوردها و سایر لوازم جانبی اضافی داشته باشد. همچنین، داشتن یک پورت HDMI برای اتصال لپ تاپ به یک صفحه نمایش خارجی بزرگ‌تر برای تجربه تجارت همه‌جانبه‌ مفید است. علاوه‌بر این، داشتن یک پورت اترنت در کنار اتصال Wi-Fi اتصال اینترنتی پایدار و قابل‌اعتمادی را تضمین می‌کند که برای تجارت بلادرنگ و به‌روز رسانی بازار بسیارمهم است.

قدرت و سرعت پردازش

یک کامپیوتر تجاری، باید دارای CPU با کارایی بالا، مانند سری AMD Ryzen یا آخرین پردازنده‌های Core i7 یا i9 اینتل باشد تا تجزیه و تحلیل یکپارچه نمودار و عملکرد نرم‌افزار تجاری بهبود یابد. تراشه‌های Apple M1 و M2، همچنین قابلیت‌های پردازش قوی را برای تجارت در سیستم‌های مک فراهم می‌کنند.

قابلیت اطمینان و به روز بودن

لپ تاپ‌های تجاری، به‌طور کلی قابل‌اعتمادتر از تبلت‌ها یا لپ تاپ‌های ارزان هستند؛ زیرا، پلتفرم معاملاتی نباید در حین یک معامله خراب شود. لپ تاپ‌های تجاری، مجهز به ویژگی‌هایی مانند یک پردازنده تلفن همراه بدون محدودیت، یک پردازنده دسکتاپ و یک باتری دارای عمر کافی برای اطمینان از انجام معاملات حتی در صورت قطع برق یا سایر مشکلات فنی هستند.

بدترین دشمن یک معامله‌گر، شکست سیستم در میان معامله می‌تواند باشد. بنابراین، یک سیستم خنک‌کننده خوب برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و وجود منبع تغذیه قابل‌اعتماد بسیار مهم است. کامپیوترهایی که با معماری پایدار و افزونه‌های داخلی طراحی شده‌اند، می‌توانند خطرات خرابی را کاهش دهند و بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس هستند.

ملاحظات امنیتی

با توجه به ماهیت حساس تجارت ارزهای دیجیتال، داشتن یک کامپیوتر با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته ضروری است. گزینه‌هایی مانند رمزگذاری سخت‌افزار داخلی، احراز هویت بیومتریک و نرم‌افزار آنتی‌ویروس و ضدبدافزار قابل‌اعتماد، می‌توانند لایه‌های امنیتی بیشتری را برای محافظت در برابر تهدیدات سایبری فراهم کنند.

گارانتی

در معاملات تجاری، زمان بسیار مهم است و هر ثانیه اهمیت خاصی دارد. در نتیجه، هنگام خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس و معاملات سهام، از حمایت شرکتی برخوردار می‌شوید که نیازهای خاص معامله‌گران را درک می‌کند. اگر سوال یا مشکلی در مورد لپ تاپ خود داشته باشید، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکل شما برطرف شود.

عمر مفید باتری

بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس، دارای پردازنده‌های پیشرفته یا حتی پردازنده‌های دسکتاپ هستند که برق زیادی استفاده می‌کنند و حتی در کم‌مصرف‌ترین آن‌ها، باتری به‌سرعت تخلیه می‌شود. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، این است که لپ تاپ‌ها هنگام کار با باتری، انرژی پردازنده را کاهش می‌دهند که در نتیجه به کاهش عملکرد آن‌ها می‌انجامد.

با توجه به نیاز به عملکرد با سرعت بالا در حین معاملات، بهتر است لپ تاپ تجاری خود را هنگام معامله به برق وصل کنید. اکثر لپ تاپ‌ها، با منبع تغذیه خود (آداپتور AC) عرضه می‌شوند. اما، برای سهولت در سفر می‌توان آداپتور دوم را برای اکثر لپ تاپ‌ها خریداری کرد.

بک‌تست و ورود به سیستم

وقتی معامله نمی‌کنید، باید به بک‌تست استراتژی‌های مختلف بپردازید و معاملات خود را ثبت کنید تا عملکردهای مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. یک لپ تاپ با کارایی بالا، بک‌تست و ورود به سیستم را در خانه و در حال حرکت آسان می‌سازد؛ زیرا، می‌توانید چندین استراتژی را به‌سرعت آزمایش کنید.

قیمت لپ تاپ

وقتی نوبت به قیمت‌گذاری می‌رسد، بهترین لپ تاپ‌ها برای معاملات فارکس از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه تا دستگاه‌های رده بالا متغیر هستند. برای معامله‌گران با بودجه کم، یک لپ تاپ با پردازنده قدرتمند، 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی مناسب است. همچنین، لپ تاپ‌هایی با یک SSD 256 گیگابایتی به‌راحتی فضای کافی برای تجارت برنامه‌ها و داده‌ها فراهم می‌کنند.

برای کسانی که مایل به صرف هزینه بیشتری هستند، لپ تاپی‌هایی با پردازنده اینتل i7، 16 گیگابایت رم و صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K OLED عملکرد و کیفیت صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. همچنین لپ ‌تاپ‌هایی با یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت، دسترسی سریع و ذخیره‌سازی اطلاعات را تضمین می‌کنند که آن‌ها را در لیست بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس قرار می‌دهد.

معامله‌گران، می‌توانند با بودجه بیشتر لپ تاپ 16 اینچی، با پردازنده قدرتمند Intel i9، 16 گیگابایت رم و صفحه نمایش خیره‌کننده رتینا با فناوری True Tone خریداری کنند. لپ تاپ‌هایی با یک SSD 1 ترابایتی فضای کافی برای تجارت برنامه‌ها، داده‌ها و نرم‌افزارهای اضافی فراهم می‌کنند.

سیستم عامل و سازگاری

انتخاب سیستم عامل مناسب برای تجارت در فارکس و ارزهای دیجیتال، اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا، بر عملکرد و سازگاری با ابزارهای معاملاتی تاثیرگذار خواهد بود. ترجیح معامله‌گر برای نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی، معمولا بر انتخاب سیستم عامل تاثیر می‌گذارد.

ویندوز، پرکاربردترین سیستم عامل است و سازگاری گسترده‌ای با نرم افزارهای معاملاتی ارائه می‌دهد. این سیستم عامل، از انواع برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند و به دلیل رابط کاربر پسند آن، طرفداران زیادی دارد. پذیرش گسترده ویندوز، همچنین به این معنی است که منابع عیب یابی و پشتیبانی به‌راحتی در دسترس هستند.

مک، به‌دلیل ثبات و ادغام یکپارچه با اکوسیستم اپل شناخته شده است. معامله‌گرانی که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند، سیستم عامل مک را ترجیح می‌دهند. با این حال، برخی از برنامه‌های تجاری، ممکن است برای مک در دسترس نباشند یا در مقایسه با نسخه‌های ویندوز خود دارای ویژگی‌های محدودی باشند.

لینوکس، مناسب کارشناسان فنی است که به محیطی بسیار قابل‌تنظیم نیاز دارند. لینوکس، امکان تغییرات گسترده را فراهم می‌کند. هرچند سازگاری نرم‌افزار یک محدودیت برای لینوکس بوده است، با دسترسی بیشتر به پلتفرم‌ها و ابزارهای معاملاتی، این بستر به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته است.

طراحی لپ تاپ

هنگام بحث در مورد طراحی، توجه به ویژگی‌هایی نظیر جابه‌جایی لپ تاپ و راحتی استفاده اهمیت بالایی دارد. به‌عنوان یک معامله‌گر کریپتو و فارکس، باید بتوانید لپ تاپ خود را به جلسات حمل کنید یا به‌راحتی به سفر با آن بپردازید. از این رو، به‌شدت توصیه می شود که یک لپ تاپ سبک را هنگام خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که معامله‌گر، به یک لپ تاپ با پایه‌های خنک‌کننده باکیفیت نیاز دارد تا خنک ماندن دستگاه را تضمین کند.

لپ تاپ برای ترید
لپ تاپ برای ترید

لوازم جانبی سخت‌افزار برای تجارت پیشرفته

انتخاب لوازم جانبی سخت‌افزاری مناسب، می‌تواند کارایی و اثربخشی راه‌اندازی معاملات ارز دیجیتال را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. تجارت، متکی بر داده‌های زمان واقعی است. بنابراین، داشتن یک سیستم قابل‌اعتماد مجهز به لوازم جانبی، متناسب با نیازهای معامله‌گران بسیار مهم است. درنظر گرفتن ویژگی‌های سخت‌افزاری زیر در خرید لپ تاپ مناسب ترید، اهمیت بسیاری دارد:

راه اندازی مانیتورها

راه‌اندازی چند مانیتور برای معامله‌گرانی که نیاز به نظارت همزمان بر بازارها و نمودارهای ارزهای دیجیتال مختلف دارند، ضروری است. مانیتورهای با وضوح بالا، به شما اجازه می‌دهند تا تصاویر نمودار واضح‌تر روی یک صفحه نمایش داشته باشید. نمونه‌ای از یک راه‌اندازی موثر، به‌صورت زیر است:

 مانیتور اصلی: حداقل 27 اینچ رزولوشن 4K

 مانیتورهای دوم/ سوم: 24 اینچ Full HD

صفحه کلید و موس

صفحه کلید و موس انتخاب‌شده، باید راحتی و دقت را برای بهبود عملکرد معاملات ارائه دهند. ویژگی‌هایی که باید در نظر گرفته شود، شامل موارد زیر است:

 صفحه کلید: سوئیچ‌های مکانیکی برای بازخورد لمسی بهتر

 ماوس: DPI قابل تنظیم برای حرکت آرام مکان نما

منابع تغذیه بدون وقفه

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)، برای جلوگیری از به هدر رفتن اطلاعات در هنگام قطع برق بسیار مهم است.

منابع تغذیه به‌صورت زیر، گزینه مناسبی به‌شمار می‌رود:

 باتری پشتیبان: حداقل VA850

 حفاظت از ولتاژ: برای محافظت در برابر افزایش ولتاژ

بهترین لپ تاپ برای ترید
بهترین لپ تاپ برای ترید

جمع‌بندی

از جمله ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای ترید در فارکس، تعادل قدرت، قابلیت اطمینان، اندازه صفحه نمایش، قابلیت حمل‌ونقل و قیمت است. درحالی‌که الزامات خاص احتمال دارد براساس نیازهای فردی و بودجه متفاوت باشد؛ معامله‌گران باید پردازنده سریع، رم کافی، صفحه نمایش با وضوح بالا و فضای ذخیره‌سازی کافی را در اولویت قرار دهند. در نهایت، سرمایه‌گذاری بر روی یک لپ تاپ قابل اعتماد و قدرتمند برای معامله‌گران فارکس بسیار مهم است تا در بازار رقابتی فارکس پیشتاز باشند.

منابع

https://www.forex.academy/the-best-laptops-for-forex-trading-performance-vs-price

https://coinpaper.com/2929/best-computers-for-crypto-trading-top-picks-for-serious-investors

5/5 - (2 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا