پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

ممکن است گوگل به سامسونگ پول می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری را برای گوشی‌ها اعمال کند

در طول آزمایی ضد تراست که Google در حال حاضر در ایالات متحده، چندین مورد از اسرار تجاری آن فاش شده است، از جمله اینکه چقدر به برندهای دیگر برای ماندن به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در دستگاه های تلفن همراه پرداخت می کند. همچنین مشخص شده است که Google ممکن است به سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی، از جمله سامسونگ، پول پرداخت کند تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری را برای دستگاه‌ها اعمال کنند.

Google از OEM های Android مانند سامسونگ برای ارائه به روز رسانی های نرم افزاری بیشتر حمایت می کند

همانطور که اشاره شده توسط TheVerge، Google به اشتراک می گذارد درآمدی که از موتور جستجو با سازندگان دستگاه ایجاد می‌کند، از جمله Apple، Motorola و سامسونگ. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل فاش کرد که تاکتیک های گوگل در تحت فشار گذاشتن برندها برای انتخاب گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها، شامل تقسیم درآمد با OEM های اندروید (سازندگان تجهیزات اصلی) نیز می شود تا آنها را وادار کند به روز رسانی های نرم افزاری بیشتری را انجام دهند و گوشی های هوشمند خود را در طول زمان بهتر حفظ کنند. .

هنگامی که ساندار پیچای بیشتر تحت فشار قرار گرفت، تأیید کرد که برخی از درآمدهایی که به دستگاه‌های OEM Android ارائه می‌کند به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی دستگاه‌ها بستگی دارد. او گفت: «تلاش بیشتری برای توسعه نسخه بعدی انجام می‌شود، و به‌روزرسانی‌ها پرهزینه هستند… بنابراین گاهی اوقات معاوضه‌هایی انجام می‌دهند.» این به تمایل برخی از برندها برای ارسال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کمتر به تلفن‌هایشان اشاره دارد.

Samsung هنوز در مقایسه با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تلاش بیشتری می‌کند

در حالی که تمرکز این دعوای ضد انحصار علیه گوگل این است که چگونه موتور جستجوی پیش‌فرض محصولات اپل باقی می‌ماند، جالب است بدانید که گوگل از اشتراک درآمد به عنوان تاکتیکی برای قوی‌تر کردن شرکت‌های سازنده اندرویدی مانند موتورولا و سامسونگ برای فشار بیشتر استفاده می‌کند. به روز رسانی نرم افزار برای دستگاه های خود. با این حال، هنوز هم نشان می‌دهد که سامسونگ چقدر تلاش می‌کند تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولی گوشی‌هایش را منتشر کند، زیرا موتورولا، که به اشتراک درآمد نیز می‌رسد، هنوز به اندازه سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را انجام نمی‌دهد.

در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، می‌توانید تمام ویژگی‌هایی را که One UI 6.0 برای گوشی‌های سامسونگ به ارمغان می‌آورد در ویدیوی زیر بررسی کنید.

توجه نویسنده: Samsung قبلاً نسبت به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایش نسبتاً کند و نادر بود. با این حال، طی سه سال گذشته، این شرکت پیشرفت فوق العاده ای داشته است. از نظر به روز رسانی نرم افزار بهترین در بخش اندروید شده است. گاهی اوقات، به‌روزرسانی‌های امنیتی را سریع‌تر از Google برای تلفن‌های Pixel منتشر می‌کند.

همچنین شایعه شده بود که سامسونگ در با مایکروسافت گفتگو می کند تا ChatGPT و یک موتور جستجوی بهبودیافته مبتنی بر Bing را برای جایگزینی Google در مرورگر اینترنت سامسونگ بیاورد. با این حال، شایعه شده است که گوگل را تمدید کرده است. قراردادش با سامسونگ برای موتور جستجوی پیش‌فرض از طریق یک معامله تقسیم درآمد بهتر.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا