پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

کشور اصلی سامسونگ گران‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است

سامسونگ بزرگترین برند گوشی های هوشمند در جهان بوده است. الف> سالهاست که از نظر تعداد گوشی های هوشمندی که هر سال به فروش می رساند. با این حال، این Apple است که بیشترین سود را دارد و به طور متوسط ​​گران ترین گوشی های هوشمند را می فروشد. اما در مورد کدام کشورها گران ترین گوشی های هوشمند را خریداری می کنند؟

خب، گزارش جدیدی از شرکت تحلیل بازار TechInsights نشان می‌دهد که کدام کشورها بالاترین ASP گوشی‌های هوشمند (متوسط ​​قیمت فروش) را دارند. بر اساس گزارش جدید، کره جنوبی، خانه سامسونگ، کشوری است که بالاترین ASP گوشی هوشمند جهان را دارد. این بدان معناست که مصرف کنندگان کره جنوبی به طور متوسط ​​گران ترین گوشی های هوشمند را خریداری می کنند. پیش از این، این بازار ژاپن بود، اما کره جنوبی در سال 2020 از آن پیشی گرفت و انتظار می رود در سال های آینده به رشد خود ادامه دهد.

Smartphone ASP Top Three Countries South Korea Japan USA 2023

کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده، به لطف ASP گوشی هوشمند بالاتر، برای برندهای گوشی هوشمند بسیار مهم هستند. با این حال، اکثر اپل و سامسونگ بر این بازارها حکومت می کنند. سامسونگ روی بهبود سودآوری از طریق بخش گوشی‌های هوشمند خود تمرکز کرده است و گوشی‌های پیشرفته‌تری را روانه بازار کرده است، از جمله سری گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی Z که از 1000 دلار شروع می‌شود و تا 1800 دلار نیز می‌رسد.

آبیلاش کومار، تحلیلگر صنعت در TechInsights، گفت: «ژاپن کشوری بود که بالاترین ASP عمده فروشی گوشی های هوشمند را تا سال 2020 داشت. با این حال، این کشور در سال 2021 موقعیت پیشرو را نسبت به کره جنوبی کسب کرد. استفاده سریع از مدل‌های تاشو با قیمت بالاتر سامسونگ، که اکنون دارای نسل‌های مختلف هستند، و همچنین رشد قیمت مناسب مدل‌های آیفون در سال‌های اخیر، دلایل اصلی افزایش رشد ASP در کشور است.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا