پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

با افزایش تولید سری S23، سامسونگ پیشتاز حمل و نقل جهانی تلفن را حفظ می کند

انتظار می‌رود فروش گوشی‌های سامسونگ برای سال 2023 نسبت به سال گذشته کاهش یابد، اما با وجود رکود، این شرکت احتمالاً پیشتاز فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را حفظ خواهد کرد و از Apple.

ناظران صنعت تخمین می‌زنند که محموله‌های گوشی سامسونگ برای سال 2023 به 220 تا 230 میلیون محموله انباشته می‌شود که بیش از 30 میلیون دستگاه از سال 2022 کاهش می‌یابد (از طریق برگزیدگان).

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

در سه ماهه اول سال 2023، سامسونگ حدود 60 میلیون گوشی گلکسی را روانه بازار کرد. در سه ماهه دوم و سوم، این شرکت به ترتیب به 53 میلیون و 59 میلیون محموله رسید.

این میزان به 172 میلیون گوشی گلکسی در سه سه ماهه اول سال 2023 می رسد. برآوردهای تقریبی نشان می دهد که تا پایان سال، این شرکت ممکن است فروش خود را به 220 تا 230 میلیون دستگاه افزایش دهد.

اپل هنوز نمی تواند از محموله های سالانه سامسونگ پیشی بگیرد

اگرچه محموله‌های سامسونگ احتمالاً سال به سال کاهش می‌یابد، ناظران صنعت انتظار ندارند اپل در شرایط فعلی بازار بهتر از این عمل کند. بعید است که تولیدکننده آیفون در سال 2023 از 210 میلیون محموله فراتر رود، که به سامسونگ اجازه می دهد تا پیشتازی در بازار جهانی را حفظ کند.

در مورد عملکرد سامسونگ در سه ماهه چهارم، کارشناسان صنعت می گویند که محموله های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 ممکن است کمتر از انتظارات باشند. اما، به اندازه کافی جالب، سری Galaxy S23 — که سامسونگ منتشر کرد در اوایل سال 2023 – ممکن است تا قبل از پایان سال مقداری قدرت داشته باشد و به شرکت کمک کند تا نتیجه مثبت تری داشته باشد.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا