پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

آیا از راه اندازی اروپای نامرتب گلکسی S23 FE می توان نتیجه خوبی داشت؟

Galaxy S23 FE ممکن است بهترین باشد گوشی سامسونگ بسیاری از ما نمی توانیم داشته باشیم. و این واقعا شرم آور است، اما این واقعیت است که میلیون ها خریدار بالقوه Galaxy S23 FE در اروپا روبرو هستند.

سامسونگ گوشی Fan Edition امسال را در چندین بازار از جمله ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای آسیایی عرضه کرده است. با این حال، Galaxy S23 FE هنوز در اروپا موجود نیست و طرفداران این منطقه باید تا سال 2024 منتظر بمانند.

خوشبختانه، ما یک واحد بررسی Galaxy S23 FE در اوایل دریافت کردیم و قبل از اینکه سامسونگ آن را معرفی کند، حدود یک هفته را با دستگاه سپری کردیم. به لطف این، ما توانستیم Galaxy S23 کامل خود را بنویسیم. FE را بررسی کنید و ویدیوهای عملی و مروری ما را بر اساس آن تجربیات ضبط کنید.

داستان پس از بررسی ویدیوی بررسی Galaxy S23 FE ما ادامه دارد

در حالی که ما خوشحالیم که می‌توانیم این محتوا را برای خوانندگان و مشترکان YouTube خود ایجاد کنیم، بسیاری از اعضای SamMobile که در اروپا مستقر هستند از اینکه Galaxy S23 FE در چشم‌انداز نیست و احتمالاً تلفن برنده شده است ناامید هستند. پیش از سال 2024 در قفسه های اروپا عرضه می شود.

مطمئناً به نظر می‌رسد اروپایی‌ها نی کوتاه را کشیده‌اند و عقب مانده‌اند. فکرش را بکنید… نه تنها گلکسی اس 23 FE از تراشه اگزینوس 2200 در اروپا به جای تراشه بهتر اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد، بلکه اروپایی ها نیز باید ماه ها منتظر بمانند تا حتی بتوانیم نسخه پایین تر را بخریم.

آیا این نسخه اخیر Galaxy S23 در اروپا پوشش نقره ای دارد؟

ممکن است از این نسخه فوق‌العاده تکان‌دهنده Fan Edition چیز خوبی حاصل شود، اما تنها در صورتی که سامسونگ بخواهد توسط مشتریان Galaxy S23 FE در اروپا به درستی عمل کند.

از آنجایی که Galaxy S23 FE احتمالاً قبل از سال 2024 وارد قفسه ها نخواهد شد (طبق چاپ دقیق سامسونگ)، به احتمال زیاد اندروید 14 و One ​​UI 6.0 در حال حاضر برای Galaxy S23 FE در دسترس خواهد بود تا زمانی که این گوشی در سراسر قاره قدیمی به فروش برسد. .

سامسونگ قبلاً قول ارتقای چهار سیستم عامل اندروید را برای Galaxy S23 FE داده بود، و اگر دستگاه با تاخیر به اروپا برای اجرای اندروید 14 عرضه شود، ممکن است به جای از دست دادن پشتیبانی پس از اندروید 17، در سراسر اندروید 18 پشتیبانی دریافت کند.

البته اگر سامسونگ بخواهد تاخیر را جبران کند. این شرکت همچنین می‌تواند یواشکی این گوشی را در اروپا با اندروید 13 عرضه کند و یک آپدیت روز اول اندروید 14 را ارائه کند.

یا شاید سامسونگ بیشتر به هم بزند و One UI 6.0 را برای مشتریان در ایالات متحده و آسیا تا زمانی که Galaxy S23 FE به اروپا برسد به تأخیر بیاندازد. با این حال، ما شک داریم که چنین باشد. قضاوت بر اساس نقشه راه سامسونگ، One UI 6.0 برنامه ریزی شده است که در این ماه در Galaxy S23 FE منتشر شود.

بنابراین، در بهترین سناریو، با توجه به انتشار تاخیری برای اروپا، Galaxy S23 FE ممکن است یک ارتقاء سیستم عامل اضافی به اندروید 18 دریافت کند. در بدترین حالت، خریداران اروپایی FE این سیستم را دریافت خواهند کرد. با تأخیر در تلفن، تراشه اگزینوس 2200 و به‌روزرسانی یک رابط کاربری One UI 6.0 که یکی از چهار ارتقای سیستم عامل وعده داده شده را باطل می‌کند.

به همان اندازه که ما Galaxy S23 FE را به همان شکلی که هست دوست داریم، این نسخه اروپایی چیزهای زیادی را به جا گذاشته است. نیازی به گفتن نیست که ما از نحوه عملکرد سامسونگ با عرضه S23 FE در این بازار و تأثیر آن بر پشتیبانی طولانی مدت اندروید هیجان زده نیستیم.

اگر لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید و در منطقه‌ای هستید که سامسونگ قبلاً Galaxy S23 FE را منتشر کرده است، می‌توانید با زدن دکمه خرید در زیر یکی از آن‌ها را دریافت کنید.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا