پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

نسخه Grungy Samsung Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela رونمایی شد

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تمدید همکاری با برند مد Maison Margiela برای هدف Galaxy Z Flip 5. این دو سال گذشته در نسخه ویژه Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela با یکدیگر همکاری کردند. آنها اکنون برای یک نسخه ویژه با مارک مشابه از جدیدترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ گرد هم آمده اند.

هیچ چیز در داخل تغییر نمی کند. هنوز هم همان Galaxy Z Flip 5 است که می شناسیم و دوستش داریم. اگرچه برخی تغییرات زیبایی وجود دارد. تصویر فاش شده نشان می دهد که همکاری امسال به سمت زیبایی شناسی بدی رفته است که در واقع بسیار جالب به نظر می رسد.

Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela نسخه به زودی

Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela edition دارای روکش سفید مات با قاب فلزی نقره‌ای سفید بود. سایه هایی از خاکستری در آنجا پرتاب شده بود و خطوط شفافی برای برجسته کردن مدارهای داخلی تلفن وجود داشت. لوازم جانبی منحصربه‌فردی که با آن حمل می‌شد شامل یک کیف چرمی منحصربه‌فرد نیز بود.

به بیرون درز کرد نسخه Maison Margiela Galaxy Z Flip 5 با ظاهری که ظاهراً از گرافیتی الهام گرفته شده، ظاهری خشن‌تر و تندتر دارد. این زیبایی‌شناسی جدید با ظاهر مدرن‌تر Galaxy Z Flip 5 مطابقت دارد. همچنین به نظر می‌رسد که یک قاب چرمی بی‌نظیر برای این نسخه وجود خواهد داشت که ظاهری رترو دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد هزینه آن منتشر نشده است، اما ناگفته نماند که این نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 5 تنها در تعداد محدودی مانند نسخه قبلی خود در دسترس خواهد بود. نسخه ویژه سال گذشته فقط در هنگ کنگ، فرانسه و کره جنوبی عرضه شد. باید دید که آیا Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela نسخه گسترده تری عرضه می شود یا خیر.

این تنها نسخه ویژه Galaxy Z Flip 5 است که سامسونگ عرضه کرده است. اگر رترو بیشتر حال و هوای شما را دارد، Galaxy Z Flip 5 Retro Edition. این یک بازگشت به گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ است.

>

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا