پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

دستگاه های قدیمی گلکسی را از Samsung Pass حذف کنید

Samsung Pass برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد وب‌سایت را ذخیره کنید اعتبار ورود به سیستم، اطلاعات کارت اعتباری و سایر داده های حساس در یک محفظه روی دستگاه که با اثر انگشت شما ایمن شده است.

این یک برنامه عالی است که به کاربران دستگاه گلکسی کمک می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر در چندین دستگاه داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت با استفاده از اثر انگشت خود وارد وب‌سایت‌ها و خدمات شوند.

یکی دیگر از جنبه‌های جالب Samsung Pass – یکی از مواردی که ممکن است ندانید – این است که دستگاه‌های Galaxy را که قبلاً استفاده کرده‌اید، به خاطر می‌آورد، حتی اگر آنها دیگر به حساب سامسونگ شما وارد نشده باشند.

داستان پس از ویدیوی مرور کلی One UI 6.0 ما ادامه دارد

صرف نظر از اینکه حسابی را از دستگاه قدیمی خود حذف کرده‌اید، Samsung Pass می‌تواند به فهرست کردن آن ادامه دهد. و بسته به کاری که با دستگاه مذکور انجام داده اید، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را از Samsung Pass خود حذف کنید. در اینجا تمام چیزی است که برای انجام آن باید بدانید.

دستگاه های استفاده نشده را از Samsung Pass حذف کنید

انجام این کار برای دستگاه‌هایی که می‌دانید دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، تمرین خوبی است، خواه آن‌ها را بازنشسته کرده باشید، آنها را به شخص دیگری منتقل کرده باشید یا به یک غریبه فروخته باشید.

خبر خوب این است که برای حذف آن از Samsung Pass نیازی به دسترسی به دستگاه قدیمی خود ندارید. شما می توانید این کار را در دستگاه جدید خود از راه دور انجام دهید.

ابتدا برنامه Samsung Pass را در تلفن گلکسی فعلی خود باز کنید و اثر انگشت خود را اسکن کنید تا هویت خود را تأیید کنید. سپس، روی دکمه سه نقطه ضربه بزنید و به “Settings” بروید. سپس روی “Devices using Samsung Pass” ضربه بزنید.

در اینجا، لیستی از دستگاه‌هایی که در Samsung Pass ثبت شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. برای حذف یکی، روی منوی سه نقطه کنار آن ضربه بزنید، «حذف» را انتخاب کنید و پس از دریافت «استفاده از Samsung Pass در این دستگاه را متوقف کنید؟» برای تأیید دوباره روی «حذف» ضربه بزنید.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا