پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
بازاریابی و دیجیتال مارکتینگکسب و کار

سفارش طراحی گرافیک

سفارش طراحی گرافیک به معنای درخواست یا سفارش ایجاد یک طرح گرافیکی برای استفاده در محصولات یا خدمات مختلف است. این ممکن است شامل طراحی لوگو، بروشور، پوستر، کارت ویزیت، بنر وب، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)، و سایر عناصر گرافیکی باشد. طراحی گرافیک معمولاً به کمک نرم افزارهای گرافیکی مانند Adobe Photoshop، Illustrator، InDesign و سایر ابزارهای طراحی صورت می‌گیرد. درخواست طراحی گرافیک ممکن است توسط افراد، شرکت‌ها، یا سازمان‌ها برای تبلیغات، شناسایی برند، ارتقاء تجربه کاربری، یا اهداف دیگر صورت گیرد.

از کجا خدمات گرافیک سفارش دهیم؟

ثبت پروژه های گرافیکی در وبسایت هایی که نمی شناسید ریسک بالایی دارد. هم از طریق زمان و هم از لحاظ مالی امکان ضرر وجود دارد. اما از کجا می توانیم سفارش طراحی گرافیک خودمان را ثبت کنیم و به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای پیدا کردن یک طراح گرافیک مناسب، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • بررسی نمونه‌کارها و سابقه کاری: قبل از انتخاب یک طراح گرافیک، نمونه‌کارها و پروژه‌های قبلی او را بررسی کنید. این نمونه‌کارها به شما ایده‌ای از سبک و تخصص طراح می‌دهند و می‌توانید بررسی کنید که آیا سبک او با نیازهای شما همخوانی دارد یا خیر. قطعا این مورد مهمترین مورد می باشد که باید از سمت شما برسی گردد. اگر نمونه کارهای یک طراح گرافیک را پسندیده اید پس می توان گفت 70 درصد مسیر را به درستی پیدا کرده اید!
  • مطالعه بازخوردها و نظرات مشتریان قبلی: اگر امکان دارد، بازخوردها و نظرات مشتریان قبلی طراح را مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌ای از کیفیت خدمات و تجربه کاری طراح بدست آورید.
  • بررسی مهارت‌ها و تخصص‌ها: اطمینان حاصل کنید که طراح دارای مهارت‌ها و تخصص‌های لازم برای انجام پروژه شما است. بررسی کنید که آیا او توانایی ارائه خدماتی مانند طراحی لوگو، بروشور، وب‌سایت یا دیگر نیازهای شما را دارد یا خیر.

در وبسایت خسرو گرافیک تمام موارد بالا رعایت شده است، داشتن نمونه کارهای گرافیکی حرفه ای، بازخورد و رضایت بالای مشتریان و کارفرمایان این تضمین را به شما می دهد که بهترین انتخاب را کرده باشید. وبسایت rezakhosro.com در زمینه خدمات طراحی گرافیک در زمینه و شاخه های متفاوتی از جمله :طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر سایت، طراحی اسلایدر سایت، طراحی سربرگ، طراحی بنر شهری، طراحی فاکتور، طراحی پست اینستاگرام، طراحی قالب و استوری اینستاگرام و… فعالیت گسترده و حرفه ای را دارد که با ورود به این وبسایت می توانید نمونه کارها، هزینه ها و سایر توضیحات را مشاهده فرمایید.

سفارش طراحی گرافیک - خسرو گرافیک
سفارش طراحی گرافیک – خسرو گرافیک

همکاری بلند مدت با وبسایت خسرو گرافیک

وبسایت خسرو گرافیک برای سازمان ها، شرکت ها و … یک ویژگی جذاب در نظر گرفته است و ان هم این است که میتوانید همکاری بلند مدت داشته باشید و تمام سفارشات گرافیکی را به این تیم قدرتمند بسپارید. مدیر وبسایت خسرو گرافیک، رضا خسروخاور می باشد که دارای رزومه ای درخشان در زمینه گرافیک و اموزش می باشد. وی عناوین مختلفی را در مسابقات کسب کرده است و جزء بهترین طراحان گرافیک می باشد. نمونه طراحی های گرافیکی که در این وبسایت وجود دارد به راحتی گویای این حرف می باشد. شما با دادن درخواست به این سایت می توانید به صورت بلند مدت با این تیم همکاری کنید و تخفیف نیز دریافت کنید.

طراحی پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای

اگر پیج اینستاگرام دارید و نیاز هست که ان را به صورت حرفه ای طراحی کنید، از طراحی پروفایل گرفته تا طراحی پست، استوری، قالب، هایلایت و… این وبسایت یک پکیج با عنوان طراحی پیج اینستاگرام دارد که شما می توانید صفر تا صد طراحی پیج اینستاگرام خود را به این وبسایت بسپارید و از نتیجه فوق العاده پیجتان به وجود بیایید. طراحی پیج اینستاگرام یک خدمتی منحصربه فرد می باشد که این وبسایت برای اولین بار است که ارائه داده است.

آموزش حرفه ای پاورپوینت 2021

این وبسایت در کنار اینکه خدمات طراحی گرافیک ارائه می دهد، به آموزش حرفه ای پاورپوینت نیز می پردازد که برای اولین بار است که در ایران اتفاق افتاده است. تفاوت این اموزش با دیگر اموزش ها در این است که مدرس پاورپوینت را از دیدگاه یک نرم افزار گرافیکی برسی می کند و این امر باعث می شود شما پاورپوینت را به گونه ای خاص یاد بگیرید. به همین دلیل این اموزش با عنوان اموزش پاورپوینت حرفه ای به سبک خسرو نامگذاری شده است. اگر به آموزش حرفه ای پاورپوینت علاقه مند هستید، این اموزش بهترین اموزش پاورپوینت در ایران خواهد بود.

آموزش حرفه ای پاورپوینت 2021
آموزش حرفه ای پاورپوینت

این وبسایت یک بخش دیگر نیز دارد با عنوان آموزش پاورپوینت رایگان که می توانید پاورپوینت را به صورت صفر تا صد و به صورت کاملا اصولی و رایگان یاد بگیرید.

معرفی وبسایت خسرو گرافیک

خسرو گرافیک با ادرس اینترنتی rezakhosro.com نزدیک به 2 سال هست که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک و آموزش گرافیکی در ایران فعالیت می کند و شما میتوانید از خدماتی که این وبسایت عرضه می کند بهره مند شوید. این وبسایت با داشتن طراحان حرفه ای باعث می شود کسب و کار شما رنگ و بویی تازه به خود بگیرد و در زمینه طراحی گرافیک می توانید روی این تیم قوی برای طراحی هویت بصری شرکت و سازمانتان حساب ویژه ای باز کنید. پیشنهاد می کنیم یک سر به این وبسایت بزنید تا بهتر متوجه شوید چرا در این مقاله به برسی این وبسایت پرداخته ایم.

5/5 - (2 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا