پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

دلیل محبوبیت سرورهای برند HPE چیست؟

عصر حاضر عصر تکنولوژی است و راه فراری از این موضوع وجود ندارد. گوشه به گوشه زندگی بشر به فناوری های مدرن گره خورده است و این پیوند در دنیای کسب و کارها عمیق تر است. سرور ها یکی از اصلی ترین تجهیزات در دیتاسنتر هستند. تجهیزاتی که بدون آن ها راه اندازی یک شبکه عملا غیر ممکن می شود. اگر شبکه را یک ساختار فیزیولوژیک در نظر بگیریم، شاهرگ اصلی این ساختار سرور است. خرید سرور اچ پی به معنای بهینه سازی پایه ای شبکه است. چرا که سرورهای اچ پی دارای قابلیت های مختلفی هستند، قادر به پردازش در حجم بالا می باشند، پیچیدگی ها را کم می کنند، انعطاف پذیری بالایی دارند و امنیت آن ها تضمین شده است. به همین دلیل است که خرید سرور اچ پی بیشترین محبوبیت را در بازار دارد.

قیمت سرور اچ پی

یکی از سوالات متداولی که کاربران در مورد خرید سرور اچ پی دارند، قیمت این سرورها است. همانطور که می دانید بازار تجهیزات الکترونیک و دیجیتال به مثابه بازار سایر تجهیزات دیگر، بازاری پر از فراز و نشیب است. این بازار کمتر رنگ ثبات به خود می بیند و دلیل آن نیز نوسانات اقتصادی می باشد. به همین دلیل قیمت سرور اچ پی تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، نوسانات بازار، تغییرات عرضه و تقاضا و تغییر در سیاست گذاری های برند اچ پی دائما دستخوش تغییر می شود.

اما اگر قرار باشد تصویری کمی شفاف تر در مورد قیمت سرور اچ پی داشته باشید، باید به مشخصه های سرور ها مراجعه کنید. به طور کلی سرورها بنا به شیوه قرار گرفتن آن ها روی رک، در سری های مختلفی عرضه می شوند. از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع سرورهای اچ پی می توان به سرور اچ پی G11، سرور اچ پی G10 و سرور اچ پی G9 و سرور اچ پی G10 plus اشاره کرد که هر کدام از نسل های مختلف هستند و با قیمت متفاوتی عرضه می شوند.

نوع سرور، چیپست، تعداد هسته های پردازنده، تعداد اسلات های رم، ظرفیت رام، نوع کارت شبکه و مشخصات کنترلر و تعداد پورت ها همگی از عواملی هستند که قیمت سرور اچ پی را دستخوش تغییر می کنند. بی شک برای کارهای بزرگتر با حساسیت بیشتر، نیاز به خرید سرورهای پیشرفته تری وجود دارد که هزینه آن ها به تناسب نوع شان بیشتر می شود.

نوشته های مشابه

قیمت سرور G11؛ جدیدترین نسل از سرورهای اچ پی

سرور G11 نسل جدید سرورهای اچ پی است که قابلیت های آن در بین انواع سرورها کولاک به پا کرده است. این برند محبوب توانسته بار دیگر رضایت و اعتماد مخاطبان را با قابلیت های فوق العاده سرور G11 به چنگ آورد. قیمت سرور G11 تحت تاثیر سازگاری این سرور با محیط های مختلف، چابکی بالا و توسعه پذیری چشمگیر آن قرار دارد.

سرور G11 دارای کلاس UEFI بوده که یک استاندارد صنعتی برای مدیریت قوی تر و حرفه ای تر می باشد. این استاندارد متضمن ایمنی بالاتر بوده و خطرات احتمالی را کاهش می دهد. طبیعی است که قیمت سرور G11 به نسبت جدید بودن این سرور، کمی بالاتر از نسل های قبلی باشد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین مدل از نسل 11 سرورهای اچ پی را خریداری کنید. این برند با در نظر گرفتن قیمت های کاربر پسند و اقتصادی، بیشترین محبوبیت را از این لحاظ از آن خود کرده است.

قیمت سرور G9

اگر به دنبال خرید سرورهای قدرتمند اچ پی با بهترین قیمت هستید، اولین توصیه به شما خرید سرور G9 است. نسل 9 سرورهای اچ پی به نسبت نسل های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته اند و در مقایسه با نسل های جدید قیمت اقتصادی تری دارند. بنابراین یک پکیج عالی برای خرید محسوب می شوند. قیمت سرور G9 اچ پی بر حسب طراحی کارآمد این سرورها، عملکرد دو سوکتی، ارتقا یافتگی حافظه هوشمند و مصرف انرژی بهینه ای که دارند محاسبه می شود. به گفته اچ پی سرورهای نسل 9 یکی از استانداردترین سرورهای این برند هستند که در کاربری های تجاری حرف اول را می زنند.

قیمت سرور G9 در شرایط مختلف دستخوش تغییر و نوسان می شود. به عنوان مثال نوسان در نرخ ارز، نوسان در عرضه و تقاضا و همچنین نوسان در شرایط فعلی بازار همگی مواردی هستند که قیمت سرور G9 را در فراز و فرود قرار می دهند. با این حال اگر به دنبال قیمت اقتصادی تر هستید می توانید سراغ سرورهای استوک اچ پی بروید که همچنان در مقایسه با سرورهای برندهای دیگر ارزش خرید بالایی دارند.

چنانچه قصد استعلام قیمت سرور G9 و قیمت سرور G11 اچ پی را دارید و می خواهید بیشترین صرفه و قوی ترین ضمانت را دریافت کنید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا