پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

دکتر بهرام بادامچی جراح بینی گوشتی

دکتر بهرام بادامچی متخصص گوش، حلق و بینی، و دارای بود تخصصی از دانشگاه تهران است. او جزو اولین پزشکان در ایران است که تجربیات کامل و جامعی در زمینه آندوسکوپی و پولیپ بینی دارد. در کارنامه دکتر بهرام بادامچی، بیش از ۳۰۰۰ مورد عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک بینی دیده می‌شود. او عضو انجمن ‌رینولوژی ایران و انجمن تحقیقات رینولوژی است و با توجه به شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین‌المللی متعدد در ایران و اروپا از آخرین متدهای مربوط به جراحی در این رشته برای حفظ رضایتمندی بیماران با حفظ عملکرد طبیعی عضو بهره می‌برد. دکتر بادامچی ۷ سال را در استان کهکیوله و بویر احمد و مناطق محروم کار کرد.

او از ۱۳۸۶ در تهران و در بیمارستان‌های بهمن (واقع در شهرک غرب) و بیمارستان ابن سینا (‌واقع در آریا‌شهر) و بیمارستان ۵۰۱ ارتش و کلینیک به‌گر توان فعالیت داشته است. دکتر بهرام بادامچی ۳ سال نیز در بیمارستان‌های خیریه غیاثی و بیمارستان ضیائیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران سابقه کار دارد. مطب دکتر بادامچی مجهز به سیستم‌های آندوسکوپی بینی، سیستم اندوویژن، دستگاه شیور، یونیت کامل گوش و حلق و بینی و امکان عکسبرداری و طراحی در مطب را دارا می باشد.

ایشان با بهره‌گیری از روش‌های جدید مربوط به عمل جراحی بینی از قبیل استفاده از فیلرها و پروتزهای تنظیم کننده سوراخ بینی و روش‌های نوین و ابداعی دیگر سعی داشته‌اند رضایتمندی بیماران را با در نظر گرفتن هزینه‌های متناسب تامین نمایند. یک مقاله از زبان خود دکتر نوشته بشه و راجب خودش و عمل بینی گوشتی نوشته بشه

با کمال مسرت و افتخار، از اینکه به عنوان یکی از جراحان متخصص در زمینه گوش، حلق و بینی، خدمات پزشکی و جراحی را به شما عزیزان ارائه می‌دهم، بسیار خوشحالم. از آغاز حرفه‌ی پزشکی خود، هدف اصلی من همواره ارتقاء سلامت و زیبایی شما بوده است.

با بیش از سه دهه سابقه درخشان در این حوزه و بیش از ۳۰۰۰ مورد عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک بینی، سعی بر آن داشته‌ام که بهترین خدمات و مراقبت‌های پزشکی را برای شما فراهم آورم. عضویت در انجمن‌های رینولوژی ایران و انجمن تحقیقات رینولوژی، به من امکان می‌دهد تا با آخرین پیشرفت‌ها و متدهای جراحی در این زمینه آشنا شوم و آنها را به روز نگه دارم.

تلاش‌هایم بر این بوده که با استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه، به شما نتایجی بهتر و رضایت بیشتر را ارائه دهم. از جمله این روش‌ها، استفاده از فناوری‌های آندوسکوپی بینی و سایر روش‌های پلاستیکی مدرن است که به دقت و کیفیت عمل جراحی افزوده است.

مطمئناً، در مطب من، همواره با دقت و حرفه‌ای، به شنوایی و مشکلات حلق و بینی شما رسیدگی می‌شود. با بهره‌گیری از تجربه و دانشم، هدف من همیشه حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی شماست.

مطب دکتر بادامچی
مطب دکتر بادامچی

امیدوارم با تیم مجرب و متخصصم، به شما کمک کنم تا به دلخواه خود در زمینه زیبایی و سلامتی برسید. به من اعتماد کنید و به عهده‌ی من بسپارید تا به شما کمک کنم به زیبایی و راحتی که می‌پسندید دست یابید

با احترام به شما، در جراحی بینی گوشتی، هدف اصلی ما اصلاح شکل و اندازه بینی‌هایی است که دارای بافت گوشتی بیش از حد هستند و این موضوع ممکن است باعث مشکلات ظاهری و عملکردی شود. بافت گوشتی بیش از حد در بینی می‌تواند آن را غیرهماهنگ و نامتناسب با سایر ویژگی‌های صورت کند و باعث ایجاد نامتناسبی‌های ظاهری شود که ممکن است بر روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی تأثیر بگذارد.

در جراحی بینی گوشتی، با استفاده از تکنیک‌های جدید و پیشرفته، بافت‌های بیش از حد را اصلاح کرده و بینی را به شکل و اندازه‌ای مطلوب تغییر می‌دهیم. این جراحی ممکن است شامل کاهش حجم بافت‌های گوشتی، تنظیم منحنی‌ها و خطوط بینی، و بهبود تعادل و هماهنگی با سایر ویژگی‌های صورت باشد.

همچنین، مراقبت‌های پس از جراحی نیز بسیار مهم است تا نتایج بهتر و دائمی به دست آید. با توجه به تجربه و دانش ما در این زمینه، ما به شما تضمین می‌کنیم که از نتایج بهترین و رضایت بیشتری برخوردار خواهید بود.

https://maps.app.goo.gl/ampn4wXbRVEB5UXk8

هدف ما در جراحی بینی گوشتی، ایجاد یک بینی هماهنگ و زیبا با سایر ویژگی‌های صورت است، در حالی که عملکرد تنفسی بینی نیز حفظ می‌شود. اعتماد به نفس و خودکارآمدی شما برای ما بسیار ارزشمند است و ما با تلاش برای رسیدن به نتایج دقیق و مطلوب، به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به شما عزیزان متعهد هستیم.

با احترام،
دکتر بهرام بادامچی

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا