پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

تعداد کاربران موتور جستجوی بینگ از مرز 140 میلیون کاربر فعال روزانه گذشت

چه چیزی میخواهید بدانید!

تعداد کاربران موتور جستجوی بینگ از 140 میلیون نفر عبور کرد.

  • بینگ اخیراً از 140 میلیون کاربر فعال روزانه عبور کرده است.
  • مایکروسافت علاقه روزافزون به این پلتفرم را به هوش مصنوعی نسبت می دهد.
  • مایکروسافت اج و بینگ از مقررات DMA مستثنی شدند و راهی را برای سرمایه گذاری و رقابت با گوگل در یک زمین بازی یکسان ارائه کردند.

بینگ مایکروسافت، محبوب ترین موتور جستجو نیست اما در چند سال گذشته رشد و تکامل فوق العاده ای داشته است. بخش قابل توجهی از تغییراتی که شاهد بودیم را می توان به فشار بزرگ هوش مصنوعی غول ردموند بر روی پلتفرم نسبت داد .

سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که بینگ از 100 میلیون کاربر فعال روزانه گذشته است و بخشی از این موفقیت را به راه اندازی و ادغام Microsoft Copilot (Bing Chat) در این پلتفرم نسبت داد. مایکروسافت به تازگی درآمد چشمگیر خود را برای سه ماهه سوم سال مالی 24 اعلام کرد که شامل افزایش درآمد، درآمد عملیاتی، درآمد خالص و کاهش درآمد هر سهم بود. مدیر عامل شرکت، ساتیا نادلا نشان داد که هوش مصنوعی نقش مهمی در این دستاوردها ایفا کرده است.

همانطور که اتفاق می افتد، بینگ نیز در این دوره رشد قابل توجهی داشته است. در جریان تماس اخیر مایکروسافت، مدیر عامل شرکت اعلام کرد بینگ از 140 میلیون کاربر فعال روزانه فراتر رفته است . این اعلامیه به این معنی است که این پلتفرم پس از گذشت بیش از 100 میلیون کاربر فعال در مارس 2023، بیش از 40 میلیون کاربر فعال روزانه در بیش از یک سال به دست آورده است.

«بینگ به بیش از 140 میلیون کاربر فعال روزانه رسید»

در چند ماه گذشته، مایکروسافت اکثر محصولات خود را تغییر نام داده است ، از جمله تغییر نام بینگ چت به Copilot و Bing Image Creator به Image Creator از Designer.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا