پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل؛ از بهترین تا ارزانترین اپل واچ

بدون شک ساعت هوشمند اپل یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین اسمارت واچ‌های موجود در بازار بوده که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. از آن‌جایی که مدل‌های مختلفی از اپل واچ در بازار موجود بوده، گاهاً انتخاب بهترین مدل که متناسب با نیاز و بودجة ما باشد، به کاری سخت تبدیل می‌شود. در این راهنما می‌خواهیم نکاتی را به شما عزیزان بگوئیم که با کمک آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید ساعت هوشمند اپل با قیمتی مناسب و کیفیت عالی کنید؛ لذا از شما دعوت می‌شود در ادامه همراه ما باشید!

معرفی بهترین تا ارزان‌ترین اپل واچ

بهترین و پرطرفدار ترین اپل واچ ها و همچنین اپل واچ های قیمت مناسب شامل مدل‌های زیر هستند:

اپل واچ های سری SE 2021

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید که ظاهری زیبا و لوکس، کیفیت و دوامی بالا و امتیاز عالی از نظر کاربران داشته باشد، اپل واچ های سری SE 2021 که اپل واچ SE 7 نیز نامیده می‌شوند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول که دارای بدنه‌ای آلومینیومی بوده، دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و تا عمق 50 متری آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، ساعت هوشمندِ مذکور در برابر گرد و غبار نیز مقاومت خوبی داشته و باتری آن دارای 18 ساعت عمر مفید است.

اگر شغل شما به گونه‌ای بوده که باید ساعات زیادی را پشت لپ تاپ یا کامپیوتر بنشینید، بند ساعتی که به دستتان بسته‌اید باید به صورتی طراحی شده باشد که به مچ دستتان فشار نیاورد. اپل واچ SE 7 2021 به شیوه‌ای طراحی شده که به هیچ‌وجه موجب ناراحتی دست شما حین انجام کار نخواهد شد. از جمله دلایلی که موجب شده این ساعت به یکی از محبوب‌ترین اپل واچ‌ها تبدیل شود، می‌توان به صفحه نمایش بزرگ، نظارت بر نویز، تماس اضطراری بین‌المللی، تشخیص سقوط و عمر باتری مطلوب آن اشاره داشت.

اپل واچ سری ۸ مدل ۴۵ میلی متری

از جمله دلایلی که سبب محبوبیت و فروش بالای این ساعت شده، ظاهر زیبا، کیفیت ساخت عالی و امکانات کاربردی آن است. باتری استفاده شده در این ساعت از جنس لیتیوم یونی است که ظرفیت 309 میلی آمپری داشته و می‌تواند به مدت 18 ساعت بدون این که نیاز به شارژ داشته باشد، کار کند. جالب است بدانید که اگر ساعت هوشمند مذکور را در حالت کم مصرف تنظیم کنید، می‌توانید به مدت 36 ساعت از آن استفاده نمایید. پس اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل با باتری قوی را دارید، اپل واچ سری ۸ آلومینیوم کیس مدل ۴۵ میلی متری می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد.

از جمله ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر آسیب‌های محیطی، سازگاری آن با سیستم ios 14 و بالاتر، برخورداری از سنسورهای قدرتمند، رنگبندی متنوع و جذاب و بدنه‌ای آلومینیومی و قوی اشاره داشت. ناگفته نماند که این ساعت هوشمند نیز تا عمق 50 متری آب مقاومت خود را حفظ کرده و به ساختار آن هیچ‌گونه آسیبی وارد نمی‌شود. لازم به ذکر است که آموزش دقیق و کامل استفاده از اپل واچ سری 8 را می توانید از طریق دنبال کردن مقاله ی لینک شده بیاموزید.

اپل واچ ۸ se 2022

آیا قصد خرید ساعت هوشمند اپل جدید را دارید که زیباترین جلوه را داشته باشد؟ اپل واچ 2022 se که بع اپل واچ اس ای 8 نیز نامیده می‌شود مدل 44 میلی متری آن همان ساعتی است که به دنبالش می‌گردید! این ساعت جزو اپل واچ‌های ارزان و میان رده محسوب شده و در عین حال کارایی و کیفیت بی‌نظیری دارد. از جمله مهم‌ترین مزیت‌هایی که این ساعت داشته، امکان استفاده از سیم کارت در آن است. اپل واچ 2022 8 se مدل 44 میلی متری در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی داشته و امکان استفاده از آن در عمق 50 متری آب نیز فراهم است. از دیگر خصوصیاتی که می‌توان برای این ساعت برشمرد، پوشش شیشه‌ای آن بوده که موجب برتری ساختار این ساعت به نسبت مدل‌های قدیمی‌تر شده است.

خرید ساعت هوشمند اپل ۸ se مدل 44 میلی متری به آن دسته از عزیزانی که به باتری ساعت اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌شود؛ چرا که باتری استفاده شده در این ساعت غیر قابل جایگزینی بوده و در برابر هرگونه آسیبی نیز مقاوم است. در نتیجه، شما نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توانیم به صفحه نمایش شیشه‌ای مقام در برابر انواع ضربه و خراشیدگی، امکان کنترل فعالیت‌های مختلف مثل ضربان قلب، پلی کردن موسیقی به صورت آنلاین یا گوش دادن به انواع پادکست در زمان تمرین و… اشاره داشته باشیم.

اپل واچ SE (Gen 2) 2023 سایز 44 میلی‌متری

اگر هدف شما از خرید ساعت هوشمند اپل، استفاده از آن در زمان انجام فعالیت‌هایی نظیر بدنسازی، ورزش، دویدن و… است، اپل واچ نسل 2 SE 2023 سایز 44 میلی‌متری می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. در ساختار این محصول شاهد قابی از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم هستیم که در رنگبندی متنوع خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود. این ساعت به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به خوبی روی مچ دستتان قرار بگیرد و موجب احساس ناراحتی نشود. از آن جایی که این ساعت تا عمق 50 متر ضد آب بوده، امکان استفاده از آن در زمان شنا نیز فراهم است.

عمر باتری در این محصول 18 ساعت است؛ از این رو می‌توانید یک روز کامل بدون این که نیازی به شارژ مجدد ساعت باشد از آن استفاده کنید. از جمله دلایلی که موجب محبوبیت این ساعتِ جدید شده، بهره‌مندی آن از تراشه قدرتمند، نمایشگری با وضوح و کیفیت عالی، قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام و همچنین طول عمر بالای باتری است.

اپل واچ سری ۳ آلومینیوم ۳۸ میلی متری

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل ارزان قیمت را دارید، اپل واچ سری ۳ آلومینیوم ۳۸ میلی متری می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. از جمله ویژگی‌هایی که اپل واچ مذکور داشته این است که شما می‌توانید بدون نیاز به‌ آیفون تماس بگیرید و به بیش از 40 میلیون موزیک دسترسی داشته باشید! البته باید در نظر داشته باشید که قابلیت برقراری تماس با سری GPS Cellurar تنها تحت پوشش برخی از اپراتورهای کشورهای خاص قابل استفاده خواهد بود. با خرید ساعت هوشمند اپل مذکور می‌توانید به راحتی تمامی پیام‌ها، تماس‌ها، یادآوری‌ها و بسیاری از موارد دیگر را روی مچ دست خود مشاهده کنید!

قابلیت سلامت و تناسب اندام یکی از امکانات این ساعت است؛ از این طریق می‌توانید تمامی تمریناتی که در خانه یا باشگاه انجام می‌دهید را رصد نمایید. علاوه بر این، امکان مشاهده مدت زمان ایستادن در طول روز، زمان انجام فعالیت‌های ورزشی، تعداد قدم‌ها و کالری سوزانده شده، مقدار مسافت طی شده و… در تاریخچه تمرینات ورزشی فراهم است.

اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 در دو سایز اپل واچ سری ۹ مدل ۴۱ میلی متری و اپل واچ سری ۹ مدل ۴۵ میلی متری از جدیدترین محصولات شرکت اپل است که با امکانات جدید و بهبود یافته‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی اپل واچ تولید و عرضه شده که اکنون نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ازجمله مهمترین و کاربردی ترین پیشرفت‌های اپل واچ سری ۹ می‌توان به توسعه‌ی قابلیت استفاده از دستیار صوتی هوشمند سیری اشاره کرد. لازم به ذکر است که در اپل واچ سری ۹ جواب‌های دستیار سیری به فرمان‌های کاربران تا ۲۵ درصد سریعتر و دقیق‌تر شده است.

در مدل جدید اپل واچ سری ۹ پردازشگر ساعت هوشمند به طور کلی قدرت بیشتری داشته و سرعت عملکرد آن دو برابر اپل واچ سری ۸ است. از دیگر پیشرفت های ساعت اپل واچ سری 9 این است که روشنایی صفحه نمایش آن دو برابر شده که به موجب آن حتی در آفتاب شدید هم می‌توانید با وضوح کامل صفحه نمایش را مشاهد کنید. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز، این روشنایی را تا ۱ نیت کاهش دهید تا استفاده از اپل واچ در زمان تاریکی برای شما اذیت کننده نباشد.

در ساخت اپل واچ سری 9 امکانات مربوط به کیفیت صدا نیز بهبود داده شده است. درکل اگر قصد خرید اپل واچ سری 9 سایز 45 را دارید خوب است بدانید که یک اسمارت واچ همه چیز تمام را انتخاب کرده‌اید!

نکات طلایی خرید ساعت هوشمند اپل

اگر قصد خرید ساعت اپل واچ را دارید، پیشنهاد می‌شود نکاتی که در ادامه گفته شده را مطالعه فرمایید تا بتوانید خریدی موفقیت‌آمیز را تجربه کنید. این نکات عبارتند از:

جنس اپل واچ

مدل‌های مختلف اپل واچ با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌شوند. معمولاً ارزان‌ترین ساعت هوشمند اپل از جنس آلومینیوم است. در کل، می‌توان خط تولید اسمارت واچ اپل را به سه دسته آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم تقسیم‌بندی کرد. فولاد ضد زنگ دومین مدل گران‌قیمت از این محصول بوده و تیتانیوم گران‌ترین مدل از بین این سه مورد شناخته می‌شود. قابل ذکر است که فولاد ضد زنگ و تیتانیوم دارای شیشه‌های نمایشگر قوی‌تری هستند و در برابر خط و خش نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند.

سایز اپل واچ

ساعت‌های هوشمند اپل بر اساس مدلی که دارند، در سایزهای مختلف از 38 الی 45 میلی‌متر تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود اقدام به خرید اپل واچ بزرگ یا کوچک کنید.

باتری ساعت هوشمند اپل

در کنار ویژگی‌ها و امکانات مختلفی که مدل‌های متنوع اپل واچ دارند، کیفیت باتری این محصول نیز بسیار حائز اهمیت است. در حالت کلی، ماندگاری شارژ در اپل واچ‌های برندهای دیگر نظیر سامسونگ بالاتر است و امکان استفاده از اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های مختلف ساعت را برای بازه زمانی طولانی‌تری به شما می‌دهد. با این حال می‌توان با مدیریت برنامه‌ها، کاهش نور ساعت، توقف آپدیت‌های خودکار و.. عمر مفید و مدت زمان نگهداری شارژ را در اپل واچ افزایش داد. به عنوان مثال، باتری اسمارت واچ سری 7 اپل، در ازای 90 بار چک کردن ساعت و یا 60 دقیقه پخش موسیقی تمام شده و نیاز به شارژ مجدد خواهد داشت.

امکان ردیابی اپل واچ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند اپل، مجهز بودن آن به ردیاب یا GPS است. برای ردیابی بایستی از طریق قابلیت Find my iPhone وارد صفحه موردنظر شده و اقدام به همگام‌سازی با اپل واچ کنید. برای ردیابی اپل واچ می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد وب سایت iCloud.com شوید.
  • از بخش Find iPhone، گزینه All Devices را انتخاب کنید.
  • از این طریق امکان مشاهده موقعیت مکانی ساعت هوشمند برایتان فراهم می‌شود.

ضد آب بودن ساعت هوشمند

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید، در نظر داشته باشید که نسخه‌های اولیه این محصول در برابر آب مقاومت چندانی ندارند. در حالی که مدل‌های جدیدتر این محصول به خوبی در برابر آب مقاومت کرده و می‌توانید با خیال راحت ساعت را روی مچ خود ببندید و در استخر شنا کنید!

پشتیبانی از سیم کارت

برخی از مدل‌های اپل واچ قابلیت پشتیبانی از شبکه را دارند؛ اما با این حال باید اپراتوری که از اپل واچ پشتیبانی کند را هم در نظر داشته باشید. از آن جایی که پیدا کردن اپراتور مناسب کار دشواری بوده، بهتر است روی استفاده از سیم کارت اسمارت واچ حساب باز نکنید!

رنگ‌بندی ساعت هوشمند اپل

در گذشته عمدتاً ساعت‌های هوشمند اپل در رنگ‌های بیسیک مثل خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه می‌شدند، اما خوشبختانه امروزه شاهد تنوع بیش‌تری در رنگ‌بندی این محصول هستیم. به عنوان مثال، اپل واچ سری 7 در رنگ‌های مختلف آبی، سبز، سیاه، سفید و قرمز به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید بندهای غیراورجینال را در رنگ‌بندی متنوع و جنس‌های متفاوت به عنوان لوازم جانبی این محصول نیز تهیه کنید.

لوازم جانبی اپل واچ

کمپانی اپل لوازم جانبی مختلفی برای ساعت‌های هوشمند خود تولید و عرضه کرده است. مثل آیفون، برای ساعت‌های اپل نیز لوازم جانبی هم‌چون بامپر، گلس و قاب مگنتی در بازار موجود است که با خرید و استفاده از آن‌ها می‌توانید از ساعت خود در برابر هرگونه ضربه محافظت کنید. همان‌طور که گفته شد، بندهای مختلفی برای ساعت‌های هوشمند مردانه و زنانه نیز در بازار موجود بوده که می‌توان از آن‌ها متناسب با شرایط مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، با خرید ساعت هوشمند اپل و بندهای مختلف سیلیکونی، چرمی یا حتی بند فلزی، می‌توانید از ساعت خود در موقعیت‌های رسمی، مهمانی‌ها یا به صورت روزمره استفاده کنید. علاوه بر این، کابل شارژر و اداپتور نیز جزو لوازم جانبی ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شوند.

استعلام قیمت ساعت اپل واچ اصل

اپل واچ یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتی بوده که توسط کمپانی اپل در مدل‌های متنوع به بازار عرضه شده است. اگر قصد خرید ساعت هوشمند اپل را دارید ابتدا باید به بررسی لیست قیمت ساعت اپل واچ اصل بپردازید که می توانید این کار را با مراجعه به سایت یک فروشگاه معتبر کالای دیجیتال انجام دهید. برای مثال فروشگاه همراه سیب درخشان ازجمله فروشگاه‌های عرضه کننده ساعت اپل واچ اصل با گارانتی معتبر است که امکان استعلام قیمت محصولات را از طریق سایت خود فراهم کرده است. همچنین به راحتی می توانید تنوع و مدل های مختلف اپل واچ را با مقایسه قیمت در فروشگاه همراه سیب بررسی کنید.

امتیاز بدید
‫5/5 ‫(1 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا