پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
سئو

3 روش برتر برای ایجاد اقتدار با فراتر رفتن از ساخت لینک

شما می خواهید کسب و کار آنلاین خود رونق یابد. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ایجاد اعتبار وب‌سایت است – و کلید موفقیت‌آمیز ساختن اقتدار، افزایش اعتماد به مخاطبان است.

با ظهور ابزارهای هوش مصنوعی، باید محتوای باکیفیت منتشر کنید که از رقبای شما متمایز باشد، کسانی که ممکن است از ابزارهایی مانند ChatGPT استفاده کنند.

در 15 مارس، یک وبینار را با سابرینا هیپس، معاون توسعه شرکا، و جرمی ریورا، مدیر تجزیه و تحلیل محتوا در CopyPress مدیریت کردم.

هیپس و ریورا نشان دادند که چگونه ارتقای محتوا، ایجاد پیوند، و تخصص موضوعی معتبر می‌تواند به شما کمک کند تا در SERP رتبه بالاتری داشته باشید و اقتدار آنلاین خود را بالا ببرید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

1. ایجاد محتوای منحصر به فرد با تجربه دست اول – اجتناب از هوش مصنوعی، “طوطی فانتزی”

در دنیای تولید محتوا، جایی که تولیدکنندگان محتوای خوب تخصص خود را نشان می‌دهند، کارهای کلیدی خاصی وجود دارد که هوش مصنوعی نمی‌تواند انجام دهد.

  • هوش مصنوعی نمی تواند تجربه اول شخص داشته باشد. آنها نمی توانند مانند انسان ها برای خودشان فکر کنند.
  • اگر هوش مصنوعی از یک مدل مولد پیروی کند و هنوز نتواند حقیقت را تشخیص دهد. اگر برخی از اطلاعات را بررسی کنید، متوجه می شوید که وجود ندارد.

محتوای مقابله با هوش مصنوعی محتوای منحصربه‌فردی است که این حقیقت، تخصص و تجربه دست اول را نشان می‌دهد.

[یاد بگیرید چگونه این کار به ایجاد اقتدار شما کمک می‌کند] فوراً به وبینار دسترسی پیدا کنید →

2. نویسندگی کیفیت

را برجسته کنید

محتوای با کیفیت بالا شامل همه چیز است، از دقت و نوشتن بدون اشتباه تا نمایش واضح تخصص.

مطمئن شوید که محتوای شما بدون خطا است

در بسیاری از موارد، محتوای با کیفیت پایین، یا پست‌هایی با اطلاعات نادرست و مشکلات تکراری، می‌تواند منجر به کاهش ارزش SERP یا به‌طور تصادفی حاوی محتوای تکراری شود.

Image created by CopyPress, March 2023تصویر ایجاد شده توسط CopyPress، مارس 2023

EAT بیشتر را به EAT اضافه کنید – تجربه کنید

مشکل: برای مبارزه با SERPهای با کیفیت پایین، Google به دنبال تجربه دست اول است.

راه حل: از یک متخصص موضوع دعوت کنید تا محتوا را بررسی کند، عدم دقت واقعی را بررسی کند، و آن لایه تخصص اضافی را به محتوا اضافه کند.

Bridge The Write ≠ Expertise Gap

مشکل: مهم است که بدانیم توانایی نوشتن مترادف با تخصص نیست. فقط به این دلیل که کسی می تواند بنویسد به این معنی نیست که دقیق یا متخصص موضوع است.

راه‌حل: سعی کنید یک متخصص موضوع را با نویسنده‌ای قوی که می‌تواند با مصاحبه‌ها و نقل قول‌ها در میان بگذارد، به ساخت محتوای بهتر کمک کند.

سوال بپرسید

مشکل: گاهی اوقات، ممکن است متخصصان داخلی مورد نیاز خود را برای یک قطعه محتوا نداشته باشید.

راه‌حل: برای جمع‌آوری تخصص برای ارتقای کیفیت محتوای خود، همکاری‌های لازم را انجام دهید. ابتدا آنچه را که مخاطب شما می خواهد بداند در نظر بگیرید. سپس، سه تا ده سوال ایجاد کنید تا از یک متخصص بپرسید.

[یادگیری تاکتیکی که کار می‌کند] فوراً به وبینار دسترسی پیدا کنید →

روی Social Media

ضربه بزنید

مشکل: متخصصانی را که باید برای محتوای تخصصی بعدی خود با آنها مصاحبه کنید، از کجا پیدا می‌کنید؟

راه حل: با وجود متخصصان بسیاری که در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند، این یک پلت فرم عالی برای استفاده است. در اینجا گام‌های ضروری است که می‌توانید انجام دهید:

  • مشاهده کنید.
  • شرکت کنید.
  • درگیر شدن.
  • شبکه.

انجام این کار را می توان به معنای دیگری لینک سازی نیز در نظر گرفت. زیرا لینک بیلدینگ بازاریابی است و بازاریابی در مورد ایجاد روابط است.

متحدانی را بیابید که مخاطبان شما را نیز هدف قرار می دهند

ترکیب تلاش‌های اطلاع رسانی با رویکرد Nexus به شما کمک می‌کند روابط و ارتباطاتی فراتر از پیوند ایجاد کنید.

[رویکرد Nexus چیست] فوراً به وبینار دسترسی پیدا کنید →

3. علاوه بر پیوندها از سایر سازندگان اعتبار استفاده کنید

یکی از راه‌های افزایش درخواست‌های برند از طریق تأثیرگذاران، پانل دانش (که بخشی از نتایج جستجوی یک برند می‌شود) و اشاره‌برداری است.

برای افزایش ذکر:

  • از HARO & Terkel استفاده کنید.
  • اطلاعات صنعت منحصر به فرد را منتشر کنید.
  • کار متمایز انجام دهید که برجسته باشد.
  • با ناشران با ترافیک قابل توجه ارتباط برقرار کنید، نه برای پیوندها، بلکه برای مشاهده و اشاره.
  • از تأثیرگذاران و کارشناسان صنعت استفاده کنید.
[BONUS: یک استراتژی کلمه کلیدی مارک دار گام به گام دریافت کنید] فوراً به وبینار دسترسی پیدا کنید →

در پایان روز، وقتی محتوای منحصربه‌فرد، مرتبط و معتبر منتشر می‌کنید، مورد ارجاع و استناد دیگران قرار می‌گیرد.

[اسلایدها] 3 روش برتر برای ایجاد اقتدار با فراتر رفتن از ساخت لینک را کشف کنید

این ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

خرید گوگل: 5 روشی که هوش مصنوعی می تواند فروش و سود تجارت الکترونیک را افزایش دهد

به مالین بلومبرگ، مدیر عامل Bidbrain و متخصص خرید Google بپیوندید، زیرا او بهترین هک‌ها را برای بازاریابان دیجیتال و صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک برای به حداکثر رساندن ارزش تبدیل به اشتراک می‌گذارد.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو

متن کامل در searchenginejournal

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا