پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

اینستاگرام استیکرهای جدیدی را برای استوری معرفی می کند

اینستاگرام از اضافه شدن استیکرهای جدید به استوری خبر داد تا به کاربران راه‌های خلاقانه‌تری برای اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر داشته باشند.

اینستاگرام استیکرهای تعاملی جدیدی را برای استوری و ریلز معرفی می کند که تعامل کاربران را افزایش می دهد. ویژگی‌هایی مانند «Reveal» محتوای محو، «Cutouts» استیکرهای سفارشی ایجاد می‌کند، «Add Yours Music» آهنگ‌ها را به اشتراک می‌گذارد، و «Frames» عکس‌ها را به پولاروید برای پست‌های برگشتی تبدیل می‌کند.

استیکر اول Reveal هست که در اون عکس یا ویدیویی که در استوری منتشر شده را تنها در صورتی می توانید مشاهده کنید که به آن شخص در دایرکت با استفاده از این استیکر پیام دهید. بعد از ارسال پیام محتوای استوری برای شما قابل دیدن خواهد بود.

استیکر بعدی Frames هست که مشابه عکس دوربین های Polaroid و تکان دادن آن ها بعد از ثبت کار می کند و در آن وقتی یک عکس را انتخاب می کنید عکس به صورت پیش فرض تقریبا تار هست و بقیه کاربران برای دیدن ان یا باید گوشی را تکون دهند یا روی این استیکر کلیک کنند.

استیکر Add Yours Music هم مشابه استیکر Add Yours عمل می کند ولی با این تفاوت که مختص موزیک ساخته شده و با آن می توانید قالبی بسازید که دنبال کنندگان شما با کلیک روی آن بتوانند موزیک موردعلاقه خود را انتخاب و آن را در استوری خودشان به اشتراک بگذارند.

و در نهایت استیکر Cutout را داریم که قبلا معرفی شده بود و می تواند سوژه را عکس از مدنظرتان جدا کرده و روی عکس دیگری قرار دهد.

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا