پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

بازیابی اکانت اینستاگرام در صورت غیرفعال شدن، حذف یا هک شدن آن در سال 2024

بازیابی اکانت اینستاگرام.. بدترین اتفاقی که ممکن است در هنگام استفاده از یکی از شبکه های اجتماعی برای شما بیفتد این است که اکانت شما مختل شود یا مثلاً اشتباهاً حذف شود یا شخصی آن را هک کند. ما در این مقاله از کارینت توجه و تمرکزمان بر روی اینستاگرام است. در مورد اینکه چگونه می توانیم اکانت اینستاگرام را بازیابی کنیم، اگر غیرفعال، حذف یا هک شده باشد صحبت می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما بمانید :)

اگرچه اکثر پلتفرم های شبکه های اجتماعی رایگان هستند، در عین حال هرگز به کاربران خود اجازه سوء استفاده از آن ها را نمی دهند. بنابراین اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی قوانین خاصی دارد که کاربر باید به آن پایبند باشد، در غیر این صورت ممکن است موضوع با غیرفعال شدن اکانت تمام شود. از آنجایی که همیشه بهتر است قبل از بروز مشکل از بروز مشکل جلوگیری شود، قوانینی را که باید رعایت کند تا اکانتش غیرفعال نشود را برای خواننده ذکر می کنیم و سپس به سراغ مراحل بازیابی اکانت غیر فعال اینستاگرام می رویم. بند زیر:

بازیابی اکانت اینستاگرام 2024: قوانین اینستاگرام

اینستاگرام اجازه ارسال هیچ گونه عکسی را که حاوی صحنه های خشونت یا برهنگی باشد، اعم از کامل یا جزئی، یا تصاویر مستهجن یا تداعی کننده جنسی را نمی دهد.
شما مجاز به انتقال یا فروش حساب خود به کسی یا انتقال دنبال کنندگان نیستید و همچنین مجاز به ایجاد حساب کاربری برای شخص دیگری نیستید (این جعل هویت در نظر گرفته می شود).
تهدید یا توهین هر کاربر دیگر از طریق نظرات روی عکس ها تحت هر شرایطی ممنوع است.
کاربر مجاز به انتشار اطلاعات دقیق (مانند شماره کارت اعتباری، شماره تلفن یا شماره شناسه ملی) در مورد خود یا کاربر دیگر نیست.
به پست های خود توجه کنید، اگر پست های شما مکرراً حقوق معنوی سایر کاربران را نقض می کند، حساب خود را در معرض غیرفعال کردن قرار می دهید.

بازیابی اکانت اینستاگرام با غیرفعال شدن آن در سال 2024

هنگامی که اکانت اینستاگرام شما غیرفعال است، هنگامی که می خواهید وارد شوید، یک پیام هشدار مشاهده خواهید کرد. دلیل غیرفعال کردن معمولاً رعایت نکردن شرایط استفاده از اینستاگرام توسط کاربر یا رعایت نکردن دستورالعمل‌های انجمن (شما می‌توانید با دسترسی به شرایط استفاده از سایت از دستورالعمل‌ها مطلع شوید)، با انتشار محتوای نامناسب، به عنوان مثال (فیلم) است. و پست‌هایی که توهین‌آمیز هستند و ممکن است برای افراد زیر سن قانونی منتشر نشوند)، به دستورالعمل‌ها و پست‌های حساب خود مراجعه کنید. در صورت نقض مکرر شرایط استفاده، اینستاگرام ممکن است برای همیشه حساب شما را حذف کند.

اگر شرایط استفاده را نقض نکرده‌اید و فکر می‌کنید حساب شما به اشتباه غیرفعال شده است، می‌توانید با وارد کردن نام خود در کادر نام کاربری و رمز عبور و دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه، این غیرفعال‌سازی را دور بزنید. کار نمی کند، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • روی دریافت کمک برای ورود به سیستم کلیک کنید.
  • در صفحه بعد باید از نام کاربری خود استفاده کنید. اگر قبلاً چندین بار نام کاربری خود را تغییر داده اید یا شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را تغییر داده اید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. در صورت مشاهده پیام خطا، از آدرس ایمیل اصلی خود که در هنگام ثبت نام اولین بار در اینستاگرام استفاده کرده اید استفاده نمایید.
  • هنگامی که آدرس ایمیل خود را به درستی می نویسید، یک کد بازیابی حساب اینستاگرام از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود، بنابراین دستورالعمل های موجود در آن را دنبال کنید.
  • سپس اینستاگرام لینکی برای بازنشانی رمز عبور برای شما ارسال می کند.

در آپدیت‌های جدید اپلیکیشن، کاربرانی هستند که سعی کردند اکانت اینستاگرام را با موارد زیر بازیابی کنند:

  • برای درخواست بازگرداندن روی پیوند کلیک کنید .
  • دستورالعمل ها را بخوانید و فرم را مانند تصویر پر کنید، جایی که از شما خواسته می شود یک تصویر واضح از صورت خود به همراه تصویر کد به وضوح در دستتان نوشته شده باشد و دستورالعمل های دیگر مانند تصویر، پس روی ارسال کلیک کنید.

اگر به طور موقت اکانت خود را غیرفعال کنید باید قبل از گذشت یک هفته از غیرفعال شدن آن را برگردانید زیرا اینستاگرام در این مورد سیاست سختگیرانه ای دارد و رمز عبور و نام کاربری شما یک هفته پس از غیرفعال شدن اکانت شما برای همیشه حذف می شود. حساب:

  • وارد اپلیکیشن شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اگر به طور موقت آن را غیرفعال کرده باشید و بخواهید قبل از گذشت یک هفته آن را برگردانید، حساب کاربری فعال خواهد شد.
  • اگر این کار نکرد، رمز عبور را بازنشانی کنید، ترجیحاً متفاوت از رمزهای عبور سایر حساب‌های شما، چه فیس‌بوک یا دیگران (اگر حساب دارید)، مراحل زیر را دنبال کنید:

اگر ایمیل خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود، ابتدا باید آخرین نسخه اینستاگرام را داشته باشید، سپس شماره تلفن خود را در قسمت بازیابی رمز عبور وارد کنید، پس از آن پیامکی حاوی لینک دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد رمز عبور خود را بازیابی کنید

شایان ذکر است که زمانی که سعی می کنید وارد شوید و برنامه می نویسد (رمز عبور اشتباه یا ایمیل اشتباه) پس اکانت وجود دارد و غیرفعال نمی شود و می توانید با روش های قبلی آن را بازیابی کنید.

روش دیگری که ممکن است به شما در بازیابی حسابتان کمک کند:

1- وارد حساب کاربری خود شوید و با ظاهر شدن پیغام خطا بر روی دکمه Learn More کلیک کنید سپس صفحه جدیدی ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد اکانت اینستاگرام شما به دلیل رعایت نکردن قوانین انتشار در اینستاگرام غیر فعال شده است. در انتهای پیام یک لینک وجود دارد که می گوید به ما اطلاع دهید u0022 به ما بگویید.

2- با کلیک بر روی لینک let us know که لینک بازیابی اکانت اینستاگرام غیرفعال شده است، پنجره جدیدی ظاهر می شود که از شما سوال می پرسد آیا فکر می کنید اکانت شما به دلیل اشتباه u0022 غیر فعال شده است و البته باید پاسخ مثبت دهید.

3- پس از پاسخ مثبت به پیام قبلی، یک فرم برای شما ظاهر می شود که شامل تعدادی فیلد اطلاعاتی برای حساب کاربری شما مانند نام حساب و برخی اطلاعات دیگر می باشد، داده های مورد نیاز را وارد کرده و به محل سکونت یا کشور توجه کنید. ، از آنجایی که ترجیح داده می شود گزینه کشور در ایالات متحده باقی بماند، حتی اگر وجود نداشته باشد.

توجه : سیستم بازیابی ممکن است از شما بخواهد که یک فایل یا چیزی شبیه به آن را پیوست کنید، از انجام آن اجتناب کنید و از این مراحل صرف نظر کنید.
4- پس از ارسال فرم اطلاعات قبلی، چند ساعت منتظر می مانید تا اینستاگرام برای شما ایمیلی بفرستد و از شما بخواهد یک عکس شخصی ارسال کنید و کاغذی در دست دارید که روی آن نام، نام حساب کاربری و هر شماره تصادفی با دست نوشته شده است. مانند عکس زیر بهتر است معطل نکنید، به محض رسیدن ایمیل این کار را مستقیم انجام دهید.

5- پس از ارسال ایمیل با عکس شخصی و اطلاعاتی که در مرحله قبل ذکر کردیم، اینستاگرام بارها درخواست فایل هایی مبنی بر اثبات مالکیت اکانت شما را می دهد (که در مرحله چهارم از آن صرف نظر کردیم) حال موضوع را نادیده نگیرید اما بلکه فایل هایی را که درخواست می کند فورا ارسال کنید.

6- خوب اگر به شانس اعتقاد ندارید پس باید باور داشته باشید که شانس شما در پایان مرحله ششم اکانت شما را بازیابی می کند در غیر این صورت باید مراحل یک تا شش را تکرار کنید تا کار به نتیجه برسد!

اگر بعد از تمام این مراحل و تکرار آنها حساب کاربری خود را بازیابی نکنم چه می شود؟

خوب، اگر پس از انجام مراحل قبلی اکانت خود را بازیابی نکردید، بهترین کاری که می توان انجام داد این است که مستقیماً با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تا دلیل غیرفعال شدن را بیابید و درخواست فعال سازی اکانت کنید که در آنجا می توانید از مرکز راهنمایی اینستاگرام یا از طریق مرکز حریم خصوصی و حفاظت، مرکز ایمنی یا حتی از صفحه اینستاگرام در فیس بوک با آنها تماس بگیرید. 

اکانت اینستاگرام را پس از حذف در سال 2024 بازیابی کنید

اگر به طور تصادفی حساب خود را حذف کرده اید و نمی توانید به شماره تلفن یا ایمیل دسترسی داشته باشید، در اینجا نحوه بازیابی آن آورده شده است:

  1. روی Sign in ضربه بزنید، سپس روی Get help signing in ضربه بزنید.

    اینستاگرام برای محافظت بیشتر از کاربر، گرفتن اسکرین شات از صفحه ورود را ممنوع می کند. شات قبلی زنده گرفته شد!
  2. نام حساب کاربری یا نام کاربری را مشخص کنید به صفحه جدیدی هدایت می شوید، نام کاربری یا آدرس ایمیلی را که قبلا در اینستاگرام استفاده کرده اید تایپ کنید، سپس روی Next کلیک کنید.
  3. روی u0022 کلیک کنید آیا به کمک بیشتری نیاز دارید؟ u0022به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد، روی آیا به کمک بیشتری نیاز دارید کلیک کنید؟
  4. با کلیک روی u0022 نمی توانم به ایمیل یا تلفن دسترسی پیدا کنم صفحه بازیابی حساب شما باز می شود. روی من نمی توانم به این ایمیل یا شماره تلفن دسترسی پیدا کنم کلیک کنید.
  5. اطلاعات لازم را پر کنید و سپس روی درخواست پشتیبانی کلیک کنید صفحه ای باز می شود که باید در آن اطلاعاتی را وارد کنید:
    – ایمیل استفاده شده برای ایجاد حساب
    – ایمیل جهت تماس با شما
    – در قسمت سوال در مورد نوع حساب، نوع حساب را مشخص کنید. حساب کاربری شما (تجاری/شخصی…) و در مثال ما در اینجا یک حساب شخصی با عکس های من وجود دارد. حساب شخصی با عکس های من
    – در قسمت پرسیدن دلیل درخواست کمک، حساب کاربری من هک شد را انتخاب کنید.
    در نهایت روی دکمه Request support کلیک کنید.
    شما یک ایمیل به آدرس خود مرتبط با حساب دریافت خواهید کرد. ایمیل را باز کنید و مطمئن شوید که برخی از جزئیات ضروری مانند نام کاربری، نام کامل، رمز عبور و تصویر واضحی از خود را ارائه کرده اید تا مطمئن شوید که در واقع حساب کاربری شماست و ایمیل را طبق تمام دستورالعمل های مورد نیاز پر کنید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام 2024

  • برنامه را باز کنید و روی ورود کلیک کنید.
  • روی Need more help کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با حساب کاربری خود استفاده کرده اید را وارد کنید.
  • برنامه یک کد شش رقمی را به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند. کد را وارد کنید.
  • این برنامه ممکن است ویژگی قفل نام کاربری را فعال کند، زیرا نام شما را برای یک دوره خاص قفل می کند و از ورود هکرها به حساب های دیگر یا ایجاد هرگونه تغییر در حساب جلوگیری می کند تا خودتان نتوانید تغییری ایجاد کنید. این ویژگی برای شما در دسترس است. دستگاه های اندرویدی و به تدریج برای کاربران آیفون عرضه می شود.

سوالات متداول در مورد بازیابی حساب اینستاگرام 2024:

چگونه اکانت اینستاگرام خود را پس از غیرفعال کردن باز کنم؟

شما به سادگی می توانید بدون هیچ مرحله اضافی وارد اکانت اینستاگرام غیرفعال خود شوید، فقط ایمیل و رمز عبور خود را مانند هر فرآیند لاگین معمولی وارد کنید.

چگونه اکانت خود را بدون تایید هویت اینستاگرام بازیابی کنم؟

بیشتر اوقات برای ورود نیازی به تایید هویت اینستاگرام خود نخواهید داشت، اما اگر ورود دو مرحله ای (2FA) را اضافه کرده اید و نمی توانید کد را دریافت کنید، می توانید از کدهای پشتیبان استفاده کنید. این کدها نیز، شما موظف خواهید بود که هویت خود را با گرفتن یک ویدیو تأیید کنید. آن را به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید تا تأیید شود که صاحب اکانت هستید.

اگر اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، پیام ها پاک می شوند؟

حتی زمانی که یک اکانت اینستاگرام را حذف می کنید، پیام های صاحب اکانت همچنان برای طرف مقابل قابل مشاهده خواهد بود، اما همیشه می توانید قبل از حذف حساب، پیام ها را به صورت دستی از طرف مقابل حذف کنید.

چگونه با پشتیبانی فنی اینستاگرام تماس بگیرم؟

شما می توانید از طریق شماره 650-543-4800 یا ایمیل support@instagram.com با پشتیبانی فنی اینستاگرام تماس بگیرید، اما به احتمال زیاد هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد به علت درخواست های زیاد!! بنابراین بهترین راهکار ورود به مرکز راهنمایی و جستجوی دستی مشکلی هستید که با آن مواجه هستید. .

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا