پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

آخرین اعداد سه ماهه سوم 2023 نیسان برای خودروهای برقی سیگنال 376 درصد نسبت به سال گذشته

نیسان با انتشار اعداد چشمگیر در سه ماهه سوم 2023 که نشان از تغییر جزر و مد دارد، موجی از بازگشت قابل توجه در بازار ایالات متحده ایجاد می کند. برای برند، به ویژه در بخش خودروی الکتریکی (EV). فروش خودروهای نیسان در ایالات متحده در سه ماهه سوم به 200334 دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشت. از سال تا به امروز، نیسان تقریباً 648219 خودرو فروخته است که نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

آریا EV جدید نیسان تنها در سه ماهه اول 4500 دستگاه فروخته است

با این حال، داستان واقعی در فروش خودروهای برقی نیسان نهفته است که نسبت به سال گذشته 376 درصد افزایش یافت که بالاترین رشد سه ماهه از سه ماهه چهارم 2014 است. در حالی که خودروهای تمام الکتریکی هنوز تنها 3 درصد از کل حجم فروش نیسان را تشکیل می دهند. ، اعداد به پتانسیل قابل توجه استفاده نشده اشاره می کنند.

مدل کاملاً جدید آریا نیسان به عنوان ستاره جدول فروش می درخشد و تنها در سه ماهه سوم 4504 دستگاه فروخته است. در همین حال، نیسان لیف که زمانی پیشرو در بازار خودروهای برقی بود، به نظر می رسد با افزایش فروش جزئی نسبت به سال گذشته (1570 در سه ماهه سوم 2023، نسبت به 1276 سال قبل) به تدریج از بازار خارج می شود.

تصویر با در نظر گرفتن داده های سال تا به امروز خوش بینانه تر به نظر می رسد. آریا و لیف با هم 15503 EV فروش در سال 2023 را تشکیل می دهند که 74 درصد افزایش نسبت به سال گذشته و 2.4 درصد از فروش را تضمین می کند. کل فروش این برند در ایالات متحده در سال جاری.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا