پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

چگونه بهترین فریلنسر را برای پروژه خود انتخاب کنیم؟

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با راه هایی که می توانید به سرعت بهترین فریلنسر را برای پروژه تان انتخاب کنید آشنا کنیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ساده ترین راه برای جذب فریلنسرهای با کیفیت و مناسب برای پروژه شما این است که مطمئن شوید یک پروژه با جزئیات دقیق و کامل نوشته اید. در اینجا به مواردی اشاره شده که در ثبت یک پروژه با جزئیات کامل به شما کمک می کند:

عنوان پروژه: عنوان پروژه شما باید نیاز شما را در یک جمله کوتاه به وضوح مشخص کند. این به فریلنسرها کمک می کند تا بلافاصله بفهمند که آیا مهارت های لازم برای کار روی پروژه شما را دارند یا خیر.
یک مثال خوب از عنوان پروژه: برای طراحی یک بنر به یک فتوشاپ کار نیاز داریم

شرح پروژه: پروژه خود را با ذکر جزئیات دقیق شرح دهید و مهارت ها یا تخصصی را که فریلنسرهای مرتبط باید داشته باشند را ذکر کنید. هدف پروژه و فایل هایی که پس از انجام کار باید تحویل داده شوند را به وضوح بنویسید.

مدت زمان: مدت زمانی را که انتظار دارید پروژه به اتمام برسد را مشخص کنید تا فریلنسرها بدانند آیا زمان و منابع لازم برای کار روی پروژه شما را دارند یا خیر.

بودجه: برآورد واقعی بودجه خود را برای پروژه ارائه دهید. اگر مطمئن نیستید، می توانید یک بودجه متغیر را انتخاب کنید و پس از بحث بیشتر با فریلنسرها، هزینه را نهایی کنید. اگر برای مذاکره آماده هستید ، در شرح پروژه خود این مورد را ذکر کنید. شما می توانید پرداخت به صورت ساعتی یا هزینه ثابت را انتخاب کنید.

بررسی پیشنهادات: پیشنهاد فریلنسرهای مختلف با تخصص های مرتبط را با دقت مرور کنید، بررسی کنید که آیا آنها قبلاً در پروژه های مشابه کار کرده اند و آیا مهارت لازم برای کار در پروژه شما را دارند یا خیر. بهترین فریلنسر را بر اساس تخصص، نمونه کار و قیمت مناسب یافته و کار خود را به او بسپارید.

نکته: اگر می خواهید در مورد جزئیات بیشتر با فریلنسرها صحبت کنید، می توانید قبل از سپردن کار ، با آنها آنلاین چت کرده و به توافق برسید.

نکته: می توانید فریلنسرهایی که فکر می کنید مناسب پروژه شما نیستند را رد کنید. همیشه به آنها اطلاع دهید که چرا پیشنهاد آنها را رد می کنید. این به آنها کمک می کند تا بازخورد ارزشمندی دریافت کنند و همچنین ما سیستم مطابقت خود را بهبود بخشیم.

اگر شما هم به دنبال استخدام فریلنسرهای ماهر هستید کافیه با ثبت رایگان پروژه در کارینت به این هدف برسید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا