پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

چگونه شانس خود را برای گرفتن پروژه به عنوان فریلنسر افزایش دهیم؟

بهترین روش برای افزایش شانس واگذاری پروژه از سمت کارفرما به شما تکمیل پروفایل کاربریتان می باشد. معمولا کارفرمایان در برخورد با افرادی که بر روی پروژه ها پیشنهاد ارسال می کنند، به جزئیات حساب کاربری افراد که شامل نام، بیوگرافی، رزومه، مهارت ها و تجربه های کاری آن ها هست توجه ویژه ای می کنند و به این افراد نسبت به فریلنسرهایی که حساب کاربری آن ها کامل نیست اعتماد بیشتری می کنند.

در این مقاله قصد داریم در 5 مرحله به شما بگوییم که چطور پروفایل کاملی ایجاد کنید تا علاوه بر افزایش اعتماد کارفرما به شما شانس شما نیز برای دریافت پروژه بیشتر شود، پس با ما همراه باشید:

1- انتخاب نام کاربری مناسب

سعی کنید نام کاربریتان متناسب با حرفه و شغلی که در آن فعالیت می کنید باشد تا علاوه بر تبلیغ کار شما، بتواند اعتماد کارفرما را نیز جلب کند.

2. گذاشتن عکس پروفایل

کارفرمایان توجه زیادی به اطلاعات ارائه شده در نمایه شما می کنند. عکس پروفایل شما می تواند کار و حرفه شما را به تصویر بکشد، از این قسمت غافل نشوید.

3-رزومه متنی یا ویدیویی

نوشتن یک رزومه جامع از کارهایی که شما در انجام آن مهارت دارید یا سوابق کاریتان از جمله مدت زمان همکاری با شرکت های مختلف یا ایجاد یک رزومه ویدیویی می تواند کارفرما را در تصمیم گیری خود برای سپردن پروژه به شما آگاه تر کرده و خیالش از بابت تخصص شما آسوده شود.

در حال حاضر ما در کارینت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کردیم تا علاوه بر ایجاد یک رزومه قوی متنی بتوانید با قراردادن ویدیو در پروفایل خود یک رزومه ویدیویی نیز ایجاد کنید.

4- مهارت و نمونه کارها

مهارت و نمونه کارهای شما عامل اصلی انتخاب شما برای یک کار است با نوشتن مهارت هایتان و همچنین مدت فعالیت در این زمینه ها و همچنین معرفی نمونه کارها شانس خود را در گرفتن پروژه چندین برابر کنید.

5-شبکه های اجتماعی

اگر در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و غیره حساب کاربری دارید؛ می توانید لینک آنها را در صفحه پروفایل خود در کارینت قرار دهید. از هیچ فرصتی برای متقاعد کردن کارفرما و مخاطب دریغ نکنید.

و اما جمع بندی :  رزومه خود را در کارینت تکمیل کنید تا شانستان برای دریافت پروژه افزایش یابد.

از اینکه این مقاله را تا انتها مطالعه فرمودید بسیار سپاس گذاریم منتظر نظرات ارزشمند شما در این زمینه هستیم.

 

5/5 - (7 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا