پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

پردرآمدترین مشاغل فریلنسری 2021 کدامند؟

دنیای فریلنسینگ دائماً در حال پیشرفت است. بنابراین برخی روندهای کوتاه مدت و میان مدت باعث شده است که مشاغل خاصی سودآور باشند. اگر قصد دارید به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کنید، باید بگوییم اینکار می تواند مزایای بسیاری از جمله برنامه کاری انعطاف پذیر و پتانسیل درآمد بیشتر در حرفه های مختلف را برایتان فراهم کند.

به عنوان مثال ، توسعه دهندگان نرم افزار که به صورت مستقل کار می کنند، معمولاً می توانند نرخ درآمد خود را تعیین کنند. اگر درباره کار به عنوان یک فریلنسر کنجکاو هستید، انواع مختلفی از مشاغل وجود دارد که می توانید در آنها مشغول به کار شوید. در این مقاله، ما 16 مورد از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری را بررسی می کنیم تا بتوانیم شما را در انتخاب بهترین مسیر شغلیتان یاری کنیم.

مطالب مرتبط: فریلنسینگ چیست؟

فریلنسرها در چه زمینه های شغلی می توانند کار کنند؟
متخصصان مستقل در زمینه های مختلف در صنایع مختلف می توانند فعالیت کنند. به عنوان مثال، بسیاری از فریلنسرها در زمینه بازاریابی و ارتباطات کار می کنند، سایر صنایعی که فریلنسرها اغلب در آن کار پیدا می کنند شامل امور مالی (مانند حسابداران شخصی و برنامه ریزان مالی)، تحصیل (مانند معلمان) و حقوق (مانند مشاوران حقوقی شرکت ها) است. علاوه بر این صنایع شغلی، متخصصان مستقل نیز ممکن است در زمینه فناوری، منابع انسانی و نقش های استخدامی نیز فعالیت کنند.

پردرآمد ترین مشاغل برای فریلنسرها
نقش های شغلی زیر نمونه هایی از پردرآمدترین مشاغل مستقل هستند که در صورت تمایل به کار آزاد یا کار به عنوان یک پیمانکار مستقل ارزش بررسی را دارند:

1. طراح وب

طراحان وب وظیفه برنامه ریزی، ایجاد و نوشتن کد برای وب سایت ها و صفحات وب که متن، تصاویر، گرافیک، صدا و ویدئو را نمایش می دهند، را دارند. طراحان وب اغلب ممکن است در طول زمان با چندین مشتری برای به روز نگه داشتن وب سایت ها، ایجاد فایل های پشتیبان و یا حل مسائل مربوط به کد و ویرایش و نوشتن محتوا همکاری کنند.

2. برنامه نویس کامپیوتر

برنامه نویسان رایانه ای که مستقل هستند و معمولاً به صورت قراردادی کار می کنند؛ ممکن است با چندین مشتری، مشابه طراحان و نویسندگان، کار کنند. این متخصصان نرم افزار و برنامه های کامپیوتری را توسعه می دهند و مشاوره هایی را ارائه می دهند تا بهترین راه حل های فنی را برای نیازهای مشتریان خود ارائه دهند.

3. طراح گرافیک

طراحان گرافیک با مشتریان مختلف کار می کنند تا مفاهیم بصری را با استفاده از نقشه های فیزیکی یا نرم افزار رایانه توسعه دهند. طراحان گرافیک از این مفاهیم بصری برای ایجاد طرح کلی و طرح برنامه های تجاری مختلف، از جمله تبلیغات، گزارش های تصویری و مجلات استفاده می کنند.

4. مدرس

مربیان با دانش آموزان در رده های سنی مختلف برای یادگیری و پیشرفت تحصیلیشان کار می کنند. این فریلنسرهای آموزشی از روش ها و تکنیک های آموزشی برای کمک به دانش آموزان برای درک بهتر مفاهیم معلم در کلاس استفاده می کنند. مربیان فعالیت هایی را برنامه ریزی می کنند که به دانش آموزان کمک می کند مطالب کلاس را بیاموزند و برای اطمینان از پیشرفت دانش آموزان، ارزیابی ها را انجام می دهند.

5. متخصص بازاریابی

متخصصان بازاریابی با ارزیابی داده های بازار که بینش خرید مشتریان را درک می کند، شکاف هایی که در بازار هدف سازمان وجود دارد (چه نوع محصولات یا خدمات بیشتر به فروش می رسد و چه مقدار مشتری معمولاً برای خرید می پردازد) به سازمان ها کمک می کند تا آنچه را با موفقیت به مشتریان می رسد، درک کنند. این داده های مهم به متخصصان بازاریابی و شرکت ها کمک می کند تا پیشنهاداتی را ارائه دهند که برای مشتریان مناسب است.

6. حسابدار

حسابداران فرآیندهای مالی، معاملات و اسناد را تفسیر و نگهداری می کنند. حسابدارانی که به صورت مستقل یا قراردادی کار می کنند ممکن است با چندین مشتری جداگانه یا برای مشاغل یا سازمان های کوچک کار کنند.

7. دستیار مجازی

دستیاران مجازی خدمات اداری را از راه دور به مشتریان خود ارائه می دهند، معمولاً از یک دفتر خانگی. این متخصصان به طور معمول قرار ملاقات ها، تماس تلفنی، هماهنگی سفر و مدیریت ایمیل ها و سایر پیام های آنلاین را برای مشتریان خود برنامه ریزی می کنند.

8. ویراستار

ویراستاران، مطالب مکتوب و نسخه های خطی را برای چاپ بررسی و هماهنگ می کنند. مطالب نوشتاری که ویراستاران بر روی آنها کار می کنند می توانند شامل کتاب، مجله، محتوای آنلاین و روزنامه ها باشند. ویراستاران مستقل ممکن است در زمینه های مختلف محتوا مانند ویرایش داستان نیز کار کنند.

9. نویسنده

نویسندگان مستقل می توانند با مشتریان جداگانه، چندین مشتری و به صورت قراردادی با مشاغل و سازمان ها کار کنند. نویسندگان محتوای مکتوب کتاب ها، وب سایت ها، مجلات، مقالات خبری ، توضیحات محصول، تبلیغات و مجلات را ایجاد می کنند.

10. متخصص رسانه های اجتماعی

متخصصان رسانه های اجتماعی محتواهایی را برای مشتریان خود در سراسر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ایجاد و منتشر می کنند تا بتوانند حضور آنلاین  برندها را گسترش دهند. متخصصان رسانه های اجتماعی کارشناس و مسئول جذب مخاطبان (مشتری ها)، اندازه گیری معیارهای سایت و نظارت بر جنبه های خلاقانه مدیریت و به روز نگه داشتن صفحه اجتماعی هستند.

11. مشاور بازرگانی

مشاوران تجاری می توانند به صورت مستقل برای ارائه مشاوره مدیریت برای مشاغل و سازمان ها کار کنند. مشاوران با مشتریان خود برای ارائه تکنیک ها و روش هایی برای بهبود عملکرد کلی، بهره وری و کارایی کار خواهند کرد. مشاوران تجاری همچنین فرآیندهای یک سازمان را برای توسعه راه حل هایی که به سازمان در رسیدن به اهداف خود کمک می کند، تجزیه و تحلیل می کنند.

12. مشاور منابع انسانی

مشاوران منابع انسانی با تیم های منابع انسانی مشاغل و سازمان ها همکاری می کنند و راه حل هایی را ارائه می دهند که به بهبود روابط کاری کمک می کند. این متخصصان به مدیران منابع انسانی و مدیران ارشد کمک می کنند تا رویه های شکایت را توسعه داده و نظارت کنند، فرایندهای حل تعارض مثبت را تسهیل کنند ، شیوه های استخدام موثر ایجاد کنند و مزایای کارکنان را ادغام کنند.

13. فیلمبردار

یک فیلمبردار مستقل از تجهیزات ضبط ویدئو برای ضبط فیلم از رویدادهای زنده و پروژه های تولید فیلم استفاده می کند. بسیاری از فیلمبرداران مستقل بر تولیدات کوچکتر برای مشتریان خود تمرکز می کنند ، از جمله پروژه هایی مانند مستند، فیلم کوتاه، عروسی و مهمانی، رویدادهای زنده، فیلم های آموزشی.

14. توسعه دهنده وب

یک توسعه دهنده وب برای طراحی، ایجاد و انتشار وب سایت ها و صفحات وب با مشتریان خود همکاری می کند. این توسعه دهندگان طرح کلی و طرح بندی یک وب سایت را ایجاد می کنند، اما آنها همچنین با ویژگی های فنی سایت، از جمله عملکرد، ظرفیت و قابلیت های ترافیک نیز سرکار خواهند داشت.

14. مشاور مالی

مشاوران مالی وضعیت کلی مشتریان از جمله درآمد، هزینه، دارایی ها و بدهی ها را ارزیابی می کنند. این عوامل اطلاعات مالی مشتری به مشاوران مالی کمک می کند تا راه هایی را برای پرداخت بدهی مشتری، پس انداز و حتی برنامه بازنشستگی پیدا کنند.

16. مشاور نرم افزار

مشاوران نرم افزار برنامه ها و سیستم های نرم افزاری را طراحی می کنند که مخصوص نیازهای مشتریان است. این متخصصان، نرم افزار رایانه ای فعلی یک سازمان را تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین کنند که چه به روز رسانی نرم افزار ، ادغام یا برنامه های کاربردی جدید کارایی عملیات تجاری را بهبود می بخشد.

منبع : indeed.com

از اینکه این مقاله را تا انتها مطالعه فرمودید سپاس گذاریم، لطفا نظرات ارشمند خود را با ما در میان بگذارید.

 

5/5 - (9 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا