پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانششبکه های اجتماعی

چرا نباید برای کانال یوتیوب خود ساب فور ساب انجام دهیم؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که به خصوص یوتیوبرهای تازه کار به علت عدم شناخت و آگاهی کافی مرتکب می شوند انجام ساب فور ساب (Sub For Sub) هست. اشتباهی جبران ناپذیر که باعث به هدر رفتن زحمات چندین ماهه یک یوتیوبر و نابودی کانال او می شود. ما در این مقاله شما را با این اصطلاح رایج در بین یوتیوبرها آشنا می کنیم و سپس دلیل استفاده نکردن از ساب فور ساب در کانال یوتیوب را به شما می گوییم. با ما همراه باشید.

ساب فور ساب چیست؟

ساب فور ساب، مختصر شده عبارت سابسکرایب فور سابسکرایب (به انگلیسی : Subscribe For Subscribe) به این معناست که شما کانال یوتیوب یک شخص را در ازای عضویت آن شخص در کانال یوتیوب شما، سابسکرایب (دنبال) می کنید.

چرا ساب فور ساب به کانال یوتیوب آسیب میزند؟

یکی از اشتباهاتی که یوتیوبرهای تازه کار برای افزایش مخاطبان کانال شان انجام می دهند ساب فور ساب هست. اغلب یوتیوبرهای تازه کار به اینکار تمایل و رغبت زیادی دارند چرا که لازم نیست هزینه زیادی انجام دهند و با اینکار به سرعت می توانند سابسکرایبرها (دنبال کنندگان) کانال شان را افزایش دهند. اما به چه قیمتی؟!

در اینجا دلایلی برایتان آوردیم تا بگوییم که چرا نباید از ساب فور ساب برای افزایش ساب های کانال یوتیوب استفاده کرد:

✔️ ساب فور ساب خلاف قوانین یوتیوب هست. در صورتیکه یوتیوب متوجه انجام چنین کاری از جانب شما شود، ممکنه محدودیت هایی را برای کانال شما اعمال کند یا حتی کانال تان را مسدود کند.

✔️ اغلب افرادی که از طریق ساب فور ساب، عضو کانال یوتیوب شما می شوند ویدیوها و محتوای کانال شما را مشاهده نمی کنند، همین موضوع باعث می شود الگوریتم یوتیوب تصور کند ویدیوهای کانال شما چون کیفیت خوبی ندارد کمتر توسط مخاطبان تان دیده می شود، بنابراین کانال شما را کمتر به دیگران پیشنهاد می کند.

دانلود اپلیکیشن یوتیوب:

هنوز اپ یوتیوب رو دانلود نکردی، میخوای بروزرسانی کنی؟???? از طریق لینک های زیر اینکارو انجام بده!

YouTube
YouTube
Developer: Google LLC
Price: Free
‎YouTube
‎YouTube
Developer: Google
Price: Free+

جمع بندی :

با ساب فور ساب فقط عدد یا تعداد سابسکرایبرهای فیک یا غیرفعال کانال یوتیوب شما بالا می رود. اون چیزی که برای رشد کانال یوتیوب خیلی مهمه و اهمیت داره تعداد سابسکرایب هایی هست که دقایق زیادی از ویدیوهای شما رو می بینند، لایک می کنند و نظر می دهند. پس تمرکزتون رو روی کیفیت محتوا و جذب مخاطبان فعال بزارید اگرم وقت کردین برای رقباتون ساب فور ساب انجام بدید???????? امیدوارم این مطلب براتون مفید و کاربردی باشه. تا یه روز زیبای دیگه فعلن تا بعد ????

همچنین بخوانید:

چطور از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟ [+ پاسخ به سوالات شما ]

آموزش تصویری صفر تا صد راه اندازی کانال یوتیوب در سال 2021

5/5 - (11 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا