پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فروش گلکسی S23 خبرهای خوبی را برای سامسونگ در میان روزهای سخت به همراه دارد

پس از سری ناامید کننده Galaxy S22 ، سامسونگ با صدای بلند بازگشت. Galaxy S23 به طور گسترده به عنوان یک موفقیت در نظر گرفته شده است و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. این موفقیت همچنین به فروش بهتر در مقایسه با سری Galaxy S22 ترجمه شده است و حداقل با اختلاف قابل توجهی بر اساس یک گزارش جدید

فروش گلکسی اس 23 فروش گلکسی اس 22 را با اختلاف زیادی کاهش داد

طبق داده های Hana Securities، یک شرکت مشاوره مالی، فروش انباشته سری Galaxy S23 در هشت ماه گذشته تقریباً به 23 میلیون واحد (دقیقاً 22.89 میلیون) رسیده است. اگر این رقم برای سه مدل موجود در خط تولید تقسیم شود، فروش گلکسی S23 به 8.09 میلیون دستگاه رسیده است، در حالی که 4.11 میلیون دستگاه از Galaxy S23+ فروخته شد. فروش گران ترین مدل این سری، Galaxy S23 Ultra، به 10.69 میلیون دستگاه رسید. در مجموع، فروش سری گلکسی اس 23 در دوره هشت ماهه 22 درصد از فروش سری گلکسی اس 22 پیشی گرفت.

این داستان پس از ویدیوی بررسی Galaxy S23 Ultra ما ادامه دارد.

سامسونگ می‌خواست فروش دستگاه‌های تاشو خود را با Galaxy Z Flip 5 بهبود بخشد. و Galaxy Z Fold 5. با این حال، به نظر نمی رسد که این طرح خیلی خوب پیش برود. بر اساس گزارش جدید، فروش گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 به 3.51 میلیون دستگاه رسیده است (2.26 میلیون برای گلکسی زد فلیپ 5 و 1.25 میلیون برای گلکسی زد فولد 5). این کاهش اندکی در مقایسه با Galaxy Z Flip 4 (2.28 میلیون) و Galaxy Z Fold 4 (1.35 میلیون) که در مجموع 3.63 میلیون دستگاه فروش داشت. در حالی که فروش جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ در طول عرضه در مقایسه با مدل‌های قبلی‌شان سرعت بیشتری داشت، به نظر می‌رسد پس از آن رکودی وجود دارد.

به نظر می رسد گوشی های هوشمند سری گلکسی A در هند و منطقه خاورمیانه فروش خوبی داشته باشند. این دستگاه های میان رده بیشتر از گوشی های هوشمند سری گلکسی اس و گلکسی Z فروختند.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا