پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ تاج خود را به عنوان رهبر بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم 2023 حفظ می کند

گزارش جدید توسط Canalys نشان می‌دهد که بازار جهانی نشانه‌هایی از بهبود را در سه ماهه سوم سال 2023 نشان می‌دهد و سامسونگ با تحویل در مجموع 57.2 میلیون دستگاه در رتبه اول باقی ماند. به 20 درصد از سهم بازار می رسد. جایگاه دوم را Apple بدست آورد که 17 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت. سه ماهه سوم 2023، به دنبال آن Xiaomi (14%)، و OPPO (9%).

فصل‌های قبلی برای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند چندان عالی نبوده است، زیرا محموله‌ها به دلیل عوامل مختلفی که یکی از آنها رکود اقتصادی در اقتصادهای بزرگ است، به سمت جنوب می‌رود. اما سه ماهه سوم 2023 پرتو امیدی را به همراه دارد و به نظر می رسد بازار جهانی گوشی های هوشمند در مسیر بهبودی قرار دارد. فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم 2023 با 1 درصد کاهش به 293.4 میلیون دستگاه رسید.

انتظار می رود عرضه های جدید در سه ماهه اول 2024 بازار جهانی گوشی های هوشمند را تقویت کند

سامسونگ توانست رتبه اول خود را به دلیل عرضه به موقع خود حفظ کند تاشوهای امسال، یعنی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5. از سوی دیگر، اپل توانست 50 میلیون دستگاه را به لطف تقاضای زیاد برای سری آیفون 15، که دارای درگاه شارژ USB-C است، عرضه کند.

سانیام چاوراسیا، تحلیلگر ارشد Canalys، گفت: «تقاضای فزاینده برای عرضه‌های جدید در بازارهای نوظهور، برندها و کانال‌ها را با نزدیک شدن به فصل تعطیلات به جلو می‌برد.» تحلیلگر تحقیقاتی در Canalys. لوکاس ژونگ گفت که بازار جهانی گوشی های هوشمند ممکن است شاهد رشد اندکی در سه ماهه اول 2024 باشد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که سازندگان موبایل تا پایان سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ موجودی خوبی داشته باشند و فضای کافی برای بهبود تقاضای بالقوه وجود داشته باشد.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا