پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

تعداد کاربران Threads، تنها در 4 ساعت از 5 میلیون نفر عبور کرد!

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد که بیش از پنج میلیون کاربر در شبکه اجتماعی Threads، رقیب توییتر، در عرض چهار ساعت پس از راه‌اندازی آن ثبت‌نام کردند. Threads به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از نام کاربری اینستاگرام خود حساب ایجاد کنند و با افرادی که قبلاً در اینستاگرام دنبال کرده اند ارتباط برقرار کنند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، فاش کرد که بیش از پنج میلیون کاربر به سرعت در Threads ، رقیب جدید توییتر، تنها در عرض چهار ساعت از راه اندازی آن ثبت نام کرده اند .

مدیر عامل متا نوشت: «در چهار ساعت اول فقط 5 میلیون ثبت نام را پشت سر گذاشتیم.

زاکربرگ در یک پست اینستاگرامی گفت: «دیدگاه ما این است که بهترین بخش‌های اینستاگرام را بگیریم و تجربه‌ای جدید برای متن، ایده‌ها و بحث در مورد آنچه در ذهن شماست ایجاد کنیم.

مارک زاکربرگ قبلاً فاش کرده بود که Threads در دو ساعت اول خود دو میلیون ثبت نام قابل توجه را به دست آورده است. این برنامه رقیب توییتر به کاربران امکان ایجاد حساب‌های کاربری با استفاده از نام‌های کاربری اینستاگرام خود را می‌دهد و ارتباط یکپارچه با افرادی را که قبلاً در پلتفرم مبتنی بر بصری دنبال می‌کنند، تسهیل می‌کند.

متا روز چهارشنبه رسماً Threads را راه اندازی کرد، اپلیکیشنی که به عنوان رقیب مستقیم توییتر و جدی ترین تهدید تاکنون برای رسانه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک (توییتر) طراحی شده است. 

Threads یک برنامه جدید است که متن، به اشتراک گذاری پیوند و تعامل را از طریق پاسخ ها و ارسال مجدد امکان پذیر می کند. کاربران می توانند لیست فالوورها و نام حساب های اینستاگرام خود را با بهره مندی از ویژگی های این برنامه مهاجرت کنند.

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا روز چهارشنبه در پستی در Threads گفت: “باید یک برنامه مکالمه عمومی با بیش از یک میلیارد نفر در آن وجود داشته باشد.

کانر هیز، معاون تولید، گفت که بسیاری از کاربران بانفوذ اینستاگرام از این شرکت خواسته اند تا یک اپلیکیشن مبتنی بر متن بسازد.

هیز در مصاحبه‌ای گفت: «سازندگان به ما می‌گفتند: «ما جایگزینی برای آنچه در بیرون وجود دارد می‌خواهیم، ​​و نمی‌خواهیم از نو شروع کنیم و باید از صفر دنبال‌کنندگانی ایجاد کنیم».

توجه

???? با ایجاد حساب در Threads، یک برچسب موقت در بخش مشخصات کاربری اینستاگرام‌ شما فعال می شود که نشان می‌دهد به‌عنوان چندمین کاربر به تردز پیوسته اید. البته می‌توانید این برچسب را غیرفعال کنید.

❌ درحال‌حاضر امکان استفاده از تردز با آی‌پی ایران وجود ندارد و برای مشاهده پست ها و یا ثبت نام باید آی پی خود را تغییر دهید.

دانلود اپ Threads تردز:

Threads, an Instagram app
Threads, an Instagram app
Developer: Instagram
Price: Free
5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا