پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

با هدایت لی جائه یونگ، دو شعبه دیگر سامسونگ از سیستم Outside Director استفاده می کنند

سامسونگ در حال استفاده از سیستم “مدیر ارشد خارجی” برای دو شعبه دیگر خود، SDI و SDS است. این تصمیم که توسط لی جائه یونگ رهبری شد، بود. طبق گزارشات، در 26 اکتبر، زمانی که شرکت اولین سالگرد لی به عنوان رئیس هیئت مدیره را افتتاح کرد، ساخته شد.

Samsung Electronics >هیئت مدیره

متشکل از پنج مدیر اجرایی و شش مدیر مستقل – که به عنوان مدیران خارجی نیز شناخته می شوند. اکنون، Samsung SDI و Samsung SDS استراتژی مشابهی را اتخاذ می کنند که در آن مدیران مستقل می توانند هیئت مدیره را نمایندگی کنند (از طریق کره تجاری).

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

به طور کلی، مدیران خارجی “تصور می‌شود که هدفمندتر هستند و دیدگاه متفاوتی را برای مدیریت یک شرکت ارائه می‌کنند” (از طریق Investopedia). یک سیستم مدیر خارجی می تواند به حفظ عینیت و مسئولیت پذیری کمک کند.

لی جائه یونگ سامسونگ آماده مشاوره خارجی است

سامسونگ امیدوار است ساختار هیئت مدیره جدید با اشاره به رویه‌هایی که اشتباهات و خطر تمرکز قدرت را کاهش می‌دهد، کنترل‌ها و تعادل‌های مناسب را تضمین کند.

چک و تعادل کمک می کند تا از موقعیت هایی که در آن یک مدیر عامل یا سهامدار اکثریت کنترل مطلق بر تصمیمات کل شرکت دارد اجتناب شود (از طریق Investopedia).

تغییر استراتژی سامسونگ SDI و SDS نشان دهنده تعهد لی جائه یونگ به “گوش دادن آشکار به انتقادات و توصیه های خارجی است.”

Samsung SDI فناوری کره ای است شعبه غول که مسئول ایجاد انرژی های تجدیدپذیر و سیستم های ذخیره انرژی نوآورانه است، یعنی باتری ها. Samsung SDS خدمات مشاوره و SI (System Integrator) ارائه می دهد.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا