پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

ایجاد نظرسنجی در بخش کامنت پست ها ؛ بزودی در اینستاگرام

اینستاگرام به برخی از کاربران اجازه می دهد تا در قسمت کامنت پست های خود نظرسنجی ایجاد کنند و به تولید کنندگان محتوا راه دیگری برای برای تعامل بیشتر می دهد. آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این پلتفرم آزمایش ویژگی جدید نظرسنجی را آغاز کرده است و به زودی آن را برای همه گسترش خواهد داد. همچنین خاطرنشان کرد که نظرسنجی ها را می توان هم در پست های فید معمولی و هم در Reels به کامنت ها اضافه کرد. در حال حاضر این فقط یک آزمایش کوچک است، اما مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در به‌روزرسانی خود گفت که “به زودی برای همه عرضه خواهد شد.”

نظرسنجی‌ها در بخش کامنت ها بسیار شبیه به استوری‌ها هستند، جایی که قبلاً سال‌ها به شکل یک برچسب در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Mosseri، سایر کاربران می توانند ببینند که چند نفر در یک نظرسنجی رای داده اند. در حال حاضر مشخص نیست که نظرسنجی‌ها چه مدت پس از پست شدن باز می‌مانند، یا اینکه کاربران می‌توانند مانند کاربران توییتر، از بازه‌های زمانی مختلف برای ادامه دریافت رای انتخاب کنند.

اینستاگرام در تلاش است تا بخش کامنت خود را بیشتر به فضایی تعاملی تبدیل کند و در بهار گذشته در نهایت این امکان را برای کاربران با ارسال GIF در نظرات اضافه کرد . این پلتفرم همچنین در حال آزمایش گزینه‌هایی برای تجربه استوری های سفارشی‌تر است که بر اساس آنچه با Close Friends شروع شده است، به کاربران اجازه می‌دهد فهرست‌های متعددی برای رزرو محتوای خاص برای گروه‌های خاصی از افراد ایجاد کنند.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا