پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

(ویدیو) کانسپت ابرخودرو برقی مرسدس بنز ویژن One-Eleven

مرسدس بنز ویژن One-Eleven – در طراحی کانسپت ابرخودروی مرسدس بنز ویژن One-Eleven به وضوح از نمونه اولیه C111 الهام گرفته شده است. در آن شاهد استفاده از رنگ نارنجی خاص و درهای بال پرنده‌ای هستیم.

مرسدس بنز از یک خودروی مفهومی الکتریکی جدید رونمایی کرد که هم به عقب و هم به جلو نگاه می کند. این خودرو Vision One-Eleven نام دارد و یادآور این است که طراحان خودرو سابقه طولانی در پیش بینی آینده دارند.

Vision One-Eleven از سری خودروهای آزمایشی C111 الهام گرفته شده است که در سال 1969 معرفی شدند. C111s با طراحی آیرودینامیک، درهای آویزان روی سقف، و رنگ نارنجی متمایز خود، در طول دهه 1970 در غرفه‌های نمایشگاه خودرو و ویژگی‌های مجلات خودرو تبدیل شدند. آنها چیزی فراتر از خودروهای نمایشی بودند، اما در حال آزمایش ایده های مدرن مانند پانل های بدنه فایبرگلاس و موتورهای دوار بودند.

استایل ابرخودروی C111s اصلی در اینجا بازتولید شده است، اما Vision One-Eleven کپی دقیقی نیست. مانند مدل های قبلی خود، کانسپت جدید یک خودروی دو سرنشینه کم مشخصات (با ارتفاع فقط 46 اینچ) با درهای گولینگ است. اما طراحان به‌روزرسانی‌هایی را نیز انجام دادند، از جمله عناصر نورپردازی پیکسلی به شکل چراغ‌های گرد C111 و کناره‌های گرد که کیفیتی تقریباً شبیه هواپیما به Vision One-Eleven می‌دهند. و مانند هر خودروی جدید، Vision One-Eleven نیز کمی بزرگتر از مدل قبلی خود است.

فضای داخلی خودروهای آزمایشی C111 اصولی اما کاربردی بود، و این در مورد ادای احترام قرن بیست و یکم نیز در بیشتر موارد صادق است. بالشتک‌های صندلی مستقیماً به زمین متصل می‌شوند، اما خود صندلی‌ها با چرم نقره‌ای پوشیده شده‌اند که کنتراست کاملی را با نمای بیرونی نارنجی ایجاد می‌کند. فرمان آلومینیومی با روکش چرمی نیز دارای همان آرایه‌ای از دکمه‌ها مانند هر مرسدس مدرن است و عملکردهای سرگرمی اطلاعاتی را کنترل می‌کند که حتی طراحان آینده‌نگر C111 نمی‌توانستند تصور کنند.

توجه

ویدیو دارای زیرنویس فارسی هست برای فعال کردن ابتدا بر روی آیکون چرخ دنده (⚙️) بزنید سپس Screenshot 2 را بر روی English قرار بدهید سپس مجدد به قسمت Subtitles/cc رفته و اینبار روی Auto translate بزنید و سپس زبان فارسی (persian) را از لیست انتخاب نمایید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا