پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

ویژگی های هاست وردپرس نامحدود نسل هشتم سرورپارس

این روزها، با افزایش تقاضا برای راه اندازی سایت اینترنتی، استفاده از هاست وردپرس هم افزایش پیدا کرده. اما بد نیست بدانیم که هاست وردپرسی دقیقا چیست و چه فرقی با هاست های دیگر دارند؟

برای پاسخ به این سوال باید بگیم که پیدایش سیستم مدیریت محتوا وردپرس، نقش مهمی در توسعه کسب و کار‌های اینترنتی داشت. چون قبلاً برای داشتن یک سایت یا راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی، نیاز به دانش برنامه‌نویسی بود.

یعنی کسی که می‌خواست یک سایت داشته باشه، یا باید خودش آن را برنامه‌نویسی می‌کرد، و یا ایجاد و راه‌اندازی چنین بستری را به افراد متخصص می‌سپارد. که البته این گزینه دوم نیاز به صرف هزینه داشت و برای حل کوچکترین مشکل سایت، باید به افراد متخصص مراجعه می‌کردید.

 اما راه‌اندازی سایت‌های وردپرسی راحت است و نیازی به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی تخصصی ندارد. ولی موضوع بعدی که می‌تواند باعث افزایش سرعت و امنیت چنین سایت‌هایی شود، بحث انتخاب هاست است.

نوشته های مشابه

بیشتر سایت‌ های وردپرسی تا قبل از این از هاست اشتراکی برای میزبانی اطلاعات استفاده می‌کردن. چون هزینه استفاده از این نوع هاست در مقایسه با نمونه‌های اختصاصی کمتر و بیشتر افراد توانایی پرداخت هزینه‌های آن را دارند. اما یک نوع دیگری از هاست لینوکسی با نام هاست وردپرس وجود دارد که علاوه بر قیمت مناسب، باعث بهبود عملکرد سایت‌های وردپرسی می‌شود.

اینکه چرا باید از هاست وردپرس به جای هاست اشتراکی استفاده کرد و این دو چه تفاوت‌هایی با هم دارند، موضوعات مورد بحث ما در ادامه این مطلب هستند.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس یا هاست ووکامرس، یکی از خدمات میزبانی وب است که در برخی شرکت‌ های معتبر ارائه دهنده خدمات مانند سرور پارس، ارائه می‌شود. این هاست برای سایت‌های وردپرسی و فروشگاه‌های راه‌اندازی شده با افزونه ووکامرس طراحی شده است.

منابع این هاست برای چنین سایت‌ هایی بهینه‌سازی شده و این موضوع در نهایت باعث افزایش سرعت سایت خواهد شد. چون بیشتر فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در بستر وب، با استفاده از افزونه ووکامرس وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و استفاده از این هاست به سئو سایت و سرعت این فروشگاه‌ ها کمک می‌کند.

موضوع بعدی، مربوط به نوع کانفیگ هاست وردپرسی با دیگر میزبان‌های وب سایت است. چون این نوع کانفیگ برای سایت‌های وردپرسی طراحی شده و بسیاری از افزونه و قالب‌های کاربردی وردپرس را، به صورت نصب شده در خود دارد. چون کسانی که با وردپرس سرو کار دارند، می‌دانند که برای استفاده از قابلیت‌های متعدد این سیستم مدیریت محتوا، نیاز به نصب افزونه‌های مختلف خواهد بود.

ولی هاست وردپرسی سرور پارس بیشتر این پلاگین‌های کاربردی را در خود دارد و برای استفاده از آن‌ها، تنها به یک کلیک نیاز خواهیم داشت. استفاده از وب سرور Litespeed و برخورداری از قابلیت keep alive، از دیگر ویژگی هاست‌ های وردپرسی  سرورپارس است.

فاکتور‌های ارزشمند برای انتخاب هاست وردپرسی

شاید هاست وردپرس و ویژگی‌های مثبت آن، شما را برای خرید این پلن میزبانی متقاعد کرده باشد. اما روز به روز بر تعداد شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات هاستینگ افزوده می‌شود و انتخاب بهترین هاست وردپرسی سخت است.

چون کیفیت یک هاست، وابسته به نوع هارد، فضای قابل استفاده و آپشن‌های اضافی همراه آن است. پس بسیار مهم است که هاست وردپرسی خود را از کدام شرکت هاستینگ تهیه کنید.

سرور پارس، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ است که پلن‌های بسیار جذابی برای هاست وردپرسی دارد. در هاست وردپرس این شرکت، از فضای ذخیره‌ سازی NVMe استفاده می‌شود که جدیدترین و سریع‌ترین نوع فضای ذخیره سازی در جهان است.

در تمامی پلن‌های این شرکت، افزونه JetBackup وجود دارد که به شما امکان بکاپ‌گیری از اطلاعات سایت وردپرسی را خواهد داد. پس کاربر نگران از بین رفتن اطلاعات سایت و کاربران خود نیست. چون فایل‌های بکاپ به صورت دوره‌ای از اطلاعات گرفته می‌شود و توسط پلاگین جت بکاپ، می‌توان آن‌ها را بازگرداند.

ویژگی بعدی که هاست وردپرسی سرور پارس را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند، امکان استفاده نامحدود از فضای ذخیره‌ سازی و ترافیک پلن‌ها است. به همراه این پلن‌ها، گواهینامه امنیتی SSL و دامنه ir رایگان ارائه می‌شود تا خیال کاربران از بابت امنیت سایت هم راحت باشد.

این موضوع باعث می‌شود تا کاربران ایرانی، تجربه بسیار خوبی از لود شدن صفحات و سرعت سایت وردپرسی شما داشته باشند. چون این هاست‌ها در بهترین دیتاسنتر‌های داخل ایران میزبانی می‌شوند و مشکلات مرتبط با قطعی اینترنت و یا تحریم کشور را ندارند.

تنوع پلن‌ های هاست وردپرسی سرور پارس، بسیار جذاب است. چون این تنوع به شما کم می‌کند تا هاست وردپرسی را متناسب با نیاز وب سایت خود انتخاب کرده و مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید. مطمئناً این لیست از ویژگی‌های مثبت برای یک هاست وردپرسی، می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.

البته سرور پارس برای رضایت هر چه بیشتر کاربران خود از هاست‌های وردپرسی، از CPU نسل هشتم Intel استفاده می‌کند. اگر هم هنگام استفاده از این پلن‌ های هاست دچار مشکل شوید، تیم پشتیبانی سرور پارس به شما کمک خواهد کرد. این تیم پشتیبانی متشکل از افرادی حرفه‌ای و قوی است که در تمامی مراحل نصب و استفاده، شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای شروع و خرید هاست وردپرس کافیه که آدرس pars.host را در مرورگر خود جستجو کنید. در منو هاست ها، هاست وردپرس را انتخاب کرده و از میان پلن های موجود، پلن مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

4.9/5 - (16 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. سلام و عرض ادب ????
      برای ارسال درخواست همکاری لطفا از طریق وب سایت پارس سرور پیگیر این موضوع باشید (:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا