پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعیویدیو

نسخه جدید تلگرام (8.7.0) با قابلیت سفارشی سازی اعلان ها منتشر شد

تلگرام در تاریخ 27 فروردین ۱۴۰۰| 16 آوریل 2022 با چندین ویژگی و قابلیت جدید بروز شد.

در به‌ روزرسانی امروز، قابلیت‌هایی از جمله سفارشی سازی صدای اعلان ها (نوتیف ها) ، تنظیم مدت زمان سفارشی برای بی‌صدا کردن گفتگوها یا حذف خودکار پیام‌ها، ربات‌های پیشرفته‌ تر  و همچنین بهبود پیام‌های فوروارد شده و…… اضافه شدند. برای آشنایی با قابلیت های جدید تا پایان با ما همراه باشید (:

‏????ویژگی های آپدیت آوریل تلگرام:

✔️ صدای سفارشی برای اعلان ها: از این پس در تلگرام می توانید صدای نوتفیکیشن‌ها را شخصی سازی وتغییر دهید و صدا یا موزیک دلخواه خود را به عنوان صدای اعلان انتخاب کنید.

صدای اعلان را می‌توان برای انواع گفتگوها و یا فقط یک گفتگوی خاص تنظیم کرد.

برای مدیریت اعلان‌ها و یا افزودن یک صدای جدید، به تلگرام و سپس «Notification and sounds» مراجعه کنید.

برای تنظیم صدای اعلان به این نکته توجه کنید که فرمت فایل باید mp3 و حجم آن حداکثر 300 کیلوبایت باشد

همچنین مدت زمان آن باید کمتر از 5 ثانیه باشد.

برای دانلود و انتخاب صدای اعلان می توانید به کانال تلگرامی (t.me/CustomNotificationSounds) مراجعه نمایید.

✔️ بی صدا کردن نوتیف (اعلان) برای مدت مشخص: سالهاست که کاربران از قابلیت بی‌ صدا کردن اعلان های (نوتیف ها) گفتگوها به صورت موقت برای مثال 1 ساعت یا 3 روز، استفاده می‌کنند. از این پس تمام کاربران می‌توانند اعلان‌ها را برای هر مدت زمان دلخواه بی صدا کنند.

برای تعیین زمان دلخواه بی‌ صدا شدن اعلان های یک گفتگو، در اندروید در قسمت بالا بر روی نماد سه نقطه بزنید و سپس «Mute » را انتخاب کنید در iOS نیز، از طریق صفحه اطلاعات (info) اقدام کنید.

✔️منوی حذف خودکار پیام ها در گفتگوهای شخصی: حذف خودکار را می توان در هر چتی فعال کرد تا یک مکالمه محرمانه تر یا کمترشلوغ شود. حذف خودکار مکالمات یک گفتگو را می توان برای 2 روز، 3 هفته، 4 ماه و یا موارد دیگر زمانبندی کرد.

برای فعال کردن قابلیت حذف خودکار گفتگو کافیست از طریق منوی سه نقطه یا صفحه اطلاعات گفتگو اقدام کنید.

✔️پاسخ ها در پیام های فوروارد شده: تلگرام اولین اپلیکیشنی بود که در سال 2015 پیمایش پاسخ ها را آسان و کارآمد کرد. برای پاسخ دادن به هر پیامی، انگشت خود را به سمت چپ بکشید. پاسخ شما شامل یک پیش‌نمایش کوچک است که می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا فوراً به پیام اصلی بروید.

همین پیش‌ نمایش‌های پاسخ اکنون در هنگام فوروارد پیام‌ها به چت‌های دیگر گنجانده شده‌اند.

اگر می‌خواهید پیامی را به صورت ناشناس‌ تر فوروارد کنید، همیشه می‌توانید نام فرستنده یا زیرنویس‌های رسانه را پنهان کنید .

✔️وب‌ بات‌ها (انقلابی در ربات های تلگرامی) : از سال 2015 ، میلیون ها نفر از ربات ها برای تبدیل فایل ها، خرید آنلاین، …. و حتی پرداخت مالیات خود استفاده کرده اند.

امروز یک بعد کاملاً جدید به ربات ها اضافه شده به گونه ای که به توسعه دهندگان ربات ابزارهایی برای ایجاد رابط های انعطاف پذیر با جاوا اسکریپت ، یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان، داده می شود. با این کار، ربات های تلگرام می توانند به طور کامل جایگزین هر وب سایتی شوند.

نمونه ربات آزمایشی برای تست این ویژگی DurgerKingBot@

توسعه‌ دهندگان می‌توانند مستندات Bot API را در صفحه مخصوص به خود مطالعه کنند.

✔️پیکربندی سریع ربات های مدیر: ربات‌های تلگرام می‌توانند با افزودن ویژگی‌های اضافی، خودکارسازی فرآیندها یا کمک به مدیران، کارهای کوچکی مانند مدیریت چت را انجام دهند. کاربران اکنون می توانند به سرعت ربات ها را مستقیماً از نمایه ربات به گروه یا کانال خود اضافه کنند و فوراً حقوق و مجوزهای ربات را پیکربندی کنند.

ربات ها را فقط می توان به عنوان ادمین به کانال ها اضافه کرد، در حالی که ربات ها را می توان به عنوان عضو یا مدیر به گروه ها افزود.

✔️بهبود قابلیت ترجمه در iOS: ویژگی ترجمه درون‌ برنامه‌ ای تلگرام در دستگاه‌های iOS اکنون همانند نسخه اندروید تلگرام از زبان های بیشتری با کیفیت بهتر پشتیبانی می کند.

ترجمه را از قسمت Settings > Language فعال کنید تا هنگام انتخاب پیام، دکمه ترجمه اختصاصی به منوی زمینه اضافه شود. همچنین می‌توانید هر زبانی را که نمی خواهید ترجمه شود انتخاب کرده تا دکمه ترجمه آن پیام‌ها پنهان شود.

✔️بهبود قابلیت تصویر در تصویر در اندروید: هر ویدیویی در اپ تلگرام می‌توان به صورت تصویر در تصویر (pip) مشاهده کرد، بنابراین می‌توانید در حین تماشای استریم‌ های زنده یا ویدیوها به چت کردن ادامه دهید. این به‌ روزرسانی بهبودهایی را به پنجره پخش‌ کننده ویدیو در اندروید اضافه می‌ کند – شما اکنون می توانید پنجره ویدیو را به اندازه دلخواه کوچک و یا بزرگ کنید.

ویدیوهای تصویر در تصویر در برنامه‌های تلگرام در هر پلتفرمی از جمله iOS، macOS و Telegram Desktop کار می‌کنند.

✔️انیمیشن های جدید: رابط کاربری تغییر شماره تلفن تغییراتی داشته است و اردک های متحرک در این فرآیند کاربران را همراهی می کنند.

به روز نگه داشتن شماره تلفن ضروری است تا بتوانید همیشه کدهای ورود را دریافت کرده و به حساب خود دسترسی داشته باشید.

می‌توانید با ضربه زدن روی شماره تلفن خود در تنظیمات، آن را تغییر دهید.

✔️ایموجی های متحرک بیشتر: چندین ایموجی متحرک غذا اضافه شده که می توانید در گفتگوهای خود از آن بهره ببرید.

و این قابلیت ها برای دومین آپدیت بهاری تلگرام در سال جاری است (:

دانلود نسخه 8.7.0 تلگرام :

برای دانلود نسخه جدید تلگرام از طریق لینک های زیر اقدام نمایید .

Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+

نظر شما درباره آپدیت جدید تلگرام چیه؟! این زیر برامون بنویسید ????????

5/5 - (9 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا