پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

(ویدیو) دوربین جدید Insta360 به شما امکان فیلمبرداری 360 درجه را می دهد

شرکت Insta360 که به دوربین های با قابلیت ضبط ویدیوهای 360 درجه اش معروف است , اخیرا دوربین Insta360 Sphere را به بازار عرضه کرده که با اتصال به پهپاد فیلمبرداری 360 درجه را ممکن می کند

تا هیچ صحنه ای را از دست ندهید و محدودیت دوربین های عادی که فقط می توانند در یک جهت عکس بگیرند را نداشته باشید.

این دستگاه که از طریق مکانیسمی روی پهلوی پهپاد قفل می شود، دو دوربین یکی به سمت بالا و یکی به سمت پایین دارد و امکان فیلمبرداری با کیفیت 5.7K به صورت 360 درجه را برای کاربر مهیا می کند.

کاربران می توانند بدون اینکه در حین فیلمبرداری درگیر تنظیم کادر ویدیو شوند، اینکار را به بعد از فیلمبرداری موکول کنند و در حین ادیت برای تنظیم کادر و زاویه ویدیو آزادی عمل بالایی داشته باشند.

علاوه بر این، الگوریتم اختصاصی Insta360 باعث می شود که در فیلمبرداری 360 درجه، موانع رایج مثل پروانه های پهپاد قابل مشاهده نباشند.

همچنین این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اپ موبایل یا دسکتاپ insta360 افکت های جذاب مختلف را به راحتی به ویدیوهایشان اضافه کنند.

به لطف تکنولوژی FlowState بکار رفته در این دوربین، در شرایط هوایی مختلف، کاربران می توانند ویدیوهایی بدون لرزش را ثبت کنند.

این دوربین با اندازه 110 در 125 در 63 میلیمتر و وزن 192 گرمی با پهپادهای Mavic Air 2 و 2S شرکت DJI سازگار است و می تواند با هر بار شارژ تا 48 دقیقه کار کند.

شرکت Insta360 این دوربین را با قیمت 430 دلار به بازار عرضه م کند.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا