پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فناوری: نقشه ها کشورهایی را نشان می دهند که با تغییرات آب و هوایی بسیار گرم خواهند شد

از شما برای خواندن اخبار مربوط به فناوری متشکریم: نقشه ها کشورهایی را نشان می دهند که با تغییرات آب و هوایی بسیار داغ خواهند شد، و اکنون با جزئیات اخبار

قاهره – سامیه سید – نقشه های گرما کشورهایی را نشان می دهد که ممکن است اگر دمای جهانی 1.5 درجه سانتیگراد (2.7 درجه فارنهایت) افزایش یابد، به زودی برای زندگی بسیار گرم خواهد شد، محققان می گویند حدود 2.2 میلیارد نفر در پاکستان و دره سند هند، 1 میلیارد نفر در شرق چین و 800 میلیون نفر در آفریقای جنوب صحرای آفریقا، از جمله کسانی خواهند بود که با گرمای فراتر از تحمل انسان مواجه هستند. اگر دمای جهانی 3 درجه سانتیگراد (5.4 درجه فارنهایت) بالاتر از سطح قبل از صنعتی شدن باشد، این می تواند به بخش های شرقی و مرکزی ایالات متحده گسترش یابد.

 

<.heat maps>

 

ساکنان فلوریدا، نیویورک، هیوستون و شیکاگو باید سطوح خطرناک و خفه کننده رطوبت را تحمل کنند، در حالی که گرمای شدید ممکن است در میان آن‌ها افزایش یابد. طبق یک مطالعه جدید که توسط دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا انجام شده است، در بخش هایی از آمریکای جنوبی و استرالیا زندگی می کنند.

 

انسان ها فقط می توانند مقدار معینی گرما را قبل از اینکه خود را در معرض خطر قرار دهند تحمل کنند. حمله قلبی یا سکته گرما.

سالمندان، کودکان و کسانی که مشکلات سلامتی دارند به ویژه در معرض خطر هستند، اما با افزایش دما، کارشناسان نگران هستند که میلیاردها نفر دیگر در معرض خطر قرار گیرند. لری کینی، یکی از محققین این مطالعه، گفت: “هنگامی که افراد گرمتر می شوند، عرق می کنند و خون بیشتری به پوست آنها پمپاژ می شود. می تواند دمای هسته را با از دست دادن گرما در محیط حفظ کند.”

 

اگر افراد راهی برای خنک شدن در عرض چند ساعت پیدا نکنند، می تواند منجر به گرمازدگی، گرمازدگی، و استرس بر روی سیستم قلبی عروقی که می تواند منجر به حملات قلبی در افراد ضعیف شود.

 

موج گرمای رکوردشکنی در سراسر ایالات متحده، اروپا و چین در تابستان امسال بار دیگر نشان داده است که چقدر زیاد است. گرما برای مردم خیلی زیاد است.

 

 

محققان از ایالت پن نشان دادند که چگونه حداکثر دما برای ایمنی انسان بسیار کمتر از آنچه در ابتدا تصور می شد، بود. ، تصور می شد دمای لامپ مرطوب 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) … این معادل دمای 95 درجه فارنهایت در رطوبت 100 درصد یا 115 درجه فارنهایت در 50 درصد رطوبت است که بالاترین آن است. محدودیت.

 

بدن انسان نمی‌تواند خود را با تبخیر عرق از سطح بدن در این مرحله خنک کند تا از دمای ثابت بدن اطمینان حاصل شود.

با این حال، آخرین تحقیقات نشان می دهد که حد بالایی در واقع 87 درجه فارنهایت (31 درجه سانتیگراد) است. در رطوبت 100٪ یا 100 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) در رطوبت 60٪.

شما می توانید اخبار مصر و جهان را از وب سایت Your Word از طریق Google دنبال کنید. اخبار

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا