پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

تکنولوژی: “I does a restart”… مشکل جدیدی که کاربران آیفون بدون اطلاع از دلیل با آن مواجه هستند

از اینکه اخبار مربوط به فناوری را خواندید متشکرم: “این یک راه اندازی مجدد می کند”… مشکل جدیدی که کاربران آیفون بدون اطلاع از دلیل با آن روبرو هستند و اکنون با جزئیات خبر

قاهره – سامیه سید – گزارش فاش شد اخیراً برخی از کاربران آیفون از مشکلی در راه اندازی مجدد تلفن خود بدون اطلاع آنها شکایت کردند، زیرا برخی از آنها وقتی از خواب بیدار شدند و سعی کردند قفل تلفن را با استفاده از Face ID باز کنند شگفت زده شدند. قفل پاسخ نداد و از آنها رمز عبور خواسته شد که به این معنی است که تلفن مجدداً راه اندازی شده است.

 

براساس گزارش، داده‌های میزان باتری آیفون‌های برخی از کاربران نشان می‌دهد که گوشی چند ساعتی است که خاموش است و به نظر می‌رسد این اتفاق برای بسیاری از کاربران افتاده است. iPhone، طبق 9to5mac.

 

در حال حاضر همه چیز کمی مبهم است، زیرا برخی متوجه شده‌اند که Face ID بدون وارد کردن رمز عبور شما کار نمی‌کند. راه اندازی مجدد، این یک روال نیست، اما هیچ چیز خیلی غیرعادی در مورد خراب شدن iPhone شما هرازگاهی وجود ندارد.

 

و با توجه به نظرات کاربران، به نظر نمی‌رسد که محدود به گوشی‌های جدید نیز باشد، تنها وجه مشترک، حداقل تا کنون، این است که دیشب اتفاق افتاده است. .

 

علی‌رغم آنچه گزارش میزان باتری نشان می‌دهد، گمان می‌کنم iPhone شما واقعاً برای چند ساعت خاموش بوده است تا پشتیبان‌گیری شود، می‌توانید بررسی کنید نمودار سطح باتری در تنظیمات > باتری > 24 ساعت گذشته.

می توانید اخبار مصر و جهان را از وب سایت کلمه شما را از طریق Google News

tag کنید

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا