پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فناوری: رئیس اپل: به همین دلیل است که ما هر سال یک آیفون جدید عرضه می کنیم

از شما برای خواندن اخبار در مورد فناوری متشکریم: رئیس اپل: به همین دلیل است که ما هر سال و اکنون با جزئیات اخبار یک آیفون جدید عرضه می کنیم

قاهره – سامیه سید – هر سال، اپل یک آیفون جدید عرضه می کند و هر سال صدای نارضایتی برخی از افراد درباره تغییرات اندک به گوش می رسد. تیم کوک، مدیر عامل اپل، پاسخی برای این سوال داغ دارد.

 

در مصاحبه‌ای با پروت، از کوک این سوال پرسیده شد و او پاسخ داد: «فکر می‌کنم داشتن آیفون هر سال برای افرادی که می‌خواهند عالی است.» >

طبق گزارش وب‌سایت TOI هند، او همچنین به این ایده اشاره کرد که اپل به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌های خود را جایگزین کنند، که به معنای جایگزینی گوشی قدیمی با یک گوشی جدید است. تلفن اگر هنوز کار می کند، و این را با اشاره به اینکه آیفون های قدیمی تر توسط گروه متفاوتی از مردم استفاده می شوند، توجیه کرد.

 

کوک همچنین گفت که آنهایی که کار نمی‌کنند، در نهایت هدر نمی‌روند، “اگر [iPhone] کار نمی‌کند، ما راه‌هایی داریم که آن را جدا کنید و مواد مورد نیاز برای ساخت آیفون را بردارید.” جدید.”

 

محیط زیست و آیفون

این سوال پرسیده شد زیرا موارد زیادی وجود دارد. سر و صدا در مورد توجه شرکت ها به محیط زیست. اپل یکی از شرکت هایی است که در زمینه آگاهی از محیط زیست حرف اول را می زند و شاید به همین دلیل است که موضوع داشتن یک آیفون جدید در هر سال از نظر زیست محیطی منطقی نیست.اما کوک معتقد است که اپل تمام تلاش خود را می کند تا آیفون های قدیمی.

 

اپل هدف خود را این است که تا سال 2030 کاملاً کربن خنثی شود و گام مهمی در این راستا برداشته است. در رویداد آیفون 2023، مدل‌های جدید اپل واچ، اولین محصولات 100 درصد کربن خنثی، معرفی شدند و کوک گفت که هدف این است که تا سال 2030، آیفون کاملاً کربن خنثی شود.

 

شما می توانید اخبار مصر و جهان را از طریق وب سایت Your Word دنبال کنید. Google News

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا