مدیر عامل شما می خواهد بداند که تیم SEO شما چقدر در تصویر بزرگ شرکت اهمیت دارد.
CFO میخواهد مطمئن شود که در بودجه بازاریابی محدود خود باقی میمانید.
در همین حال، سهامداران میخواهند بازده سرمایهگذاری (ROI) بالاتری را با هزینه محدود ببینند.
بنابراین، چگونه میتوانید تیم SEO خود را بدون شکستن بودجه خود به یک نیروگاه بازگشت سرمایه تبدیل کنید؟
ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهبود خود ROI از طریق استراتژی رتبهبندی کلمات کلیدی بهروز و برخی استراتژیهای بکر سئو برای تیمهای SEO سازمانی.
و برخی از این استراتژی های SEO فقط هزینه دارند وقتی کار می کنند.