پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
سئو

سئوی سازمانی: 4 روش برای افزایش بازگشت سرمایه سئو بدون هزینه های سربار

این پست توسط ResultFirst حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به اسپانسر است.

مدیر عامل شما می خواهد بداند که تیم SEO شما چقدر در تصویر بزرگ شرکت اهمیت دارد.

CFO می‌خواهد مطمئن شود که در بودجه بازاریابی محدود خود باقی می‌مانید.

در همین حال، سهامداران می‌خواهند بازده سرمایه‌گذاری (ROI) بالاتری را با هزینه محدود ببینند.

بنابراین، چگونه می‌توانید تیم SEO خود را بدون شکستن بودجه خود به یک نیروگاه بازگشت سرمایه تبدیل کنید؟

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهبود خود ROI از طریق استراتژی رتبه‌بندی کلمات کلیدی به‌روز و برخی استراتژی‌های بکر سئو برای تیم‌های SEO سازمانی.

و برخی از این استراتژی های SEO فقط هزینه دارند وقتی کار می کنند.

متن کامل در searchenginejournal

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا