پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

گوگل در پلی استور، «برنامه دوربین» را به «دوربین پیکسل» تغییر نام داد

Google نام برنامه دوربین خود را از “Google Camera” تغییر داده است. به «Pixel Camera» در فروشگاه Play، نشان دهنده این واقعیت است که این برنامه اکنون انحصاری دستگاه های Pixel است. این حرکت احتمالاً به این دلیل است که چندین سال است که این برنامه در انحصار دستگاه‌های Pixel است.

علاوه بر تغییر نام، اپلیکیشن Pixel Camera یک رابط کاربری جدید و چندین ویژگی جدید از جمله Portrait، Night Sight، Time Lapse و Cinematic Blur نیز دریافت کرده است. توجه داشته باشید، این ویژگی‌ها فقط در دستگاه‌های Pixel دارای Android نسخه ۱۴ و بالاتر در دسترس هستند.

این برنامه همچنین از Wear OS 3 پشتیبانی می کند و بالاتر از دستگاه‌های متصل به تلفن‌های Pixel، به کاربران امکان می‌دهد دوربین را از راه دور از ساعت هوشمند خود کنترل کنند.

آخرین نسخه برنامه Pixel Camera 9.0 برای Pixel Fold، تبلت، و 7 Pro. Pixel 8 و 8 Pro، از طرف دیگر، نسخه 9.1 را اجرا می کند و دریافت می کند به زودی پچ آپدیت فهرست برنامه در فروشگاه Play همچنین برخی از ویژگی‌های انحصاری Pixel 8 Pro را نشان می‌دهد، مانند 50 مگاپیکسل با وضوح بالا و کنترل‌های Pro.

نام تجاری Pixel Camera برای اولین بار توسط Google در I/O 2023 همراه با سایر برنامه‌ها و سرویس‌هایی که مختص دستگاه‌های Pixel هستند، مانند Pixel Call Assist، Pixel Speech و Pixel Safe معرفی شد. هدف این برنامه‌ها و سرویس‌ها ارائه تجربه بهتر و فوق‌العاده‌تر برای کاربران Pixel است.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا