پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزشپایگاه دانش

آموزش ساخت جیمیل نامحدود بدون تأیید شماره موبایل!

آموزش ساخت جیمیل- داشتن جیمیل برای هر فردی که با اینترنت سروکار دارد یک امر اجتناب ناپذیر است چرا که اکثر برنامه ها و سایت ها از این طریق احراز هویت کاربران خود را انجام می دهند. برای ساخت یک اکانت جیمیل مشکلی وجود ندارد اما اگر به تعداد بیشتری اکانت در این سرویس نیاز داشته باشید، مجبور به تایید حساب ها بوسیله شماره موبایل هستید. این موضوع قطعا سد بزرگی در برابرتان بوجود می آورد چرا که تعداد سیمکارت ها و شماره تلفن های شما ممکن است محدود باشد و از جهتی خرید تعداد زیادی سیمکارت نیز کار منطقی نیست. اما راه چاره چیست؟

ما در این مقاله به شما ترفندهایی را یاد دادیم که حتی بدون نیاز به تایید شماره تلفن در سرویس ایمیل گوگل، بتوانید تعداد زیادی اکانت جیمیل بسازید. پس با ما همراه باشید.

کوتاه درباره سرویس جیمیل:

جیمیل (انگلیسی: Gmail) یک سرویس ایمیل رایگان و باکیفیت است است که توسط گوگل ساخته شده‌است. نسخه آزمایشی آن در ۱ آوریل ۲۰۰۴ ارائه شد و در ۷ فوریه ۲۰۰۷ برای عموم آزاد شد. در حال حاضر این سرویس 15 گیگابایت فضای رایگان در اختیار هر کاربر قرار می دهد.

ساخت چندین حساب جیمیل بدون تأیید شماره تلفن:

ما در این مقاله 5 روش را برایتان توضیح دادیم که می توانید بنا به خواست خود ازهر کدام از آن ها بهره ببرید.

روش اول: از طریق حالت ناشناس(خصوصی) مرورگر کروم یا فایرفاکس

  • مرورگر موزیلا فایرفاکس

مرورگر فایرفاکس را باز کنید و مانند تصویر زیر با کلیک کردن بر روی نماد 4 خط موازی در گوشه سمت راست بالای صفحه گزینه «New private window» را بزنید.

همچنین می توانید با فشردن کلید ترکیبی (Ctrl+Shift+p) به حالت ناشناس مرورگر فایرفاکس بروید.

43f - ساخت جیمیل بدون تایید شماره
  • مرورگر کروم

مرورگر کروم را بازکرده و مطابق تصویر زیر، با کلیک کردن بر روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه گزینه «New Incongnito window» را بزنید.

همچنین می توانید با فشردن کلید ترکیبی (Ctrl+Shift+N) به حالت ناشناس مرورگر کروم بروید.

f34f- ساخت جیمیل بدون تایید شماره

پس از رفتن به حالت ناشناس در کروم یا فایرفاکس به آدرس (Gmail.com) بروید و مراحل زیر را برای ساخت اکانت جیمیل دنبال کنید.

1- در گام نخست اطلاعات لازم شامل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور خود را درفیلدهای مشخص شده در صفحه (طبق تصویر زیر) وارد کنید و دکمه «Next» را بزنید.

jndh4 - ساخت جیمیل بدون تایید شماره

2- در صفحه بعد تاریخ تولد ، ایمیل بازیابی ( اختیاری) و جنسیت خود را مشخص کنید و بر روی «Next» بزنید.

دقت داشته باشید نیازی نیست در فیلد شماره تلفن، شماره خود را وارد کنید.

fds - ساخت جیمیل بدون تایید شماره

3- در گام بعد با کلیک بر روی دکمه «I agree» قوانین ساخت حساب جیمیل و استفاده از خدمات آن را قبول کنید.

4- و در نهایت اکانت جیمیل شما ساخته می شود (:

توجه !

این روش توسط ما تست شده و به خوبی جواب می دهد???? شما بوسیله این ترفند می توانید تعداد زیادی اکانت جیمیل بسازید. فقط به یک نکته ظریف باید توجه کنید اونم اینه زمانیکه تاریخ تولدتون را وارد کنید حتما زیر 15 سال بزنید. شاید براتون سوال باشه چرا؟ زیرا طبیعتا افراد زیر 15 سال گوشی و سیم کارتی به نام خود ندارند و طبیعتا سختگیری گوگل نیز برای تایید شماره تلفن کمتر خواهد بود!

روش دوم: قرار دادن نقطه (.) در آدرس جیمیل

در این روش ابتدا یک حساب جیمیل بسازید یا هم از حساب جیمیلی که قبلا ساخته اید استفاده کنید. (برای مثال infokarynet@gmail.com) سپس علامت (.) را بین حروف آدرس جیمیلتان جایگذاری کنید با اینکار در حقیقت تمامی آدرس های جیمیل مختلفی که ایجاد می کنید یک صندوق ورودی مشترک خواهند داشت و از طریق رمز جیمیل اصلیتان می توانید به تمامی جیمیل های ایجاد شده دسترسی پیدا کنید.

مثال:

ما در ذیل چند مثال را برایتان آورده ایم که می توانید منظورمان را کامل متوجه شده و از آن الگو بگیرید.

info.karynet@gmail.com

in.fokarynet@gmail.com

i.nfokarynet@gmail.com

infokarynet.@gmail.com

infokar.ynet@gmail.com

روش سوم: ساخت چندین حساب جیمیل از طریق یک شماره تلفن

در این روش نیاز به یک حساب جیمیل قدیمی هست که قبلا تایید شماره تلفن آن انجام شده است. پس از ورود به حساب جیمیل خود مراحل زیر را دنبال می کنید.

1- بر روی عکس پروفایل جیمیل تان در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید سپس در پنجره باز شده بر روی «Manage your Google Account» بزنید.

fhfh - ساخت جیمیل بدون تایید شماره

2- در این مرحله از ستون سمت چپ صفحه «Personal info» را بزنید.

hdfhfh- ساخت جیمیل بدون تایید شماره

3- به پایین صفحه اسکرول کرده و در بخش Contact info بر روی فیلد مربوط به شماره تلفن خود کلیک کنید.

4- بر روی نماد سه نقطه کلیک کرده و «Remove» را بزنید. سپس در پنجره کوچک بازشده حذف شماره را با زدن Remove Number تایید کنید.

روش چهارم: ساخت حساب جیمیل از طریق شبیه ساز اندروید

بر روی سیستم رایانه خود یک اپ شبیه ساز اندروید نظیر بلو استکس (bluestacks) نصب و اجرا کنید.

سپس به قسمت تنظیمات نرم افزار بلو استکس رفته بروید و روی اپ گوگل کلیک کنید و اقدام به ساخت حساب جیمیل کنید.

روش پنجم: ساخت جیمیل از طریق شماره مجازی

طبق آموزش های بالا اقدام به ساخت حساب جیمیل کنید سپس در قسمت شماره تلفن یک شماره را به دلخواه از وب سایت (receivesms.co/receive-sms-from-google) کپی کنید و در قسمت موردنظر برای ساخت اکانت جیمیل وارد کنید سپس Varify را بزنید تا کد تایید جیمیل برای شماره مدنظرتان ارسال شود پس از حدود 1 دقیقه کد جیمیل در لیست پیام ها قابل مشاهده هست.

توجه داشته باشید وب سایت معرفی شده در این روش تعدادی شماره مجازی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید برای وریفای حساب جیمیل از آن استفاده کنید :)

دانلود اپ جیمیل (Gmail):

با انجام این مراحل، شماره تلفن شما از حساب فعلی جیمیل تان حذف و آزاد می شود و برای تأیید حساب جیمیل جدیدی که می خواهید ایجاد کنید، می توانید از این شماره استفاده کنید. برای ساخت تعداد زیادی اکانت جیمیل همین مراحل و روند را مدام انجام دهید.

برای بروزرسانی و یا نصب اپ جیمیل بر روی گوشی خود از طریق لینک زیر اقدام کنید (:

Gmail
Gmail
Developer: Google LLC
Price: Free

شاید براتون سوال باشه!

با هر شماره موبایل چند اکانت جیمیل می توان ساخت؟

به دلیل محدودیت های سختگیرانه گوگل با هر شماره موبایل حداکثر می توانید 4 اکانت جیمیل ساخته و تایید کنید

آیا لزومی دارد برای اکانت جیمیلی که می سازم ایمیل بازیابی تعیین کنم؟

پیشنهاد میشه برای اینکه مشکلی پیش نیاد و جیمیل بعد از دو یا سه روز ازتون درخواست شماره تلفن نکنه حتما برای اکانت جیمیلی که می سازید ایمیل بازیابی تعیین کنید

نکته ای کلیدی برای ساخت جیمیل که باید رعایت کنید!

بعد از ساخت چند اکانت جیمیل مثلا 5 تا آیپی خود را تغییر دهید و مجدد با پاک کردن کش و کوکی اقدام به ساخت اکانت های دیگر کنید.

سخن پایانی:

ممنون از اینکه تا پایان این مقاله با نگاه زیباتون ما رو همراهی کردید. امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده رو ببرید . لطفا میخواین بازنشر بدین منبع یادتون نره برای نوشتن مقالات زحمات زیادی کشیده میشه. اگر نظر یا سوالی دارید یا هم روش بهتری یاد دارید تو نظر بهمون بگید. راستی شما کدوم روشو تست کردید و جواب داد حتما این زیر برامون بنویسید. فعلن تا بعد????

4.9/5 - (76 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. سلام داداش من روش حالت ناشناس کروم رفتم ۲بار انجام دادم بدون شماره شد ولی از دفعه سوم به بعد شماره میخواست

    1. درود به شما دوست عزیز????
      از روش سوم ذکرشده در این مقاله استفاده کنید یا هم از طریق حالت ناشناس مرورگر با تغییر آیپی از طریق فیلترشکن به کشورهای مختلف در هربار اقدام به ساخت جیمیل کنید.
      امیدوارم با انجام این کارها مشکلتان به خوبی حل شود :)

    2. سلام بعد تقریباً ۱۰ ساعت دوباره رفتم توش دیدم دوباره میشه زد امتحان کردم ۵ تا زدم دیدم دوباره شماره میخواد سایتش خرابه یا کلا هر ۱۰ ساعت فقط میشه ۵تا زد????????

  2. سلام من با شماره مجازی از طریق حالت ناشناس گوگل بی نهایت جیمیل میسازم ولی بعد مدتی مسدود میشه علتش چیه؟

    1. سلام به شما دوست عزیز ????
      علت این موضوع مشکوک شدن گوگل به فعالیت های غیرطبیعی و اسپم هست که باعث مسدود شدن جیمیل های جدید می شود. پیشنهاد میکنم برای اینکه دچار چنین مشکلی نشوید توصیه های زیر رو در هنگام ساخت جیمیل جدید در حالت ناشناس مرورگر دنبال کنید :
      – برای حساب جیمیل جدیدی که می سازید یک اسم با معنی انتخاب کنید ( مثلا اسامی نظیر fsaagtascg که به صورت رندوم از حروف صفحه کلید انتخاب شده اند معنی و مفهومی ندارند و حساسیت گوگل روی چنین حساب هایی بیشتر هست و امکان مسدود شدن دارند)
      – یک ایمیل بازیابی (ریکاوری) تعیین کنید.
      – و همچنین برای اکانت جیمیل تان یک تصویر آپلود کنید.
      – هر چند روز (هفته) یکبار به اکانت جیمیل تان لاگین کنید تا اکانت جیمیل شما فعال به نظر برسد.
      با انجام این کارها دیگر حساب های جیمیل جدید شما مسدود نمی شوند.

  3. داداش فک کنم کلمه نامحدود نمیدونی چیه کلا کپی پیست میکنید همتون بنویس ساخت جیمیل بدون شماره نه نامحدود اینو واسه چهارتا بچه که بلد نیستن جیمیل بسازن نوشتی نه که ما میخوایم کسب درامد کنیم

    1. سلام ممنون بابت انتقادتون اما باید متذکر بشم که ما در زمان نوشتن مقاله علاوه بر استفاده از چندین منبع خارجی تجربه خودمون رو هم در کنارش اضافه کردیم. کپی پیست برای جایی مصداق داره که شما یه محتوا رو بدون هیچ دید کلی نسبت به مفهوم و محتوای موضوع و بدون هیچ درکی از اون منتشر می کنید. این مقاله حدود یکسال قبل نوشته شده و در دوماه پیش بروزرسانی شد و روش های جدیدی بهش اضافه شد که به خوبی جواب می دادند اینکه گوگل سخت گیری ها رو بیشتر میکنه در این زمینه مقصر ما نیستیم!!

  4. سلام من یه شماره دارم اینقدر باهاش جی‌میل ساختم میزنه این شماره تلفن چندین بار استفاده شده است ‌. تا چند روز این محدودیت هست؟

    1. سلام. این محدودیت وابسته به زمان نیست که مثلا پس از 24 یا …. ساعت رفع شود. شما با هر شماره تلفن قادر خواهید بود تعداد محدودی جیمیل ساخته و وریفای کنید. قبلا با حذف شماره تلفن تایید شده می شد اکانت جدید جیمیل را با شماره تلفن قبلی وریفای کرد اما محدودیت های گوگل بیشتر شده و حتی با حذف شماره تایید شده از اکانت قبلی دیتا در سرورهای گوگل باقی می ماند پیشنهاد می کنیم از سایر روش های موجود در مقاله برای ساخت جیمیل استفاده کنید یا از یک شماره مجازی جهت ساخت اکانت های جیمیل جدید استفاده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا