پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

تسویه حساب 5 میلیارد دلاری…گوگل بر سر اتهام جاسوسی از کاربران به توافق رسید!

  • گوگل در مورد ردیابی کاربران در حالت جستجوی مخفی به تسویه حساب 5 میلیارد دلاری رسیده است .
  • این پرونده دو سال به طول انجامید و از سال 2020 شروع شد و وکلا خواستار غرامت به ارزش 5 میلیارد دلار شدند .
  • حل این مشکل نشان دهنده یک تحول در مسئله حریم خصوصی و دستیابی به تعادل بین جمع آوری داده ها و حریم خصوصی کاربر است .

گوگل یک شکایت 5 میلیارد دلاری برای حفظ حریم خصوصی برای رسیدگی به اتهامات این شرکت مبنی بر جاسوسی از کاربرانی که از حالت ناشناس استفاده می کنند، علاوه بر حالت خصوصی مشابه برای سایر مرورگرها، حل و فصل کرده است. دعوای دسته جمعی ارائه شده در سال 2020 ادعا کرد که گوگل با القای نادرست کاربران را گیج کرده است. که فعالیت‌های آن‌ها… در اینترنت، هنگام استفاده از حالت ناشناس، اعلام نشده باقی می‌مانید، و علی‌رغم این ادعاها، این شکایت گوگل را به ادامه نظارت و ذخیره اطلاعات کاربران متهم می‌کند.

در این دادخواست ادعا شده بود که اقدامات گوگل منجر به کشف داده هایی درباره افرادی شده است که معتقدند اقداماتی را برای محافظت از حریم خصوصی انجام داده اند. مدافعان ادعا می کنند که ردیابی توسط گوگل ادامه دارد. جزئیات حل و فصل که هنوز در انتظار قاضی فدرال است، هنوز فاش نشده است. وکلای شاکیان انتظار دارند تا 24 فوریه یک توافقنامه تسویه حساب ارائه کنند و تایید توافق گامی حیاتی برای پایان دادن به پرونده است.

حل و فصل این پرونده نشان‌دهنده یک پیشرفت بزرگ برای حفظ حریم خصوصی آنلاین است و در حالی که شرکت‌ها به حفظ تعادل بین جمع‌آوری داده‌ها برای اهداف تبلیغاتی و حفظ حریم خصوصی کاربران ادامه می‌دهند، شرایط تسویه حساب تعهد شرکت‌ها را به مدیریت مسئولانه داده‌های کاربر نشان می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا