پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

طبق گزارش‌ها، گوگل کاربران را از نصب برنامه‌های بنچمارک روی پیکسل 8 و 8 پرو مسدود کرده است

طبق گزارش‌ها،

Google کاربران را از نصب برنامه‌های معیار بر روی خود مسدود کرده است. Pixel 8 و 8 Pro گوشی های هوشمند. این مورد توسط Sanjiv از Notebookcheck کشف شد، که متوجه شد Google از نصب برنامه‌های بنچمارک Geekbench و 3D Mark روی دستگاه‌هایشان جلوگیری کرده است.

برنامه‌های معیار برای ارزیابی عملکرد CPU و GPU تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شوند. آنها یک ابزار ارزشمند برای بازبینان و مصرف کنندگان هستند، زیرا به آنها اجازه می دهند عملکرد دستگاه های مختلف را با هم مقایسه کنند.

طبق گفته نویسنده، مسدود کردن Google در برنامه‌های محک مانع از اجرای آزمایش‌های برخی از بازبین‌ها شده است، اما برخی دیگر با بارگذاری جانبی برنامه‌ها توانسته‌اند این محدودیت را دور بزنند. در نتیجه، نتایج بنچمارک برای Tensor G3 بدون در نظر گرفتن ظاهر شده است.

در بنچمارک‌های Geekbench 6، Tensor G3 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز کمتری نسبت به Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 کسب کرد. Tensor G3 همچنین عملکرد بدتری نسبت به Snapdragon 8 Gen 2 در معیارهای 3D Mark Wild Life Stress داشت. این در حالی است که Tensor G3 معماری جدیدتر و پیشرفته تری نسبت به برخی از رقبای خود دارد.

اختلاف عملکرد احتمالاً به این دلیل است که Tensor G3 با استفاده از فناوری نود 4 نانومتری سامسونگ ساخته شده است، که به اندازه فناوری گره N4P TSMC که برای تولید تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌شود، کارآمد نیست.

در هر صورت، کاربران باید بدانند که Pixel 8 و 8 Pro دستگاه‌های عملکرد محور نیستند. بنابراین، اگر عملکرد برای شما مهم است، ممکن است بخواهید دستگاه دیگری را در نظر بگیرید.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا