پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

قابلیت جدیدی که به گوگل پلی می آید: حذف برنامه ها از راه دور

ویژگی جدیدی که به فروشگاه گوگل پلی می‌آید دقیقاً به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید: حذف نصب از راه دور از هر دستگاهی در حساب شما. اولین نشانه این ویژگی در آخرین یادداشت‌های وصله اندروید است که “ویژگی جدید برای کمک به شما در حذف برنامه‌ها در دستگاه‌های متصل” فهرست شده است.

نسخه 38.8 گوگل پلی منتشر شده است و گوگل در حال اضافه کردن قابلیت حذف نصب برنامه ها از راه دور از دستگاه های متصل به همان حساب است. حذف نصب از راه دور قرار است روی همه پلتفرم‌ها کار کند.

در حال حاضر، فقط می‌توانید برنامه‌ها را روی دستگاه‌هایی با همان حساب گوگل نصب کنید، اما نمی‌توانید آنها را حذف کنید. عملکرد جدید به شما امکان حذف نصب را نیز می دهد و رابط کاربری جدید پلی استور همه برنامه های نصب شده شما را در لیست قابل مدیریت تری کامپایل می کند. به عنوان مثال، می توانید بر اساس اندازه، گروه بر اساس دستگاه و غیره سفارش دهید.


تصاویری از نسخه جدید فروشگاه گوگل پلی

این ممکن است به ویژه هنگام مدیریت برنامه‌های Android TV، Android Auto یا Wear OS مفید باشد، زیرا رابط‌های آنها کمی محدودتر است. نصب و حذف برنامه ها با استفاده از مرورگر دسکتاپ یا تلفن اندرویدی شما بسیار ساده تر خواهد بود.

نسخه جدید برنامه هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا آخرین ویژگی را دریافت کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا