پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی با کامپیوتر

دانلود اپ از گوگل پلی برای کاربران اندرویدی به راحتی یک کلیک کردن است اما برای کاربران رایانه همیشه یه چالش بزرگ بوده چرا که هیچ راهی برای دانلود مستقیم اپ ها با کامپیوتر وجود ندارد و تنها می توان از طریق مرورگر برنامه ها را مشاهده کرد. ما در این مقاله به شما روش هایی را یاد می دهیم که به راحتی بتوانید با کامپیوتر خود اپ های گوگل پلی را دانلود کنید.پس با ما همراه باشید.

کوتاه درباره گوگل پلی:

گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play) که با نام تجاری پلی استور نیز شناخته می‌شود، یک فروشگاه رسمی برای عرضه برنامه ها و اپ های اندرویدی رایگان و پولی است. این سرویس در سال 2008 توسط گوگل راه اندازی شد و توانست به مرور محبوبیت و جامعیت خوبی پیدا کند. طبق آخرین آمار منتشر شده در سال 2021 میلادی، از آغاز فعالیت گوگل پلی تاکنون بیش از 3 میلیون و 48 هزار اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده است که رقم چشمگیری است.

آموزش دانلود اپ از گوگل پلی با کامپیوتر:

روش هایی گوناگونی برای دانلود از گوگل پلی با کامپیوتروجود دارد اما ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چطور از طریق وب سایت ثالث، ربات تلگرام وهمچنین افزونه کروم اینکار را انجام دهید.

دانلود از گوگلی پلی با افزونه کروم :

بوسیله افزونه کروم APK Downloader می توانید به راحتی برنامه ها و اپلیکیشن های گوگل پلی را در کامپیوتر خود بارگیری کنید شاید بگویید چطور؟ برای رسیدن به جواب سوالتان مراحل زیر را دنبال کنید.

1- به فروشگاه وب کروم (https://chrome.google.com/) بروید و افزونه رایگان APK Downloader را جستجو کنید.

2- بر روی گزینه Add to Chrome و سپس Add extintion کلیک کنید تا افزونه APK Downloader بر روی مرورگر کروم تان نصب شود.

3- پس از نصب پلاگین، بر روی آیکون آن در نوار ابزار مرورگر کلیک راست کرده و بر روی گزینه APK Downloader ضربه بزنید.

4- در صفحه مربوط به افزونه، آدرس URL برنامه یا اپی که قصد دانلود آن از گوگل پلی را دارید وارد کرده و سپس بر روی Generate Download Link کلیک کنید تا لینک دانلودش ساخته شود.

5- پس از مدت زمان کوتاهی افزونه اطلاعاتی شامل حجم اپ، زمان آخرین آپدیت در گوگل پلی و… به همراه لینک دانلود را در باکسی به شما نمایش می دهد که با کلیک بر روی آن می توانید اپ موردنظرتان را دانلود کنید.

توجه: یکی از ویژگی های جذاب و البته کاربردی این افزونه امکان دانلود اپلیکیشن متناسب با نسخه اندروید و مدل گوشی شما است. برای اینکار از طریق قسمت Android و Device می توانید اقدام کنید.

دانلود از گوگلی پلی بوسیله ربات تلگرام :

1- ربات apkdl_bot@ را در قسمت سرچ تلگرام جستجو کرده و استارت کنید.

2- لینک اپلیکیشنی را که قصد دارید از گوگل پلی دریافت کنید برای ربات بفرستید.

پس از مدت کوتاهی این ربات چندین لینک حاوی نسخه های مختلف اندروید اپ مدنظرتان را در اختیار شما می گذارد.

دانلود از گوگلی پلی بوسیله سایت :

1- ابتدا به وب سایت (https://apps.evozi.com/apk-downloader/) مراجعه کنید.

در فیلد تعبیه شده در سایت، آدرس URL اپلیکیشنی که قصد دانلود آن از پلی استور را دارید وارد کرده و بر روی Generate Download Link کلیک کنید.

2- پس از مدت کوتاهی لینک دانلود اپ برایتان ساخته می شود و می توانید آن را بارگیری کنید.

پایان آموزش (:

سوالات متداول شما عزیزان:

توصیه!

درسته گوگل پلی یه فروشگاه بزرگ و معروف برای دانلود برنامه و اپ اندرویده ولی سعی کنید جهت احتیاط برنامه هایی که به نوعی با حساب بانکی شما درارتباط هستند و یا امور مالیتون رو بوسیله اونها انجام می دهید رو از فروشگاه های اپلیکیشن داخلی دانلود کنید تا در صورت تخلف و کلاهبرداری بتونید از طریق پلیس فتا و در داخل کشور پیگیر بشید و پولتون رو پس بگیرید!

ممنون از اینکه اینبارم با نگاه گرمتون پذیرای ما بودید امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه. شما هم اگر راه آسون و یا سریعی سراغ دارید برای دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر تو نظرات بگین. فعلن تا بعد????

5/5 - (17 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا