پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

ایلان ماسک در ایالت تگزاس آمریکا دانشگاه می سازد!

به گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس قصد دارد یک مدرسه و دانشگاه مبتنی بر STEM در تگزاس افتتاح کند . بر اساس پرونده های مالیاتی، ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری ، به دنبال گسترش امپراتوری خود در تگزاس با برنامه ریزی برای ساخت مدرسه و دانشگاه است.

این دانشگاه با هزینه 100 میلیون دلاری از طریق بنیاد خیریه ایلان ماسک موسوم به The Foundation قرار هست ساخته شود و در ابتدا روی اموزش ابتدایی و راهنمایی تمرکز خواهد کرد و بعد از آن به دانشگاه و تحصیلات عالی گسترش پیدا خواهد کرد.

این دانشگاه قرار است روی رشته‌های STEM (علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات) تمرکز کرده و شامل یادگیری از طریق تجربه عملی مثل شبیه‌سازی، پروژه‌های ساخت و طراحی، ازمایشگاه‌ و غیره باشد.

این اولین بار نیست که ماسک به بخش آموزش وارد می شود و حتی بچه های خودش را هم به مدارس عادی نمی فرستد بلکه برای آن ها و دیگر فرزندان کارکنان شرکت در مقر SpaceX، یک مدرسه اختصاصی به نام Ad Astra ساخته بود که به طور خاص روی موضوعات STEM در اموزش تمرکز داشت.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا