پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

نسخه ۸.۵.۰ تلگرام با قابلیت ساخت استیکر ویدیویی منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام در تاریخ 12 بهمن 1400، چندین ویژگی جدید و البته کاربردی به این پیامرسان افزوده است از جمله ساخت آسان استیکرهای ویدیویی، واکنش های بهتر با انیمیشن‌های فشرده و ایموجی‌های جدید، جابه جایی آسان تر بین چت های اخیر، بهبود کیفیت تماس ها و موارد دیگر. جزئیات بیشتر این بروزرسانی را در ادامه بخوانید.

ویژگی های آپدیت ژانویه تلگرام:

✔️ استیکرهای ویدیویی:

همانطورکه می دانید در تلگرام دو نوع استیکر ثابت و متحرک وجود دارد. ساخت استیکرهای ثابت چون عکس هستند کار خاصی ندارد اما ساخت استیکرهای متحرک به لطف بهینه بودن از نظر فنی و داشتن فرمت وکتور، نیاز به مهارت و تجربه کار با نرم افزارهای تخصصی مثل ادوبی ایلوستریتور و افترافکت دارد. به همین دلیل اکثرکاربران توانایی ساخت استیکرهای متحرک در تلگرام را ندارند.

‏ اکنون تلگرام این مشکل را تا حدی حل کرده و امکان ساخت آسان استیکرهای متحرک را برای همه افراد فراهم کرده است. بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از هر برنامه ویرایش ویدیو، استیکرهای متحرک دقیقی را از ویدیوهای معمولی ایجاد کنند. (راهنمای ساخت استیکر ویدیویی در تلگرام)

تلگرام برای تست و آزمایش استیکرهای متحرک، چندین پک مختلف را عرضه کرده که با کلیک بر روی آن ها می توانید آن ها را به استیکرهای خود اضافه کرده و مشاهده نمایید.

  • Utya_3D
  • MAMATRESHKA
  • WackyLetters
  • Potato
  • VitaminParty

✔️ مطلع شدن از درج ری اکشن روی پیام ها:

تلگرام در این آپدیت بالاخره امکان مطلع شدن از درج ری اکشن روی پیام ها در چت های شخصی و گروه ها را اضافه کرده است بدین صورت که هرگاه فردی روی پیام های شما ری اکشنی می گذارد، در آن چت دکمه جدیدی با علامت قلب (❤️) ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن مستقیما پیامی که ری اکشن دریافت کرده را مشاهده می کنید.

✔️واکنش های جدید و ایموجی های تعاملی:

نسخه جدید تلگرام شامل 5 ری اکشن (واکنش جدید) است. ????،????،????،????،????

اگراین ایموجی ها را در یک چت بفرستید و روی آن ها ضربه بزنید می توانید به صورت همزمان با مخاطب افکت متحرک و تمام صفحه آن را مشاهده کنید.

✔️دسترسی سریع تر به چت های اخیر:

‏????آپدیت جدید تلگرام همچنین ویژگی را اضافه کرده است که افراد می توانند با نگه داشتن دکمه Back، به سرعت به یکی از چت های اخیر خود مراجعه کنند.

✔️بهینه سازی های جزئی و رفع باگ ها:

توسعه دهندگان تلگرام دو هفته را به طور کامل صرف رفع مشکلات و باگ های برنامه تلگرام کردند. آنها کیفیت تماس را بهبود بخشیدند ، پشتیبانی از ترجمه را به صفحات Instant View (وBIO در iOS) اضافه کردند، ویژگی ارسال پیام‌های بی‌صدا را به منوی اشتراک‌گذاری اضافه کردند. در iOS، هنگام ضربه زدن روی گزینه های موجود در منوی پایین صفحه نیز شاهد انیمیشن های کوتاه جدید خواهید بود.

دانلود نسخه ۸.۵.۰ تلگرام:

نسخه جدید تلگرام را از طریق لینک های زیر دریافت کنید.

Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+

سخن پایانی:

نظرتون درباره آپدیت جدید تلگرام چیه؟ این زیر برامون بنویسید! ممنون از اینکه همراهیمون می کنید فعلن تا بعد????

5/5 - (8 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا