پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
نقد و بررسی

بهترین سایت ها برای دانلود بازی و اپ مود شده

اپ مود شده و بازی های پولی اندروید به صورت رایگان – دانلود نسخه کرک شده اپ های اندروید – نسخه هک شده و مود بازی های اندروید.

اپ مود شده چیست؟

به بیان ساده، اپ مود شده (MOD APK) یک نسخه اصلاح و یا کرک شده از اپ اصلی است که توسط توسعه دهندگان اندرویدی ثالث ارائه شده است. نسخه مود شده تمام ویژگی های نسخه اصلی اپ را داراست با این تفاوت که بخش های از اپ اصلی که نیازمند خرید و یا پرداخت پولی بوده اند تا آزاد شود اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند.

بهترین سایت ها برای دانلود اپ و بازی مود شده :

1- apkmb.com:

بروزترین سایت جهت دانلود رایگان اپ های مود شده و پولی به صورت رایگان و بدون تبلیغات.

2-an1.com:

بازی ها و برنامه های محبوب اندروید را به صورت مود شده و رایگان دریافت کنید.

3- dlandroid.com:

این وب سایت هم برنامه ها و بازی های مختلف مود شده را به صورت رایگان قرار می دهد و تعداد بسیار زیادی اپ اندروید دارد.

4- apkhome.net:

یکی از ویژگی های مثبت و برجسته این سایت امکان دانلود اپ های مود شده در نسخه های مختلف به صورت رایگان است.

5- revdl.com:

نسخه پولی (پریمیوم) برنامه ها و بازی های اندرویدی را به صورت رایگان دانلود کنید.

6- فارسروید:

یکی از مارکت های خوب ایرانی که علاوه بر نسخه اصلی اپ، نسخه مود شده آن را هم در اختیار کاربران قرار می دهد فارسروید است. این سایت با آرشیو قدرتمند شامل 16.000+ اپلیکیشن و 10 سال سابقه فعالیت توانسته رضایت کاربران خود را تا حدود زیادی جلب کند.

7- apktops.ir:

این وب سایت ایرانی اگرچه نسبت به رقبای خود تا حدودی ناشناخته تر است اما اکثر اپ های و بازی های پولی را به صورت در اختیار کاربران قرار می دهد.

8- گت اندروید:

این وب سایت فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده و و در طول سابقه خود علاوه بر اپ های اصلی ، نسخه مود شده را نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است.

توصیه

برخی از افراد یا سایت ها درون اپ های مود شده فایل های بدافزار یا ویروس قرار می دهند تا موبایل شما را آلوده کنند بنابراین تا جای ممکن از مارکت های ناشناخته فایل دانلود نکنید یا هم اگر مجبور هستید حتما از طریق اسکنرهایی نظیر ویروس توتال فایل ها را قبل از دانلود اسکن کنید.

شاید براتون سوال باشه؟!

آیا استفاده از اپ مود شده می تواند منجر به مسدود و یا تعلیق شدن حساب کاربری شود؟

اپ مود شده

در برخی از اپ هایی که قوانین سختگیرانه ای دارند و داشتن حساب کاربری یک الزام برای اجرای اپ است ممکن است استفاده از اپ مود شده مشکل ساز باشد.

چگونه از ویروسی بودن اپ یا برنامه ای مطلع شویم؟

بوسیله ابزار آنلاین ویروس توتال می توانید از وجود بدافزار یا ویروس در اپ ها مطلع شوید (لینک مقاله: karynet.ir/نحوه-بررسی-ویروسی-بودن-یک-فایل-اینترنت/)

سخن پایانی :

ما در این مقاله بهترین مارکت های ایرانی و خارجی برای دانلود اپ های مود شده رو معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله براتون مفید باشه. شما از کدوم سایت بیشتر اپ های مود شدتون رو دانلود می کنید این زیر برامون بنویسید همچنین اگر اطلاعات یا تجربه خاصی دارید که مرتبط با موضوع این پست هست مشتاق شنیدنش هستیم . فعلن تا بعد????

4.8/5 - (53 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام ممنون از وبلاگ خوبتون من همیشه مقالات شما رو دنبال میکنم واقعا عالیه. لطفا همین روند رو ادامه بدید????

    1. ????سلام وقت خوش.
      ممنون که با نظر مثبتتون بهمون انرژی میدید خوشحالیم از اینکه میزبان نگاه گرم شما هستیم :)

  2. سلام از فارسروید که میخام دانلود کنم میگه ممکنه به گوشی شما آسیب بزنه واقعا بدافزاره؟

    1. سلام فارسروید معمولا اپ ها رو چک میکنه و مشکلی وجود نداره اما اگه بازم میخواید مطمئن بشید میتونید با ویروس توتال (https://karynet.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86-%db%8c%da%a9-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa/) چک کنید فایل ها رو !

  3. Thanks for sharing excellent informations. Your website is very cool. I’m impressed by the details that you have on this site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the information I already searched all over the place and just couldn’t come across. What an ideal web-site.
    ترجمه: با تشکر از به اشتراک گذاری اطلاعات عالی وب سایت شما خیلی جالب است. من تحت تأثیر جزئیاتی هستم که شما در این سایت دارید. این نشان می دهد که چقدر خوب این موضوع را درک می کنید. این صفحه وب را نشانه گذاری کرده اید، برای مقالات اضافی بازخواهد گشت. تو، دوست من، راک! من فقط اطلاعاتی را پیدا کردم که قبلاً در همه جا جستجو کرده بودم و نتوانستم به آن برسم. چه وب سایت ایده آلی.

    1. Thank you for following us and giving us energy to continue working with your positive messages
      ترجمه: ممنون که ما رو دنبال می کنید و با پیام های مثبت خودتون به ما انرژی برای ادامه کار می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا