پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

چگونه به‌روزرسانی‌های مکرر را برای فعالیت‌های زنده در آیفون فعال کنیم

با انتشار iOS 16.2، اپل یک نسخه اضافی اضافه کرده است سطح سفارشی‌سازی برای فعالیت‌های زنده با گزینه‌ای برای به‌روزرسانی‌های مکرر. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه کار می کند.

معرفی شده در iOS 16، فعالیت‌های زنده یک اعلان تعاملی طولانی است ns هایی که به روز می مانند و به شما این امکان را می دهند که دقیقاً از صفحه قفل به اتفاقات در زمان واقعی توجه داشته باشید. برای مثال، اگر یک بازی ورزشی را دنبال می‌کنید، می‌توانید امتیاز به‌روزرسانی شده را در صفحه قفل ببینید، یا اگر منتظر سواری Uber هستید، می‌توانید مراقب نزدیک شدن راننده خود باشید.

در ‌iPhone 14 Pro‎ و Pro Max، Live Activities نیز با جزیره پویا‌. برای مثال، در طول یک مسابقه لیگ برتر، جزیره پویا یک جدول امتیازات به‌روزرسانی زنده با تعداد گل‌های زده شده توسط هر باشگاه در دو طرف قرص دوربین True Depth را نشان می‌دهد. وقتی طولانی فشار داده شود، جزیره پویا برای نشان دادن زمان سپری شده و اکشن بازی به بازی، گسترش می‌یابد.

با انتشار iOS 16.2، اپل گزینه ای را اضافه کرده است که به Live Activities اجازه می دهد بیشتر به روز شوند، اگرچه این تنظیمات iPhone سریعتر است.

به‌رغم افزایش مصرف باتری، این گزینه احتمالاً برای کاربرانی که به برنامه‌هایی که از Live Activities برای انتقال اطلاعات به‌روز در مورد زمان‌های سفر و حمل‌ونقل استفاده می‌کنند، متکی است، افزودنی خوشایند خواهد بود. در اینجا نحوه فعال کردن آن بر اساس هر برنامه آمده است.

قبل از اینکه بخواهید مراحل زیر را دنبال کنید، بررسی کنید که فعالیت‌های زنده را فعال کرده‌اید آیفون. همچنین مطمئن شوید که آیفون خود را به iOS 16.2 به روز کرده اید. با رفتن به Settings -> General -> Software Update می توانید بررسی کنید که آیا دستگاه شما به روز است یا خیر.

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  2. برنامه‌ای را انتخاب کنید که از Live Activities پشتیبانی می‌کند. در اینجا، ما برنامه تلویزیون را انتخاب می‌کنیم.
  3. روی فعالیت‌های زنده ضربه بزنید و مطمئن شوید که کلید فعالیت‌های زنده برای برنامه روشن است.
  4. سوئیچ کنار به‌روزرسانی‌های مکرر بیشتر را روشن کنید.

settings

اگر گزینه به‌روزرسانی‌های مکرر را نمی‌بینید، ممکن است برنامه‌ای که می‌خواهید آن را برای آن روشن کنید هنوز برای پشتیبانی از این ویژگی به‌روزرسانی نشده است، در این صورت ممکن است ارزش بررسی با آن را داشته باشد. برنامه‌نویس در مورد اینکه چه زمانی قصد اجرای آن را دارند.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا