پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

تیک آبی به جیمیل اضافه شد: نحوه دریافت تیک آبی جیمیل

تیک آبی جیمیل – گوگل در حال پیاده سازی سیستم تیک آبی خود است، به طوری که کاربران جیمیل اکنون شاهد نمایش تیک های آبی جدید در کنار پروفایل های تجاری تأیید شده در صندوق ورودی خود هستند. این اقدام در راستای افزایش امنیت و اعتماد کاربران انجام می گیرد.

بر اساس به‌روزرسانی‌های رسمی جیمیل، غول فناوری گوگل به طور رسمی «تیک آبی» را برای کاربرانی که خود را در شاخص‌های برند برای شناسایی پیام (BIMI) تأیید کرده‌اند، ارائه کرده است. اما این ویژگی، در حال حاضر، برای شرکت هایی که از BIMI جیمیل استفاده کرده اند، محدود است. 

ویژگی جدید تیک آبی جیمیل، همانطور که در وبلاگ رسمی گوگل آمده است، به افراد کمک می کند فرستندگان قانونی را از جعل هویت شناسایی و متمایز کنند. بنابراین، اکنون وقتی یک کاربر یک «تیک آبی» را می‌بیند، می‌تواند تشخیص دهد که آیا ایمیل از یک فرستنده قانونی می‌آید یا یک تلاش برای فیشینگ است. 

علاوه بر این، به‌روزرسانی‌ها نشان می‌دهند که تیک آبی جیمیل به عنوان بخشی از دامنه‌های انتشار سریع و انتشار برنامه‌ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که ظرف سه روز برای سایر مشاغل بزرگ نیز عرضه شود. 

همچنین گزارش شده است که غول فناوری گوگل تأیید کرده است که هر مشتری Google Workspace، مشتری قدیمی G Suite Basic و Business، و حتی کاربرانی که دارای حساب شخصی گوگل هستند، واجد شرایط دریافت علامت تیک آبی هستند. 

برای کسانی که نمی‌دانند چگونه می‌توانند تیک آبی جیمیل دریافت کنند، لطفاً توجه داشته باشید که باید با ایجاد یک حساب کاربری در BIMI، لوگوی خود را در BIMI تأیید کنید. برای راه اندازی این حساب، به اطلاعات دامنه نیز نیاز دارید. سپس، فرد باید لوگوی برند خود را در قالب SVG بارگذاری کرده و آن را به عنوان یک علامت تجاری ثبت کند. در نهایت، می توان برای یک گواهی علامت تایید شده (VMC) درخواست داد تا یک تیک آبی به دامنه جیمیل شما افزوده شود. 

راهنمای کامل دریافت تیک آبی جیمیل در هلپ سنتر گوگل

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا