پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

ایلان ماسک دستور می دهد که باید شخصاً تمام استخدام های جدید در تسلا را تأیید کند

گزارش شده است که تاجر و مالک تسلا، ایلان ماسک، به مدیران شرکت گفته است که باید شخصاً همه استخدام‌های جدید در شرکت، از جمله کارمندان موقت را تأیید کند.

الون ماسک دستورالعمل‌های جدیدی را از طریق ایمیلی برای مدیران تسلا صادر کرد که تأیید می‌کرد همه کارمندان جدید باید برای تأیید شخصی آن را طی کنند.

نوشته های مشابه

این ایمیل قبل از جلسه سالانه سهامداران تسلا ارسال شد و ماسک از آنها خواست تا هر هفته فهرستی از درخواست‌های شغلی را ارسال کند و در ایمیل از آنها خواسته بود که قبل از ارسال درخواست‌ها “دقت فکر کنند”. به گزارش رویترز

تسلا در ماه آوریل کمترین حاشیه ناخالص سه ماهه خود را در دو سال اخیر به ثبت رساند، زیرا به شدت قیمت ها را در بازارهایی از جمله ایالات متحده و چین کاهش داد تا تقاضا را تحریک کند و از رقابت رو به رشد جلوگیری کند. /p>

ماسک سال گذشته گفت که “احساس بسیار بدی” در مورد آینده اقتصاد ایالات متحده دارد و در نتیجه قصد دارد 10 درصد از مشاغل را در این کشور کاهش دهد. این شرکت، اما بعداً تصریح کرد که مشاغلی که باید حذف شوند، مشاغل دستمزدی هستند و این شرکت همچنان به استخدام کارگران ساعتی ادامه خواهد داد زیرا تولید را در دو کارخانه جدید در تگزاس و آلمان افزایش می دهد.

تسلا در سال گذشته 2022 حدود 29000 کارمند یا نزدیک به 30 درصد را استخدام کرد که بر اساس سوابق شرکت نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

منبع: elbalad

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا