پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

استخر بادی اینتکس در سایت و فروشگاه اصلی اینتکس

استخر بادی یکی از پرفروش ترین و البته کاربردی ترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که میان مردم در تمامی رده های سنی به خوبی جای خود را باز کرده است. اگر به فکر تفریحات آبی در محیط های خانگی خود و یا حتی شرایط مسافرت هستید باید بگوییم که بهترین انتخاب برای شما استخرهای بادی می باشد و برای راه اندازی این دسته از تفریحات کار اصلا سختی را پیش رو ندارید. در گذشته برای انجام تفریحات آبی نیاز به صرف هزینه های بسیار بود اما امروزه با در نظر گرفتن استخرهای بادی دیگر این دسته از تفریحات کار چندان هزینه بری نیست و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

اما اصلا استخر بادی چیست؟ استخرهای بادی دسته ای از محصولات بادی می باشند که به شکل محفظه های بادی بزرگ یا کوچک درآمده اند و کاملا ضد آب هستند. این محفظه ها بسته به استانداردهایی که در ساختار آن ها رعایت شده است دارای ظرفیت های مختلفی چه از نظر تعداد نفرات استفاده کننده و چه از نظر حجم آب می باشند که از این رو شرایط آب تنی کردن را برای افراد پدید خواهند آورد. با توجه به ابعاد و اندازه ای که برای این محصولات در نظر گرفته شده است به راحتی می توانید آن ها را حتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید زیرا در حالت خالی از باد، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و قابلیت جا به جایی را به سادگی دارند.

حال سوال بعدی اینجاست که بهترین برند استخر بادی کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسیاری از برندها در جهان اقدام به تولید این محصولات پرطرفدار  می کنند که از این رو تنوع بسیار گسترده ای را در این زمینه شاهد هستیم. اما اگر بخواهیم براساس استانداردهای بالای تولید، برترین برندهای این زمینه را معرفی کنیم باید بگوییم که استخر بادی اینتکس و استخر بادی بست وی می بتوانند بهترین و با کیفیت ترین انتخاب برای خرید باشند. در ضمن باید گفت که برندهای اینتکس و بست وی در ایران نیز دارای نمایندگی عرضه محصولات می باشند که با نام نمایندگی اینتکس تهران فعالیت می کنند و جدیدترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی اینتکس و بست وی را به همراه ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

اما استخرهای بادی برای کدام رده های سنی می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ابتدای تولید این محصولات، استخر بادی با توجه به ابعاد و استحکامی که داشتند مناسب برای رده سنی کودک و نوجوان بودند، اما امروزه با توجه به بالا رفتن تکنولوژی ساخت و همچنین استحکام فوق العاده ای که متریال به کار گرفته شده در ساخت محصولات وجود دارد، شاهد نسل جدید از استخرهای بادی، یعنی استخر بادی بزرگسال هستیم. یکی از مهمترین مزیت هایی که در خصوص استخرهای بادی می توان گفت، تنوع گسترده ای می باشد که در زمینه طرح ها و مدل ها وجود دارد و این امر باعث شده تا با هر سبک و سلیقه ای که هستید، دست خالی از فروشگاه محصولات بادی خارج نشوید.

اما جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید تا به محصولی با کیفیت دست پیدا کنید. با توجه به تجربه ای که در زمینه فروش این محصولات و بازخوردهایی که از مصرف کنندگان وجود دارد باید بگوییم که بهترین متریال برای ساخت استخرهای بادی، وینیل یا همان پی وی سی چرمی می باشد که به صورت دو و سه لایه در بسیاری از استخرهای بادی اینتکس و بست وی به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. این نوع متریال مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن قابلیت استفاده در زیر نور خورشید و در شرایط آب و هوایی مختلف را نیز فراهم می آورد تا برای استفاده از استخرهای بادی در فضای باز علاوه بر محیط های سرپوشیده محدودیتی نداشته باشید.

اما قیمت استخر بادی چند است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت استخرهای بادی به بسیاری از فاکتورها بستگی دارد که تغییر در هر کدام از این پارامترها می تواند در قیمت نهایی محصول اثرگذار باشد. عواملی که در تعیین قیمت این محصولات اثرگذاری دارند عبارتند از جنس بدنه، ابعاد و اندازه محصول، ظرفیت تعداد نفرات استفاده کننده، لوازم جانبی درون بسته بندی این محصولات و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن استخرهای بادی می تواند از مهمترین عوامل به شمار بیاید. به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات عنوان نمود و بهترین روش برای استعلام قیمت این محصولات، مراجعه به وب سایت نمایندگی و مشاهده قیمت به روز استخرهای بادی می باشد.

همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان نمودیم، فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایرن فعالیت می کند و به این طریق به راحتی می توانید به جدیدترین استخرهای بادی این برندها در ایران دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن با وجود نمایندگی فروش در داخل ایران، پس از خرید نیز با خیالی راحت می توانید اقدام به استفاده از این استخرهای بادی کنید زیرا محصول خریداری شده شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و تضمین کیفیت برخوردار است. همین حالا می توانید برای مشاهده جدیدترین استخرهای بادی به نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید.

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/

استان تهران : تهران – بالاتر از فلکه دوم صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن تماس و مشاوره : 44282600-021

5/5 - (2 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا