پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

نحوه حذف انبوه توییت ها در توییتر [2023]

حذف انبوه توییت ها در توییتر– به راحتی از شر همه توییت ها و لایک ها در حساب توییتر خود خلاص شوید

ما نظرات و دیدگاه های خود را در توییتر به عنوان نوعی بیان توییت می کنیم. آنها با گذشت زمان تغییر می کنند و ممکن است از برخی توییت ها پشیمان شویم.

برای جلوگیری از پشیمانی یا خجالت، باید توییت هایی را که به نظر ما ناخوشایند هستند را حذف کنیم. ما می توانیم آنها را به صورت دستی و یکی یکی حذف کنیم که بسیار زمان بر است.

ابزارهایی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا توییت ها و لایک ها را با توجه به نیازمان حذف کنیم. در این راهنما، در مورد آنها بیشتر خواهید آموخت.

توییتر یکی از بهترین پلتفرم هایی است که برای به اشتراک گذاشتن افکارمان، ملاقات با افراد همفکر و تبادل نظر داریم. همانطور که سال هاست در توییتر هستیم، دیدگاه ها و نظرات ما می تواند تغییر کند. ممکن است نظراتی را که چند سال پیش توییت کردیم دوست نداشته باشیم.

ممکن است در طول سال‌ها نفرت انباشته شویم و مردم آماده هستند برای اثبات یک موضوع، توییت‌های خود را با دیدگاه‌های متضاد به سمت ما پرتاب کنند. این به یک موضوع شرم آور تبدیل می شود. سپس باید توییت هایی را که تایید نمی کنیم را به صورت انبوه حذف کنیم. در این راهنما، چندین ابزار را به شما نشان می دهیم که می توانید از آنها برای حذف انبوه توییت ها در توییتر استفاده کنید.

فهرست مطالب

چرا توییت ها را به صورت انبوه در توییتر حذف کنیم؟

  • تغییر دیدگاه ها : افراد در طول زمان تغییر می کنند. افکار، نظرات و دیدگاه هایی که چند سال پیش داشتیم، ممکن است امروز یکسان نباشد. آنها در طول زمان تغییر می کنند. آنها با افرادی که به طور منظم با آنها در تعامل هستیم و اطلاعاتی که مصرف می کنیم تغییر می کنند. ممکن است توییت هایی وجود داشته باشد که نظری را که ما اکنون از آن نفرت داریم، به اشتراک بگذارند.
  • شهرت : اگر برای مدت طولانی در توییتر بوده اید، دوستان زیادی دارید که دیدگاه ها یا علایق مشابهی دارند. اگر شما یک کاربر فعال توییتر هستید، ممکن است با افرادی با دیدگاه های متناقض ملاقات کنید. همه ممکن است پس از خواندن یک توییت از شما به نقطه نظرات یکسانی نرسند. ممکن است سوء تفاهم شود و باعث ایجاد تنش در محیط شما شود. برای حفظ اعتباری که در طول سال‌ها به دست آورده‌اید، ممکن است لازم باشد توییت‌هایی را که اشتباه فهمیده شده‌اند یا خارج از متن هستند حذف کنید.
  • دلایل قانونی : دولت ها به طور فعال بر رسانه های اجتماعی از جمله توییتر نظارت می کنند. اگر ناخواسته نظراتی را در توییتر منتشر کرده‌اید که برای منطقه، فرهنگ یا گروهی از مردم مضر است، می‌توانید منتظر مشکلات قانونی باشید. برای جلوگیری از این امر، باید توییت هایی را که مضر هستند به صورت انبوه حذف کنید.
  • از نو شروع کنید : مردم همیشه می خواهند از نو شروع کنند و چیزها را تغییر دهند. در چنین حالتی، باید توییت ها را به صورت انبوه حذف کنید و با ایده ها، افکار و غیره جدید شروع کنید.

تبلیغات

اینها برخی از دلایلی است که چرا باید توییت ها را به صورت انبوه در توییتر حذف کنید.

نحوه حذف انبوه توییت ها با استفاده از ابزارهای ثالث

توییتر فقط اجازه حذف دستی توییت های فردی را می دهد. هیچ راهی برای حذف توئیت ها به صورت انبوه وجود ندارد. بسیاری از سرویس‌های شخص ثالث که به API توییتر دسترسی دارند، ابزارهایی را توسعه داده‌اند که به شما امکان می‌دهد توییت‌ها، ریتوییت‌ها و لایک‌ها را به دلخواه حذف کنید. فقط باید به آنها اجازه دسترسی به حساب توییتر خود را بدهید. آنها توییت هایی را که انتخاب می کنید بر اساس گزینه های ارائه شده حذف می کنند.

در زیر تعدادی از ابزارهای رایگان را مشاهده می کنید که به شما امکان می دهند توییت ها را به صورت انبوه حذف کنید.

1- TweetDeleter

توییت دیلتر

TweetDeleter یکی از بهترین ابزارهایی است که می توانید از آن برای حذف توییت ها و لایک ها در پروفایل توییتر خود به صورت انبوه استفاده کنید. می توانید از آن برای جستجو، مرور و حذف سریع توییت های خود استفاده کنید. TweetDeleter به شما این امکان را می دهد که توییت ها و لایک ها را به طور خودکار پس از چند روز حذف کنید.

اگر بیش از 3200 توییت در نمایه خود دارید که می خواهید آنها را به صورت انبوه حذف کنید، باید آرشیو توییتر خود را آپلود کنید تا TweetDeleter بتواند به توییت های قدیمی شما دسترسی داشته باشد. TweetDeleter ویژگی هایی را برای حذف همه توییت ها به طور همزمان، جستجوی توییت های پسندیده، حذف چندین توییت با یک کلیک و ذخیره و نگهداری توییت های حذف شده ارائه می دهد.

TweetDeleter یک سرویس عالی است که بهترین ویژگی های خود را در طرح های پولی دارد. در نسخه رایگان، شما می توانید تنها 5 توییت در ماه را حذف کنید. برای حذف بیش از 5 توییت و استفاده از ویژگی های پیشرفته، باید به متناسب با نیاز پلن خود را ارتقا دهید.

از TweetDeleter دیدن کنید

2- TweetDelete.net

توییت حذف کنید

TweetDelete یکی از بهترین سرویس‌ها برای حذف توئیت‌ها و لایک‌های انبوه بود که امکان ارسال حداکثر 3200 توییت در ماه را داشت. با توجه به افزایش هزینه های API توییتر، بیشتر ویژگی های آن به برنامه های پولی منتقل شده اند.

اکنون با TweetDelete.net می توانید ماهانه تنها 100 توییت و لایک را در حساب توییتر خود حذف کنید. برای حذف توییت‌های بیشتر، باید یک طرح پولی خریداری کنید. می توانید از TweetDelete برای حذف توییت های قدیمی تر از 3 ماه یا برای حذف توییت های دلخواه خود استفاده کنید.

همچنین می توانید هر چند روز یکبار TweetDelete را به صورت خودکار اجرا کنید تا توییت ها و لایک های خود را حذف کنید.

به TweetDelete مراجعه کنید

3- TweetEraser

توییتر

TweetEraser ابزار عالی دیگری است که به شما امکان می دهد توییت ها و لایک ها را در حساب توییتر خود فورا حذف کنید. هنگامی که با حساب توییتر خود وارد TweetEraser می شوید، می توانید توییت ها و لایک های موجود در حساب خود را در TweetEraser مشاهده کنید.

با آرشیو توییتر می توانید بیش از 3200 توییت را حذف کنید. می‌توانید هر چند روز یک‌بار بر اساس نیاز خود در TweetEraser، حذف خودکار توییت‌ها را برنامه‌ریزی کنید. با TweetEraser، حتی می‌توانید توییت‌هایی را که حاوی کلمه/عبارت هستند را در حالت پیشرفته حذف کنید.

TweetEraser یک ابزار برتر است که دارای سه نوع برنامه پولی است: مبتدی، پیشرفته و متخصص. همه آنها ویژگی های مختلفی دارند که می توانند به شما کمک کنند توییت ها و لایک ها را در حساب توییتر خود حذف کنید.

از TweetEraser دیدن کنید

4- Circleboom

حلقه بوم

Circleboom یک ابزار مدیریت پیشرفته توییتر است که به شما امکان می دهد کارهای مختلفی را در توییتر انجام دهید. این شامل حذف توییت ها، لایک ها و ریتوییت ها می شود. Circleboom به شما امکان می دهد توییت ها را فیلتر و مرتب کنید تا همه آنها را به یکباره حذف کنید.

می‌توانید توییت‌ها و لایک‌ها را بر اساس تاریخ حذف کنید، رسانه‌ها را در توییتر حذف کنید و تمام محتوای حسابتان را به‌صورت انبوه حذف کنید. Circleboom طرح های رایگان و پولی را ارائه می دهد که همه ویژگی ها را پوشش می دهد.

با طرح رایگان، می توانید تا 50 توییت و لایک در ماه را حذف کنید. اگر به اشتراک پولی ارتقا دهید، می‌توانید همه توییت‌ها و لایک‌ها را حذف کنید، حتی اگر از محدودیت 3200 توییت بیشتر شود. به خاطر داشته باشید که اشتراک در Circleboom نه تنها به شما امکان می‌دهد توییت‌ها و لایک‌ها را حذف کنید. اما ویژگی های دیگری را به شما ارائه می دهد که می تواند به شما در رشد حساب توییتر کمک کند.

از Circleboom دیدن کنید

5- Delete All Tweets Free (افزونه فایرفاکس)

Delete All Tweets Free یک افزونه برای مرورگر فایرفاکس است که به طور خودکار همه توییت‌های حساب شما را یکی یکی حذف می‌کند. وقتی افزونه را روی فایرفاکس نصب می کنید و وارد توییتر می شوید، این افزونه دکمه Delete all Tweets را به صفحه پروفایل توییتر اضافه می کند.

وقتی روی دکمه کلیک می کنید، توییت ها یکی یکی حذف می شوند که اگر هزاران توییت داشته باشید، زمان زیادی می برد. این برنامه افزودنی به API توییتر برای حذف توییت‌های شما دسترسی ندارد. به طور مستقیم به حساب توییتر شما دسترسی پیدا می کند و فرآیند دستی حذف توییت ها را یک به یک خودکار می کند.

حذف همه توییت ها را رایگان دانلود و نصب کنید

با حذف همه توییت‌ها و لایک‌ها، حساب توییتر خود را پاک کنید

برای پاکسازی حساب توییتر خود با حذف همه توییت‌ها و لایک‌ها در پروفایل توییتر، باید از یکی از ابزارهای شخص ثالث ذکر شده در بالا استفاده کنید. از آنجایی که توییتر چنین قابلیتی برای حذف انبوه توییت ها ندارد، می تواند در انجام این کار مفید باشد.

از آنها به بنابر صلاحدید خود استفاده کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا